به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۳۱۷۱۵
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
به لحاظ امکانات ضعیف‌ترین تیم هستیم

کریمی: برای سه امتیاز مقابل استقلال بازی می‌کنیم

کریمی: برای سه امتیاز مقابل استقلال بازی می‌کنیم


خوزستان اسپورت- بازیکن تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان اعتقاد دارد که  اگر حمایت شوند می‌توانند این روند خوب را ادامه دهند و نتایج بهتری هم کسب کنند.

به گزارش خوزستان اسپورت، فرید بهزادی کریمی هافبک تیم نفت مسجدسلیمان در آستانه بازی مقابل استقلال تهران در گفت‌وگو با ایران ورزشی به سئوالاتی پاسخ داده است که در ادامه می‌خوانید.
 
اوضاع تیم‌تان این روزها چطور است؟
 ما نسبت به خیلی از تیم‌های دیگر دیر دور هم جمع شدیم و در واقع تیم دیر بسته شد اما از همان شروع مسابقات با تلاش و تمرین بیشتر و انگیزه بالایی که داشتیم توانستیم نتایج خیلی خوبی با توجه به بضاعت‌مان کسب کنیم.

در حال حاضر رده ششم جدول را دارید. به نظرت این بضاعت تیمی تا پایان فصل جواب می‌دهد؟
 اینکه جواب می‌دهد یا نه، واقعاً نمی‌دانم اما تا الان خیلی خوب نتیجه گرفته‌ایم و انتظار داریم مسئولان شهر توجه بیشتری به تیم داشته باشند چون حیف است تیم خوب نفت مسجدسلیمان را به حال خودش رها کنند. ما به‌لحاظ امکانات الان ضعیف‌ترین تیم لیگ برتر هستیم و امیدوارم قول‌هایی که تا امروز عملی نشده در این دو، سه هفته باقی‌مانده به پایان نیم‌فصل عملی شود.

نفت مسجدسلیمان از جمله تیم‌هایی است که به‌خاطر نبود تماشاگر متضرر شده. اینطور نیست؟
 به هر حال ویروس کرونا زندگی همه مردم دنیا را تحت تأثیر خودش قرار داده و تیم‌های پرطرفدار هم از این مسأله خیلی بیشتر ضرر می‌کنند. همانطور که اشاره کردید نفت مسجدسلیمان یکی از همان تیم‌هاست چون ما عادت داشتیم همیشه حمایت تماشاگران را در ورزشگاه کنار خود داشته باشیم. به هر حال برای تیم جوانی مثل نفت مسجدسلیمان حضور تماشاگران غنیمت بزرگی است، به همین دلیل برای تیم‌ها دیگر بازی‌های داخل و خارج از خانه فرقی ندارد. مگر اینکه شرایط آب و هوایی و ارتفاع از سطح دریا برای تیم میهمان تأثیرگذار باشد.

در بازی قبل مقابل ذوب‌آهن اصفهان با وجود اینکه بازی خوبی ارائه دادید اما موفق به پیروزی نشدید. چرا؟
 ذوب‌آهن به نظر من خیلی خوب فوتبال بازی می‌کند و به‌هیچ‌وجه جایگاهی که الان دارد مستحقش نیست. ما می‌دانستیم آنها نیاز مبرمی به 3 امتیاز بازی داشتند. از طرفی ما هم نمی‌خواستیم دست خالی از اصفهان برگردیم. در این بازی فرصت‌های خوبی داشتیم که از دست رفت، به‌طوری که می‌شد برنده از زمین خارج شویم. با این حال کسب یک امتیاز خارج از خانه هم بد نبود و جایگاه ما را در جدول مستحکم کرد.

در ابتدای فصل خیلی در ترکیب تیم قرار نمی‌گرفتی. دلیل خاصی داشت؟
 بله، من در هفته‌های اول دچار یک مصدومیت جزئی شدم و چند هفته‌ای طول کشید تا به‌لحاظ بدنی در شرایط بازی قرار بگیرم اما خوشبختانه در حال حاضر وضعیت خیلی خوبی دارم و امیدوارم همین روند را ادامه بدهم.

فردا با استقلال بازی دارید. برای این بازی حساس چقدر آماده هستید؟
استقلال یک تیم بزرگ و پرمهره است. از درون دروازه تا خط حمله، در هر پست دوتا از بهترین‌های ایران را در اختیار دارد. ما هم در هفته‌ای که گذشت بر اساس شکل بازی استقلال تمرین خیلی خوبی داشتیم و از آنجا که در خانه خودمان بازی داریم به‌راحتی وا نمی‌دهیم و قطعاً برای کسب 3 امتیاز به زمین می‌رویم.

درست است که استقلال در خط حمله 3 بازیکن خیلی خوب دارد اما در فاز دفاعی دچار مشکل است؟ فکر می‌کنی به‌عنوان یک مهاجم می‌توانی از پس این تیم بربیایی و به آنها گل بزنی؟
 همانطور که گفتم استقلال تیم خیلی کاملی است و من هیچ‌وقت به شکل انفرادی به بازیکنانش نگاه نمی‌کنم. به هر حال ما برنامه‌هایی برای این بازی داریم که امیدوارم در نهایت با نتیجه‌ای که به دست می‌آوریم باعث شادی دل هواداران‌مان شویم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
شیران زاگرس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
0
0
به امید پیروزی شما برنده هستید
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها