به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۳۱۸۰۸
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۷
تعداد نظرات: ۳ نظر

سرگردانی نفت مسجدسلیمان بعد از بازی با گل‌گهر

سرگردانی نفتی‌ها بعد از بازی مقابل گل‌گهر

خوزستان اسپورت- شاگردان مجتبی حسینی با گذشت یک روز از دیدار با گل‌گهر سیرجان، نتوانسته‌اند به مسجدسلیمان بازگردند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از خبرگزاری تسنیم، پس از دیدار روز گذشته (جمعه) تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان مقابل گل‌گهر سیرجان، شاگردان امیر قلعه‌نویی برای پیگیری تمرینات خود به تهران سفر کردند، اما زردپوشان مسجدسلیمانی به دلیل فراهم نبودن پرواز برای سفر به اهواز نتوانستند به خوزستان بروند.

نفتی‌ها اکنون در شهر کرمان حضور دارند و پروازی برای سفر آنها به اهواز فراهم نشده است. سه‌شنبه، نخستین پرواز کرمان به اهواز است که به همین دلیل شاگردان مجتبی حسینی ممکن است به تهران سفر کنند.

نفت مسجدسلیمان در نیم‌فصل اول لیگ بیستم با مشکلات مالی فراوانی مواجه بوده و بازیکنان این تیم هم از این وضعیت گلایه‌مند هستند. آنها تاکنون حدود 20 درصد از قراردادهای خود را دریافت کرده‌اند و قول مدیران باشگاه هم محقق نشده است. وزارت نفت مبلغ 12.5 میلیارد تومان برای پرداخت به باشگاه نفت مسجدسلیمان، به حساب اداره کل ورزش و جوانان خوزستان واریز کرده که این مبلغ هنوز به نفتی‌ها داده نشده است. این مسائل ممکن است اتفاقات جدیدی در تیم نفت رقم بزند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
0
0
وزارت نفت چرا این پول ناچیز بی زبان رو ریخته به حساب گشنه های مادام العمر!؟ خدا به داد این چندر غاز پول برسه, یعنی اینها یک درصد غیرت خوزستانی تو رگ هاشون نیست؟ واقعا اوضاع اسفبار و خجالت آوری رو درست کرده اند برای این تیم مظلوم. ما به عنوان هوادار شرمنده جناب حسینی و بازیکنان با تعصب و با غیرت نفت مسجد سلیمان هستیم. درد و بلاتون بخوره به جون آنهایی که کم فروشی می کنند و به این تیم و شهرش خیانت می کنند. روز رأی گیری و ایام فلان و بهمان سر و کله این آدم های نابکار پیدا خواهد شد و آن روز وای بر شما.
Mis
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
0
0
تا زمانیکه چنین مدیران در تیم های نفتی فعالیت میکن مگه میشه مشکل تیم های نفتی حل بشه، شما همین مس رفسنجان رو نگاه کنید و.....چندتا تیم دولتی مثل ذوب آهن و سپاهان و......ولی خوزستان نیاز مبرم به سازمانهای مربوطه هست که ورود کنند و قید بند په رو بزند تا بشه اینها رو تحویل قانون بده
افشین کهیش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
0
0
اقا رضا سلام گشنه نیستند میخواهند زیراندازشون چاق چله و گرمتر بشه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها