به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۳۱۶۹۴
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۶
تعداد نظرات: ۵ نظر

دانش: بحث جدایی حسینی از نفت مطرح نیست

دانش: بحث جدایی حسینی از نفت مطرح نیست

خوزستان اسپورت- عضو هیات مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان با رد صحبت‌های مطرح شده پیرامون جدای مجتبی حسینی از این تیم، گفت: شاید برخی دوستان می‌خواهند پیش از بازی با استقلال تهران، آرامش تیم را برهم بزنند که اجازه چنین کاری را نمی‌دهیم.

به گزارش خوزستان اسپورت، بیژن دانش در گفت‌وگو با ایسنا درباره صحبت‌هایی مبنی بر احتمال جدایی مجتبی حسینی از تیم نفت مسجدسلیمان و مطرح بودن حضور او در ذوب آهن، اظهار کرد: اصلا بحث جدایی حسینی از نفت مسجدسلیمان مطرح نیست و این تنها یک شایعه است. ما این هفته در مسجدسلیمان با تیم استقلال تهران بازی داریم و شاید برخی دوستان می‌خواهند آرامش تیم را برهم بزنند که اجازه چنین کاری را نمی‌دهیم تا تیم با قدرت به کار خود ادامه دهد.

وی ادامه داد: البته هر سرمربی وقتی به خواسته‌های منطقی، فنی، دلسوزانه و خیرخواهانه خود برای هر تیمی نرسد، طبیعی است که از تیم جدا شود که اهالی فوتبال نیز به او حق می‌دهند اما با اتحادی که در بین اعضای هیات‌مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان، مسئولان شهری، نماینده مردم مسجدسلیمان و استاندار خوزستان وجود دارد، امید داریم که مشکلات حل شده و آقای حسینی نیز کم‌کم به خواسته‌های مدنظر خود دست پیدا کند.

عضو هیات مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: در مجموع ما از کادرفنی و آقای حسینی در راس کادرفنی دفاع می‌کنیم و حامی مجموعه هستیم تا تیم به خوبی به کار خود ادامه دهد. تمام اهالی فوتبال نیز باید دست به دست هم دهند تا نفت مسجدسلیمان بتواند راه موفق خود را ادامه دهد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
Reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
0
0
فکر کنم خبرهایی هست و تکذیب های الکی، دستور از بالا رسیده که نفت دیگه سقوط نمیکنه، نیم فصل یه جابجایی بشه، حسینی بره ذوب که نگهش داره لیگ، این وسط ذوب اهنم یه پولی بابت رضایت نامه بده، گیر و گره نفت حل بشه، همش تو این مملکت رابطه هست و کلا یه گروهی هستن باید بشن مدیر و مسئول و هی میچرخن، یه نگاهی بندازی به حرکات آذری ساکت نصیرزاده و مربی های لیگ، و یه ادمی مثل ویسی که معلوم نیست کجاست
افشین کهیش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
0
0
اقای حسینی اگر تیم را ترک کند در نیمه راه همانند اسکوچیچ منفور خواهد شد
شهریار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
0
0
هواداران نفت مسجدسلیمان هوشیار باشن این حرکات جز تخریب تیم نفت چیزی دیگه نداره اون هم موقع بازی با استقلال تهران ولی دشمنان فوتبال خوزستان کور خوندن ما همچنان ایستاده هستیم
Mis
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
0
0
سلام شک نکنید شایعه ای بیش نیست بخاطر بازی با استقلال این حرف زده شده ، آقای حسینی تازه اولین باره تو لیگ برتر به عنوان سرمربی فعالیت میکنه و هرگز برا نیم فصل تیمش را ترک نخواهد کرد مخصوصا الان که هم خوب نتیجه و بازی میکنه تیم و هم سرمربی محبوبی شده بین میلیونها بختیاری.... مرسی از خوزستان اسپورت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
0
0
در فوتبال ایران هیچ چیز بعید نیست. با مربی و بازیکن قرارداد دار صحبت می کنند و تیم را بهم می ریزند. همه چیز پول نیست ، شرف و عزت و اخلاق هم خوب چیزیه.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها