به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۳۱۷۴۶
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۳
تعداد نظرات: ۲ نظر

جعفری: نزدیک به چهار ماه است پول نگرفته‌ایم

جعفری: نزدیک به چهار ماه است که پول نگرفته‌ایم

خوزستان اسپورت- هافبک تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: بازیکنان نزدیک 4 ماه است که پول نگرفته‌اند و حیف است که نفت مسجدسلیمان با این مشکلات از هم پاشیده شود.

به گزارش خوزستان اسپورت، سجاد جعفری در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در خصوص دیدار نفت مسجدسلیمان با استقلال تهران که با تساوی یک - یک به پایان رسید، گفت: استقلال با توجه به شکست برابر سایپا در بازی با ما دنبال برد بود. در نیمه اول نمایش خوبی داشتیم و بازی هوشمندانه‌ای انجام دادیم و به گل رسیدیم ولی در نیمه دوم با توجه به تجربه کمی که داشتیم با استرس فوتبال بازی کردیم.

وی ادامه داد: استقلال با توجه به تجربه‌ای که داشت سوار بر بازی شد و توپ را به تیر دروازه ما هم زدند. ما هم به تیر دروازه آنها زدیم و می‌توانستیم بازی را دو بر صفر کنیم که این اتفاق رخ نداد. به قول آقای حسینی هم می‌توانستیم بازنده باشیم و هر برنده؛ با این حال خدا را شکر که یک امتیاز گرفتیم و این هم برای تیم ما غنیمت است.

جعفری در خصوص مشکلات مالی و سخت‌افزاری نفت مسجدسلیمان خاطرنشان کرد: خیلی در این مورد صحبت کرده‌ایم. در مسجدسلیمان امکانات زیادی وجود ندارد و ما مشکلات زیادی داریم. از طرفی نزدیک 4 ماه است که پولی نگرفته‌ایم و ظاهرا مشکلاتی بین مسئولان شهر وجود دارد و برخی از آنها جلوی کار نفت مسجدسلیمان سنگ می‌اندازند. وزیر نفت لطف داشتند و پولی به باشگاه ما اختصاص دادند؛ دو ماه است آن پول به وزارت ورزش داده شده ولی به تیم تزریق نشده است.

هافبک نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: همه بازیکنان در قراردادهایشان بندی دارند که اگر تا پایان نیم فصل اول درصد مشخصی را دریافت نکنند می‌توانند از تیم جدا شوند. حیف است که این تیم جوان که در حال شکل گرفتن است از هم پاشیده شود. امیدوارم مشکلات تیم ما برطرف شود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
0
0
ای خدا لعنت کند کسانی را که به مردم مسجد سلیمان و تیم فوتبالش خیانت می کنند. تنها دلخوشی مردم این شهر و خوزستان این تیم فوتبال است, آن هم شهری که روی نفت و گاز و استعداد خوابیده است. این نامسئولین نالایق و بی کفایت رو باید از این شهر و استان بیرون کرد. چرا پول این بازیکنان و کادر فنی زحمتکش را پرداخت نمی کنید!؟ تاریخ هرگز خیانت های شما را فراموش واهیم کرد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
0
0
اگه تیم نفتو دوباره برگردونن اهواز قطعا مسئولین حمایت خواهند کرد
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها