به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۳۱۷۴۳
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۴
تعداد نظرات: ۱۶ نظر

آذری: به عنوان مدیر باشگاه عذرخواهی می‌کنم

آذری: به عنوان مدیر باشگاه عذرخواهی می‌کنم

خوزستان اسپورت- مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان ضمن عذرخواهی از اتفاقات رخ داده پیش از بازی با پیکان در لیگ برتر فوتبال، گفت: مسئولیت این اتفاق را می‌پذیرم و امیدوارم دیگر شاهد آن نباشیم.

به گزارش خوزستان اسپورت، سعید آذری در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر، درباره اتفاقات رخ داده در بازی فولاد خوزستان مقابل پیکان و عریض شدن زمین مسابقه، گفت: به محض اینکه متوجه شدیم باید با العین امارات در آسیا بازی کنیم، برداشتمان این بود عرض زمین را 75 متر کنیم. قرار نبود در این بازی چنین کاری کنیم. قرار بود ابتدا چند بازی تمرینی انجام بدهیم. وقتی ناظر بازی این موضوع را به ما اعلام کرد، گفتیم عرض زمین را به اندازه قبل برگردانند.

مدیرعامل باشگاه فولاد ادامه داد: وظیفه ام است به خاطر اشتباهی که مجموعه ما مرتکب شده است، عذرخواهی کنم. شهامت عذرخواهی را داریم. این پیشنهاد کادر فنی بود که قبل از شروع لیگ قهرمانان آسیا دو، سه مسابقه را با عرض 75 متر بازی کنیم ولی قرار بود این اتفاق ابتدا در بازی‌های تدارکاتی رخ بدهد. با شهامت باید اشتباهمان را بپذیریم و از همه عذرخواهی می‌کنم.

آذری درباره انتقاد مربیان پیکان از اقدام باشگاه فولاد تاکید کرد: وقتی اشتباه می‌کنیم باید بپذیریم. شاید اگر ما هم با این شرایط مواجه می‌شدیم، همین ذهنیت برایمان ایجاد می‌شد. بنده موظف هستم به عنوان مدیر باشگاه عذرخواهی کنم. بازهم تکرار می‌کنم قرار نبود در بازی با پیکان این اتفاق رخ بدهد. از بچه‌های پیکان و مدیرعامل این باشگاه و همچنین هواداران فوتبال که این صحنه‌ها را دیدند عذرخواهی می‌کنم. مسئولیت این اتفاق را می‌پذیرم و امیدوارم دیگر شاهدش نباشیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در خصوص از دست رفتن دو امتیاز مهم مقابل پیکان اظهار کرد: فرصت بزرگی را از دست دادیم. فوتبال همیشه آنطور نیست که شما فکر می‌کنید. این هفته سپاهان سه گل خورد و پرسپولیس دقیقه آخر گل برتری را زد. بچه‌های ما تلاششان را می‌کنند. در فوتبال، همه برای نباختن وارد زمین می‌شوند. برابر پیکان بچه‌های ما تمام تلاششان را کردند و دو سه موقعیت استثنایی هم داشتیم. مالکیت توپ بالای 80 درصد برای ما بود. در بحث بازی نمی‌شود ایرادی به فولاد بگیرید. وقتی شما با دو، سه لایه دفاعی روبرو هستید، گلزنی هم سخت می‌شود.

آذری درباره اینکه آیا محل برگزاری بازی فولاد خوزستان با العین امارات در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا مشخص شده است؟ گفت: هنوز مشخص نیست. حقمان است در اهواز میزبان باشیم. کنفدراسیون آسیا شرایط میزبانی مرحله گروهی را اعلام کرده اما پنجره نقل و انتقالات فولاد هنوز بسته است. باید با همین تیم به میدان برویم. العین هم در چند روز اخیر چند بازیکن خوب از الزمالک مصر، فلامینگو برزیل و یک بازیکن از ژاپن خریده است. چشم انداز آنها این است که در لیگ قهرمانان آسیا به عنوان نخست برسند. امیدوارم در دادگاه عالی ورزش، پنجره نقل و انتقالات را باز کنیم و نماینده خوبی برای ایران باشیم.

وی درباره درخواستش برای برداشتن قانون منع جذب بازیکن خارجی و مخالفت سازمان لیگ با این موضوع، تاکید کرد: این در حوزه اختیارات آقایان نیست بلکه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال این تصمیم را گرفته است. بر اساس حقوقی که مجمع به ما داده است، باشگاه‌ها می‌توانند به مجمع درخواست بدهند و درخواست خود را به رای بگذارند تا مشکل حل شود. کشورهای دیگر تا دندان مسلح می آیند. اگر پنجره ما از ابتدای فصل باز بود، ممکن بود وضعیت یارگیری ما متفاوت بشود. از ابتدای فصل جذب بازیکن خارجی ممنوع شد و دست و پای باشگاه‌ها را بستند. اگر قرار است باشگاه‌ها را خلع سلاح شده به آسیا بفرستیم این یک حرف دیگری است. می‌توانند کانال ارزیابی بگذارند و از ورود بازیکنان خارجی بی کیفیت جلوگیری کنند.

آذری در واکنش به اعتراض مدیرعامل باشگاه ذوب آهن برای حضورش در تمرین ذوبی ها گفت: اسم فرد خاصی را نمی آورم. بنده برای حضور در مجموعه ذوب آهن که 28 سال سابقه کار در آن را دارم از کسی اجازه نمی‌گیرم. ذوب آهن خانه من است و آدم‌های دیگر مستاجر هستند. آنها باید از من اجازه بگیرند! پیروزی اخیر ذوب آهن ارتباطی به من نداشت و رحمان رضایی و بچه‌هایشان زحمت کشیدند. پیروز شدن در آن شرایط مقابل نساجی کار سختی بود که با تلاش بازیکنان و رحمان رضایی به ثمر رسید. من رفته بودم آقای توصیفیان را ببینم. برای رفتن به خانه‌ام از کسی اجازه نمی‌گیرم. اگر این‌طور باشد باید وقتی که می‌خواهم به کارخانه ذوب آهن بروم، باید از 100 نفر اجازه بگیرم.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در پایان درباره احتمال میزبانی فولاد در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا هم تاکید کرد: هیچ تیم ایرانی قابلیت میزبانی در مرحله گروهی را ندارد. هم هزینه‌هایش بالا است و هم کار سختی است. وقتی پرسپولیس با آن امکانات و توانمندی در تهران نمی‌تواند میزبان باشد، کار ما به لحاظ امکانات سخت‌تر هم خواهد بود. بحث اصلی ما عبور از العین در مرحله پلی آف است که با خریدهای آن تیم و پنجره بسته فولاد، کار سختی است.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۶
مسعود
|
Germany
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
0
0
آقایان آذری و نکونام،
گیریم که آب رفته ز جوی بازگردد
با آبروی رفته چه خواهید کرد؟
کاور کنار زمین و باتلاق درست کردن، تاکتیک لالیگایی و مدرنی هست که شما از آن دم میزنید؟
بجای این کارها از بازیکنان کارآمد استفاده کنید .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
0
0
برد به چه قیمتی این همه خرج چی شد
amin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
0
0
اقای اذری ضمن احترام به شما اینکه میگید باشگاه ذوب آهن خانه من است یعنی چی پس فولاد این وسط چی میشه چرا همه تمرکزتون روی ذوب آهنه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
0
0
اقای مهندس اذری تیم شما فولاد هست نه ذوب اهن تیم رو قوی کن
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
0
0
اگه اینقدر به ذوب آهن علاقه و به قابلیت های نکونام بی دانش وکمک هاش باور داری دست در دست هم روانه بشین سمت اصفهان.
فولاد نیازمند مدیری فوتبالی،بی حاشیه، اهل عمل مثل جناب دهکردی هست
مربی خارجی باکیفیت وتزریق نیروی جوانی واستفاده ازبازیکنان بومی وقطع همکاری با بازیکنان بی کیفیت شمالی و غیربومیست
علی فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
0
0
تشکر میکنم از اقای اذری که اشتباهش رو قبول کرد و عذرخواهی کرد .
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
0
0
جناب آقای آذری ، شما و باند نکونام ،آبرو و حیثیت برای خوزستان و فوتبال خوزستان نگذاشتید یعنی فولاد خوزستان اینقدر ذلیل شده که برای یک برد یا بهتر بگویم برای جلوگیری از باخت دست به چنین کاری بزند . چطور ممکن کادر فنی و سرمربی بدون اجازه جنابعالی دست به اینکار زده باشند اگر واقعا جنابعالی بی اطلاع بوده اید نشانگر ضعف و عدم مدیریت است پس بهتر با نکونام و دار و دسته اش و بازیکنان شمالی اش فولاد را رها کنید و بروید ذوب آهن شهر عزیزت اصفهان را نجات بدهید
عادل صرخه فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
0
0
این همه علاقه به ذوب آهن که حتی ۱ قهرمانی لیگ نداره عجیبه
خب برو تو همون خونت تو فولاد قهرمان تیم اول خوزستان چکار میکنی؟
اخ اخ چقدر دلم برا دهکردی بزرگ تنگ شده
مافیای تهران و اصفهان هم حریف فولاد نبود
اخراج نکونام و باندش
داود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
0
0
بچه ها من به آینده فولاد امیدوار شدم، سایت دلال ها (ورزش ...) جدیدا بدجوری با فولاد در افتاده، این یعنی که خبرای خوبی در راه، تا الان فقط از فولاد و نکونام و همه چی تعریف می کرد، الان فقط داره تلاش می کنه سوتی های فولاد لو بده، این یعنی می شه امیدوار بود شاید دلال ها دارند از فولاد دور می شن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
0
0
آقای آذری ترو خدا این چه حرکتی بود که زدید . واقعا تاکتیک اوت دستی پیکان اینقدر عجیب و غیر قابل تحمل بود که چنین کردید . پس کادر فنی تیم چکارس که برای این تاکتیک پیکان برنامه ای تدوین نکرده بود . مگه اوت دستی از سانتر کردن یک ضربه کاشته خطرناکتره که اینکاره ضایع را انجام دادید
علی ابادانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
0
0
حیف از این ورزشگاه مدرن و بودجه زیاد ای کاش در خوزستان عدالتی بود تعصب مدیرانی بود امکانات وبودجه تقسم میشد بین شهرهای استان تا بومی ها استفاده کنن نه اینکه نظیر ورزشگاه فولاد دست مازندرانی ها افتاده
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
0
0
شما که فکر و ذکرت ذوب آهن هست برا چی موندی خداروشکر که حضور بازیکن خارجی ممنوع بود امسال والا معلوم نبود چند ازاین بازیکنای بی کیفیت جذب تیم میشد و کلی بدهی که گردن باشگاه می افتاد
هوادار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
0
0
کاش مجوز حضور مربیان اونهم مربیان باکیفیت خارجی صادر میکردند تا شاید از امثال نکونام راحت میشدیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
0
0
آقای آذری از اینکه بابت اشتباه نادرشما و کادر مربیانتان از جامعه فوتبال عذر خواهی کردین سپاسگذاریم ، اما بدانید این رفتار بچه گانه و عجیبتان تا سالها در اذهان اصحاب رسانه و مردم فوتبال دوست باقی خواهد ماند و متاسفانه این ارث باقی مانده از شما و نکونام تا سالها باشگاه بزرگ فولاد و مردم مظلوم خوزستان را آزار می دهد .
ناشناس
|
Switzerland
|
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
0
0
نمی دانم چرا بعضی از هواداران فولاد این همه به این موضوع پیش پا افتاده و کم اهمیت دامن می زنند ؟ خوب خواستن عرض زمین ۷۵ متر بشه جهت مطابقت با بازی با العین ، این کجاش ایراد داشته ؟ حال میخاد اینکار برابر پیکان باشه یا تدارکاتی و یا بازیهای آینده ، کاورهای کنار زمین هم هیچ مزاحمتی برای پرتاب یک اوت دستی نرمال نداره حالا یکی میخاد خارج از زمین پشت وارو بزنه یا هر کار دیگه ای بکنه و بعد اوت پرتاب کند اون به خودش مربوطه ، میشه روی کاور ایستاد و راحت اوت پرتاب کرد . آقای آذری درست میگه ذوب آهن خانه ایشان است و هر وقت دلش خواست می تواند اونجا برود و به کسی مربوط نیست مثل این است که ما بگوئیم آقای رضائی نیاد فولاد سر بزنه ! این حرف منطقی نیست ضمنا آقای آذری حق داره دلسوز تیم سابقش باشه که ته جدوله و این موضوع هیچ ضرر و زیانی برای تیم فولاد نداره و مشکلی نیست .
مسعود
|
Germany
|
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
0
0
با درود فراوان خدمت آقای ادمین...
مدیر پایگاه
با سلام
مطالب ارسالی شما مربوط به یک رسانه دیگر و چندسال پیش بوده و ارتباطی به کادر فنی فولاد نداشته است.
بخش نظرات، برای نوشتن نظرات شخصی بینندگان، درباره اخبار همین سایت می‌باشد. مطالب سالهای گذشته سایر رسانه‌ها، در بخش نظرات این سایت منتشر نمیشود.

  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها