به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 16
کد خبر: ۳۱۶۵۵
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
مدیرکل ورزش خوزستان عنوان کرد:

تصرف زمین‌های خاکی محلات برای ساخت و ساز

تصرف زمین‌های خاکی محلات برای ساخت و ساز

خوزستان اسپورت- مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: روزگاری در تیم‌ملی فوتبالیست داشتیم و یکی از دلایلی که امروز فوتبالیستی در تیم ملی نداریم، زمین های خاکی است که توسط خیلی‌ها تصرف شدند و در آن ها ساخت و ساز صورت گرفت.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، افشین حیدری در مراسم توزیع تجهیزات ورزشی به تیم‌های فوتبال محلات محروم و کم برخوردار اهواز اظهار کرد: روزی که قرار بود من به عنوان خادم ورزش خوزستان معارفه شوم از وزیر ورزش خواستم با توجه به این که ورزش خوزستان کمبودهای بسیاری دارد و بعد از هشت سال جنگ و دوران بازسازی نیز ورزش و فضای ورزش در اولویت بازسازی نبود، خوزستان در سه سال آینده به بیش از هزار میلیارد تومان پول برای زیرساخت های ورزش نیاز دارد که وزیر ورزش این موضوع را جدی نگرفت اما امروز با افتخار می گویم با کمک همه ورزش دوستان، وزیر ورزش و جوانان، استاندار دلسوز و پرتلاش خوزستان و مجمع نمایندگان خوزستان، تا این لحظه هزار و 70 میلیارد تومان اعتبار مصوب در حوزه ورزش داشته ایم.

وی عنوان کرد: شاید خیلی ها وقتی از توسعه زیرساخت های ورزش حرف می زدیم، باور نمی کردند و این تصور برایشان سنگین بود اما به زودی تفاهم نامه 500 میلیارد تومانی بین استانداری خوزستان، وزارت ورزش و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان منعقد خواهد شد که بر اساس آن ایجاد 50 زمین چمن در نقاط مختلف استان با هدف توسعه زیرساخت ها در مناطق کم برخوردار شروع خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: امروز تمامی تصمیم گیران و کسانی که در کشور برنامه ریزی می کنند به این نتیجه رسیده اند که ورزش در زندگی جامعه، سیاست خارجه و مسایل اجتماعی ما یک اولویت است و برای رسیدن به روزهای خوب در ورزش ایران باید برای زیرساخت های ورزش برنامه ریزی و هدف گذاری کنیم.

وی افزود: مطمئنا نگاهی که امروز به ورزش محلات وجود دارد، نگاه بسیار عمیق و جدی است که نشات گرفته از نگاه مدیریت عالی استان و راه اندازی کانون ورزش محلات است. در سه سال گذشته بیش از سه هزار دستگاه سیستم خنک کننده بین اماکن ورزشی توزیع شده است. شاید باورش سخت باشد اما بیش از 600 مدرسه در مناطق هدف با کمک آموزش و پرورش به وسایل ورزشی تجهیز شده اند. ضمن این که سه تیم خوزستان با کمک دوستان در لیگ برتر فوتبال حضور دارند و حتی می توانیم چهار سهمیه داشته باشیم. البته نباید بخش پایه فوتبال را فراموش کنیم و یکی از دلایل راه اندازی کانون ورزش محلات، اهمیت به بخش پایه فوتبال است. روزگاری در تیم های ملی فوتبالیست داشتیم و یکی از دلایلی که امروز فوتبالیست در تیم ملی نداریم، زمین های خاکی است که توسط خیلی ها تصرف شدند و در آنها ساخت و ساز صورت گرفت.

حیدری در پایان نیز گفت: یک زمین چمن هم برای فوتبال بانوان در نظر گرفتیم که به زودی و طی یکی دو هفته آینده، آکادمی فوتبال بانوان راه اندازی می شود و این زمین 24 ساعته در اختیار بانوان است.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
محمدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
0
0
۵۰ زمین چمن احداث میشه....... یکی از اونها برای بانوان!!!
واقعا خسته نباشید!!!
استاندار دلسوز!! و پرتلاش!! خوزستان رو هم خوب اومدی!!
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها