به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۳۱۷۳۴
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۷
تعداد نظرات: ۹ نظر

پاشایی: کنار زمین را باتلاق کردند تا اوت نندازیم

پاشایی: کنار زمین را باتلاق کردند تا اوت نندازیم

مربی تیم فوتبال پیکان به انتقاد از برخی اتفاقات و حواشی دیدار تیمش مقابل فولاد خوزستان پرداخت و گفت که این مسائل زیبنده باشگاه خوزستانی نبوده است.

به نقل از خبرگزاری تسنیم، حسین پاشایی پس از تساوی بدون گل پیکان مقابل فولاد خوزستان در نشست خبری اظهار داشت: صحبت‌هایم را می‌خواهم با آیه‌ای از قرآن شروع کنم. «و مکروا و مکر الله والله خیر الماکرین». اتفاقاتی در این دیدار افتاد که حتی به‌عنوان یک ایرانی خجالت می‌کشم که بگویم در کشورمان رخ داده است. قبل از بازی آمدند 10 متر عرض زمین را زیاد کردند تا بتوانند جلوی کار ما را بگیرند. خدا را شکر می‌کنیم که 95 دقیقه بازی تحت تسلط ما بود و با نفراتی که از تیم ما غایب بودند خدا را شکر می‌کنم که توانستیم یک بازی خوب انجام دهیم.

وی ادامه داد: تمام جو علیه تیم پیکان بود تا ما را شکست دهند، ولی فکر نمی‌کنم فوتبال اینقدر ارزش داشته باشد که به خاطر یک برد و یا حتی قهرمانی بخواهیم اینقدر کار اشتباه انجام دهیم. این کارها برای باشگاه فولاد زیبنده نیست. ما آمدیم فوتبال بازی کنیم و  نتیجه باید در زمین مشخص شود، نه در حواشی. ما یک تیم جوان هستیم و این اتفاقات روی بازیکنان ما تأثیر گذاشت. خدا را شکر می‌کنیم و از آقای حسین شمس ناظر بازی تشکر که دستور داد تا شرایط زمین به حالت قبل برگردد.

مربی تیم فوتبال پیکان خاطرنشان کرد: کنار زمین را باتلاق کردند تا ما نتوانیم اوت پرتاب کنیم! مگر ما در این بازی چند تا پرتاب اوت داشتیم؟ بالاخره همه ما ایرانی هستیم و باید برای هم جان بدهیم، نه اینکه با اشتباهات‌مان یک تیم را از سر راه برداریم. خدا را شکر که هیچ اتفاق خاصی نیفتاد و با یک بازی خوب یک امتیاز را گرفتیم و ان‌شاءالله به بازی‌های آینده نگاه خواهیم کرد.

پاشایی درباره مسائل فنی بازی با فولاد تصریح کرد: بازی کاملاً در اختیار ما بود. شاید مالکیت دست فولاد بود، ولی در کل 90 دقیقه هم یک موقعیت هم به آنها ندادیم. تیم داوری هم بسیار خوب قضاوت کرد و تحت تأثیر قرار نگرفت. جا دارد یک خسته‌نباشید جانانه به آنها بگویم.

وی در پاسخ به این پرسش که «دلیل اینکه تیم‌ها برای خوش‌آمدگویی به سمت نیمکت پیکان نمی‌آیند چیست؟»، عنوان کرد: سؤال من این است که کجا دیده شده که تیمی به سمت ما نیامده است؟! یک بازی را مثال بزنید من ممنون می‌شوم. اعضای کادر فنی پیکان اینقدر آدم‌های باحیایی هستند که تمام مربیان و عوامل تیم‌ها خیلی محترمانه و باادب با آنها برخورد می‌کنند. ما اصراری نداریم کسی به سمت ما بیاید. این مسائل تقابل دوطرفه است و ان‌شاءالله در بازی برگشت جبران خواهد شد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۹
علی فولادی
|
Afghanistan
|
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
0
0
اقای پاشایی خواهشمندم این اتفاقی که افتاد به پای خوزستانیها نذارید ما خوزستانیها هیچوقت چنین کارهایی نمیکنیم و کسانی که اینکارو کردن به ما ربطی نداره. مهدی تارتار مربی خوب و محترم برای خوزستان پارسال خیلی زحمت کشید با نفت مسجدسلیمان و کسانی که امروز کار اشتباهی کردند خوزستانی نبودند من بعنوان یه هوادار فولادی از طرف خودم معذرت میخام از شما و اقای تارتار.
فواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
0
0
آقایی پاشایی عزیز شرمنده خوزستان مهد فوتبال مهد بازی جوانمردانه واقعا حیف که دست ی مشت آدم نالایق افتاده که میخوان با این کارها امتیاز بگیرن واقعا باید تاسف خورد حیف..
ایمان منجزی
|
Afghanistan
|
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
0
0
با سلام و عرض احترام به تمام فولادیهای عزیز
بنده هوادار نفت مسجدسلیمان هستم کاری به بازی امروز ندارم چون حضور نداشتم و نمیتونم قضاوت کنم
اما بینی بین الله میگم اقای تارتار و حسین اقا پاشایی انسانهای شریف و جنتلمنی هستند جز خوبی از اونها در مسجدسلمان چیزی ندیدیم و برای تیم نفت باتمام وجود زحمت کشیدند
فوتبال ارزش نداره که مربیان و مدیران تیمها بهمدیگر توهین کنند
از اقای علی فولادی هم تشکر میکنم با صحبتی که کرد شخصیت بالای هوادارای فولادو نشون میده . به امید موفقیت فولاد خوزستان عزیز و تمام تیمهای خوزستان در بازیهای آینده لیگ برتر
یوسف فولاد نفت اس خ ا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
0
0
تیم پیکان روی پرتاب اوت برنامه داره اونوقت فولاد هیچ برنامه ای نداره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
0
0
اقای پاشایی این چیز در شان فولاد ومردم شریف خوزستان نیست . کار آقایان غیربومی بود.
پولاد فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
0
0
به خدا لیگ یک تیماش از فولاد بهتر بازی می کنند لعنت به دلالهایی که این بازیکنان بنجل غیر بومی به جز خارجیها ،به فولاد تحمیل کردن تا با این حرکت فوتبال ناب خوزستان امروز زیر سوال نبرند چرا نکو و هاشمی نسب هنوز مصاحبه نکردن که تقصیر اینکارها حداقل بندازن گردن داور و اون کسی که چمن آب میدهد. راستی جناب آذری اینقدر به مدیریتت می بالیدی چرا امروز با آبروی خوزستان و باشگاه فولاد بازی کردی
علی ابادانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
0
0
ازاین میزبانی های عجیب در فوتبال ایران زیاد شده هواداران صنعت نفت در ابادان برای تیم مهمان چه احترامی میزارن اونوقت در رفسنجان حاضر نشدن چند تا اتاق بدن به صنعت نفت هیچکسم عین خیالش نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
0
0
پاشایی برو خدارو شکر کن ۵ گل نخوردین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
0
0
بنظرم در این فوتبال مافیایی که برخی تیمها برای نتیجه گرفتن به هرکاری متوسل میشن و در این فوتبال مافیایی که همه چیز و همه کس باید برای دو تیم تهرانی باشد که قهرمان بشن اگر تیمهای دیگه بخواهند مردان و جوانمردانه و عادلانه کار کنن به هیچ جا نمیرسن پس بنظرم فولاد هم خوبکاری کرد که چنین کرد هرچند که خیلی ناشیانه بود .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها