به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 16
کد خبر: ۳۱۶۳۲
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۴

نظری: پنجره نقل‌ و انتقالات بسته نشده است

نظری: پنجره نقل‌ و انتقالات بسته نشده است

خوزستان اسپورت- مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: پنجره نقل‌وانتقالاتی تیم ما بسته نیست و به بدهی‌ها رسیدگی می‌کنیم تا زمان مقرر مشکلی برای تیم به وجود نیاید.

به گزارش خوزستان اسپورت، محمد نظری در گفت‌وگو با میزان در مورد مشکلات تکراری تیم‌های نفتی، اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی که از ابتدای فصل وجود داشت، اکنون مشکلی نداریم و با زمان‌بندی که انجام شده با حمایت مسئولان شهر مشکلی نخواهیم داشت.

وی در مورد اعتراض مجتبی حسینی به برخی مشکلات و اشاره برخی بازیکنان به نداشتن حتی پزشک در این تیم، گفت: ما همه سعی خود را کردیم تا مشکلات را برطرف کنیم. پزشک و فیزیوتراپ به تیم اضافه شده و بازیکنان در اصفهان برای بازی با تیم ذوب‌آهن آماده می‌شوند. طبیعی است برخی مشکلات در این مقطع وجود داشته باشد ولی سعی شد که آنها به حداقل برسد.

مدیرعامل جدید باشگاه نفت مسجدسلیمان با اشاره به این که حل همه مشکلات این تیم به تنهایی ممکن نیست، تاکید کرد: مواردی از جمله پزشک و فیزیوتراپ که حسینی عنوان کرده، حل شده و آنها اکنون کنار تیم هستند. یکسری کار‌های زیر ساختی هم وجود دارد که عزم همگانی و مسئولان شهر را می‌خواهد که آنها را هم در سال‌های پیش‌رو در دستور کار داریم. امیدوارم مسئولان هم همکاری کنند و ان‌شاءالله این مشکلات هم برطرف می‌شود.

نظری بار دیگر به موضوع عدم دریافت کمک‌های دولتی را عنوان و تصریح کرد: ما نمی‌توانیم پول دولتی در فوتبال حرفه‌ای هزینه کنیم ولی با حمایت‌هایی که می‌شود و اسپانسر‌هایی که هستند سعی کردیم مشکلات را به حداقل برسانیم. ما در مراحل مختلف کمک‌ها را دریافت می‌کنیم. از این رو، شرایط مالی تیم را بررسی کردم و خود را با تعهداتی که داریم تطبیق دادم. جای نگرانی نیست و مسائل مالی باشگاه به موقع حل خواهد شد.

وی با اشاره به عملکرد راضی‌کننده تیم نفت مسجدسلیمان در فصل جاری لیگ برتر، تصریح کرد: از شرایط تیم راضی هستیم. تیم جوانی داریم و خوب نتیجه می‌گیریم. این نتیجه تلاش بازیکنان و هدایت خوب مجتبی حسینی است. از این رو سعی کردیم ایراداتی که حسینی می‌گیرد را در آینده نزدیک برطرف کنیم. اگر قرار است تیم تقویت شود و مشکلات فنی برطرف شود حتما حمایت و آنها را برطرف می‌کنیم. برآورده کردن خواسته‌های سرمربی در دستور کار ما قرار دارد.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان در مورد برخی بدهی‌ها که ممکن است در نیم‌فصل برای این باشگاه دردسرساز شود خاطرنشان کرد: ما در حال جمع بندی بدهی‌های باشگاه هستیم تا در آینده این مشکلات را برطرف کنیم. پنجره تیم ما بسته نیست و به بدهی‌ها رسیدگی می‌کنیم تا زمان مقرر مشکلی برای تیم به وجود نیاید. با برنامه‌ریزی که شده هیچ مشکلی در این خصوص نخواهیم داشت.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها