به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۳۱۷۹
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۷

بائو: تعطیلی لیگ باعث باخت استقلال شد

بائو: تعطیلی لیگ باعث باخت استقلال شد

خوزستان اسپورت- هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: وضعیت ما خیلی سخت شده و باید در دیدارهای باقی مانده منطقی و با تمام وجود بازی کنیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، میثم بائو در ابتدا درباره نمایش ضعیف تیمش مقابل تراکتورسازی، اظهار کرد: به هر حال یک طرف بازی برد و طرف دیگر آن باخت است. به نظرم اگر لیگ تعطیل نمی‌شد، بهتر بود چرا که تعطیلی لیگ کمی به ضرر تیم ما بود. تیم ما پس از دیدار با پدیده و صبا، چه از نظر گل زده و چه خورده در حال طی کردن روند بسیار خوبی بود.

وی افزود: به هر حال تعطیلی لیگ در کار همه ما کمی اختلال به وجود آورد. خود من در این تعطیلات دچار کمر درد شدم، پس از آن هم دچار سرماخوردگی شدم و سه چهار روز تمرین نکردم و باید بگویم آن کیفیتی که در بازی با تیم‌های صبا و پدیده داشتم را در بازی مقابل تراکتور نداشتم و البته بیشتر بازیکنان‌مان هم چنین وضعیتی داشتند.

این بازیکن تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: به نظرم در بازی با تراکتور ما حرفی برای گفتن نداشتیم. حریف نسبت به ما خیلی بهتر و روان‌تر بازی می‌کرد و این برد حق آن‌ها بود. به هر حال امیدوارم در بازی با پرسپولیس با ارائه یک بازی خوب، باخت مقابل تراکتورسازی را جبران کنیم.

وی با بیان این‌که پرسپولیس تیم بزرگی است در ارزیابی‌اش از این تیم عنوان کرد: پرسپولیس بالای جدول و پایین جدول هیچ فرقی ندارد و این تیم از بازیکنان تاثیرگذار و باهوشی برخوردار است و ما نیز در این دیدار باید باهوش، منطقی و با قدرت ظاهر شویم تا بتوانیم به نتیجه برسیم.

بائو گفت: به نظرم دیدار با پرسپولیس یکی از فینال‌های پیش رو، هم برای ما و هم برای پرسپولیس است؛ چرا که پرسپولیس هم نیاز به امتیاز دارد و هنوز در جدول حاشیه امنیت ندارد. به نظرم بازی سختی است ولی امیدوارم ما برنده این دیدار باشیم.

وی بیان کرد: من سابقه بازی در پرسپولیس را هم داشته‌ام و هواداران این تیم همیشه نسبت به من لطف داشته‌اند و من هم ممنون آن‌ها هستم. همانطور که گفتم پرسپولیس تیم بزرگی است و باید حواس‌مان را جمع کنیم. من اکنون بازیکن استقلال خوزستان هستم و امیدوارم با ارائه یک بازی خوب، عملکردم در دیدار با تراکتور را جبران کنم.

هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره حساس‌تر شدن شرایط تیمش در پایین جدول، عنوان کرد: وضعیت ما خیلی سخت شده است و باید در دیدارهای باقی مانده منطقی و با تمام وجود بازی کنیم. جای جبران نداریم چرا که نیم‌فصل دوم است و شش فینال هم پیش رو داریم که حداقل باید در سه فینال به پیروزی برسیم.

میثم بائو خاطرنشان‌کرد: تمام تلاش‌مان این است که در لیگ بمانیم و این هدف ما است. تیم ما در نیم‌فصل اول امتیازات بسیاری را از دست داد و امیدوارم در شش بازی باقی مانده نتایج لازم را کسب کنیم.


پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها