به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۳۱۸۰۳
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۴
تعداد نظرات: ۲ نظر

کرمانشاهی: امیدوارم مشکل مالی نفت حل شود

کرمانشاهی: امیدوارم مشکلات مالی نفت حل شود

خوزستان اسپورت- دروازه‌بان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت:‌ خوشحالم که نظر مثبت مجتبی حسینی را جلب کردم و امیدوارم بازی‌های خوبی را در این تیم به نمایش بگذارم.

به گزارش خوزستان اسپورت، فرهاد  مجد کرمانشاهی در گفت‌وگو با تسنیم در ارتباط با تساوی بدون گل تیمش برابر گل‌گهر سیرجان گفت: گل گهر جزو تیم‌های خوب لیگ برتر است و می‌دانستیم در زمین حریف بازی آسانی در پیش نداریم. نمایش خوبی داشتیم و حتی می‌توانستیم گل‌گهر را شکست دهیم. با این حال کسب یک امتیاز در زمین حریف هم نتیجه بدی نیست.

وی در خصوص قرار گرفتن در ترکیب ثابت و اینکه احمد گوهری را نیمکت نشین کرده است، تاکید کرد: ‌ خوشحالم که نظر مثبت مجتبی حسینی را جلب کردم و امیدوارم هر وقت به میدان رفتم بهترین عملکرد را داشته باشم. در تیم ما فرقی ندارد که کدام گلر بازی کند چون هدف همه ما نتیجه گرفتن نفت مسجدسلیمان و خوشحال کردن هواداران این تیم است.

دروازه‌بان نفت مسجدسلیمان در مورد اینکه قرار گرفتن در چه رتبه‌ای را هدف قرار داده‌اند، تصریح کرد: باید این را در نظر بگیرید که تیم جوانی هستیم و با خیلی از تیم‌ها هم در مورد مسائل مختلف قابل مقایسه نیستیم. با این حل می‌خواهیم در نیمه بالای جدول باشیم ولی توقعات از تیم ما باید منطقی باشد.

کرمانشاهی در خصوص مشکلات مالی نفت مسجدسلیمان خاطرنشان کرد: صحبت خاصی در این زمینه ندارم. امیدوارم مشکلات حل شود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
Mis seti
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
0
0
درود بر کرمانشاهی عزیز ایول نشون دادی درون دروازه مثل شیر در نبردها پیروزی .....به امید دعوت شدن تو و چند تا از هم بازیانت به تیم ملی
سعید سلطانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
0
0
فرهاد مجد تو فوق‌العاده هستی درود بر تو
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها