به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 23
کد خبر: ۳۱۷۵۲
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۷

عسگری‌مهر: از تیم ماهشهری حمایت مالی نشد

عسگری‌مهر: از تیم ماهشهری حمایت مالی نشد

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم هیأت ووشو بندر ماهشهر گفت: با وجود استعدادهای خوبی که در استان داشتیم برنامه‌ریزی شد تا در مسابقات لیگ برتر ووشو شرکت کنیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، احمد عسگری‌مهر در خصوص شرکت تیم هیأت ووشو شهرستان بندر ماهشهر در لیگ برتر ووشو، اظهار داشت: ووشو استان خوزستان بازیکنان خوبی در بخش تالو و ساندا به تیم ملی کشورمان معرفی کرده است. با وجود استعدادهای خوبی که در استان داشتیم برنامه‌ریزی شد تا در مسابقات لیگ برتر ووشو شرکت کنیم. بازیکنان خوزستانی هم وقتی در رقابتهای لیگ برتر حاضر هستند انگیزه دو چندانی پیدا می‌کنند تا از نظر فنی خودشان را به سطح لیگ برتر برسانند.

وی افزود: از امیر صدیقی رئیس فدراسیون ووشو و مسئولان سازمان لیگ تشکر می‌کنم که امکانات و تجهیزات بسیار ایده آلی را در اختیار تیم‌های حاضر در این دوره از مسابقات گذاشتند.

سرمربی تیم هیأت ووشو بندر ماهشهر عنوان کرد: در گروه خودمان چهارم شدیم چون از لحاظ مالی حمایت نشدیم و مشکلات زیادی برای حضور در این مسابقات داشتیم. بازیکنان مورد نظرمان را برای تقویت تیم‌مان نتوانستیم جذب کنیم. زمانی که یک بازیکن‌مان مصدوم می‌شد دیگر جایگزینی برای آن بازیکن آسیب دیده نداشتیم.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها