به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۳۱۶۲۹
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۷
تعداد نظرات: ۳۷ نظر

واکنش دو بازیکن تیم فولاد خوزستان به اتفاقات اخیر

توضیحات دو بازیکن فولاد خوزستان

خوزستان اسپورت- دو بازیکن تیم فوتبال فولاد خوزستان در خصوص مسائل و حواشی پیرامون این تیم توضیحاتی ارائه کردند.

به گزارش خوزستان اسپورت، هواداران فولاد خوزستان که دوشنبه شب را با شکست تیم محبوب‌شان مقابل پرسپولیس سپری کرده بودند، سه‌شنبه شب نیز در صفحات فضای مجازی با توضیحاتی از سوی دو بازیکن تیم فولاد خوزستان مواجه شدند که به نکاتی از مسائل این تیم اشاره داشت.

فرزاد جعفری مدافع راست فولادی‌ها که در تعدادی از بازی‌های این فصل به میدان رفته است، با انتشار مطلبی در صفحه شخصی‌اش از شرایط موجود در تیم فولاد خوزستان و قرار گرفتن برخی بازیکنان روبروی همدیگر ابراز ناراحتی نمود و از برخی تهدیدها و فشارهایی که به وی و خانواده‌اش وارد شده است، خبر داد.

سینا مریدی هافبک جوان فولاد خوزستان هم که در لیگ بیستم فرصت بازی برای تیمش را پیدا نکرده، در خصوص برخی از مسائل موجود در این تیم توضیحات مفصلی داده است که در ادامه می‌خوانید:

"لازم می‌دانم یکسری توضیحات راجع به خودم و وضعیت کنونی ارائه بدهم. 34 روز پیش به من گفتند که اجازه حضور در تمرینات را نداری، به دلیل این که بعد از تمرین به همراه تیم به سونا و جکوزی نرفتم. چون گرمکن تیم را در منزل جا گذاشته بودم و رفتم از خانه برداشتم و قبل از این که تیم با اتوبوس به هتل اکسین رسیده باشد، من در هتل حضور داشتم. (تا اینجا را بگذارید به پای بی‌انضباطی ناخواسته من). به همین دلیل از لیست بیست و چندنفره بازیکنان برای بازی مقابل مسجدسلیمان کنار گذاشته شدم. روز بعد از بازی به من گفتند استراحت کن (تمرین نکن امروز) و بنشین سر نیمکت، تمرین تیم را تماشا کن. روز بعد اجازه حضور در جلسه تیمی را ندادند. گفتند بیرون منتظر باش. درون جلسه به بازیکنان گفتند که سینا مریدی دیگر در تیم ما جایی ندارد و جزو تیم ما نیست. به گوشش برسانید. بعد از جلسه به آقای هاشمی‌نسب گفتم که مگر من مسخره شما هستم که به خاطر 10 دقیقه سونا و جکوزی نیامدن این کارها را با من می‌کنید و ایشان در جواب گفت که وجودش را داری به شخص سرمربی تیم این‌ها را بگویی؟ گفتم بله، به خودش هم می‌گویم که ایشان دست من را گرفتند و گفتند که همراه من بیا و برویم به خودش بگو. در راهروی رختکن ایشان به محض این که سرمربی تیم را دید، دست من را ول کرد و با داد و بیداد گفت که واسه ما لات بازی در نیار ما خودمان لاتیم، جمعش کن بابا. من در جواب گفتم آقای هاشمی نسب در شهر من نمی‌توانید این بازی‌ها را سر من در بیاورید. بعد از این قضیه به من گفتند که لباس‌هایت را بپوش برو خانه، خبرت می‌کنیم که با آقای آذری جلسه‌ای داشته باشی و تکلیفت را مشخص کنی.

دوستان عزیز، من بی نظمی کردم و به سونا و جکوزی نرفتم، حالا به هر دلیلی، اصلا به دلایل غیرموجه و طبق آیین نامه درج شده در رختکن تیم، جریمه این مورد حدود 500 هزار تومان تا یک میلیون تومان است. در صورتی که من از لیست بازی کنار گذاشته شدم و روز بعد اجازه تمرین داده نشد و روز بعد هم که اجازه حضور در جلسه تیمی و بعد هم بقیه ماجراها. چیزی که هست این است که می‌خواهم بدانم چطور روز قبل از بازی با مسجدسلیمان دقیقا یک روز بعد از کنار گذاشتن من به خاطر استخر نرفتن و قبل از اتفاق افتادن ماجرای بحث و جدل، دو نفر از بازیکنان با مشت جلوی همین کادرفنی توی صورت همدیگر می‌زنند و دعوا می‌کنند و اتفاقا فردای همان اتفاق در بازی فیکس هستند و بدون هیچ مشکلی در حال ادامه دادن به کارشان هستند، بعد از این اتفاقات 10-12 نفر دیگر از اعضای تیم با یکدیگر هم به صورت فیزیکی و هم به صورت لفظی بحث و دعوا کردند. به هیچ عنوان قصد تخریب بازیکنی را ندارم چون ما انسان هستیم و جایزالخطا. مگر می‌شود همیشه همه‌چیز گل و بلبل باشد و هیچ وقت بحث و دعوا درون یک خانواده پیش نیاید؟ پس دوستان و هم‌تیمی‌های عزیزم از من دلخور نشوند چون به هیچ عنوان سر صحبتم با آن‌ها نیست.

4-5 روز صبح و عصر به صورت انفرادی به همراه آقای بداوی عزیز من را فرستادند تمرین، فقط و فقط هر بار 30 تا 40 دقیقه دور زمین دویدن و تمام. که بعد از 5 روز کمردرد گرفتم چون این سبک تمرین کردن نه اصولی و حرفه‌ای بود و نه بر اساس چیزی، به جز تنبیه. بعد از یک هفته به کمیته انضباطی احضار شدم و به دلیل عدم تمکین قوانین تیمی، توهین به کادرفنی و رعایت نکردن رفتار حرفه‌ای؛ که دو نفر از دوستان حضور داشتند و من پرسیدم که چرا از کادر فنی کسی یا کسانی این جا حضور ندارند؟ گفتند ما فقط اظهارات شما را می‌نویسیم و به حرف‌های آن‌ها هم گوش می‌دهیم. در آخر حکمی صادر می‌کنیم که به دست‌تان می‌رسد. 10 روز از جلسه کمیته انضباطی گذشته و همچنان بنده بلاتکلیف در خانه نشسته‌ام و جالب است که مدام اعضای باشگاه به من می‌گویند حرف نزن، استوری نگذار. این از قضیه منع شدن من از حضور در تمرینات.

سال گذشته 800 میلیون تومان بنده را جریمه کردند. سخت‌ترین روزهای زندگی‌ام را سپری کردم. به خودم، خانواده‌ام و عزیزانم بدترین فشارهای روحی و مالی وارد شد. 150 میلیون تومان از سال گذشته مانده است و جالب است که باشگاه پول ندارد که فعلا پرداخت کند. کمترین قرارداد را امسال من، فرزاد جعفری، صابر حردانی، مجتبی نجاریان، میلاد بدرقه، احسان مرادیان و به همراه ایوب والی بزرگ تیم داریم. اختلاف بین قرارداد ما با دیگر بازیکنان تیم از یک میلیارد شروع می‌شود تا 4-5 میلیارد (به جز بازیکنان خارجی تیم) که نوش جانشان. خدا را شاهد می‍گیرم که حق‌شان است و بازهم می‌گویم هدف من اصلا تخریب بازیکنان یا بازیکن خاصی نیست. فقط می‌خواهم بدانم چرا من با 9 سال سابقه در این باشگاه، فرزاد جعفری و ایوب والی و فکر کنم احمد عبدالله‌زاده باید از پارسال طلب داشته باشیم، آن وقت ابتدای سال برخی بازیکنان از 40 تا 60 درصد دریافتی داشته باشند که پولی باقی نماند که طلب پارسال من و امثال من را بدهند؟

ایوب والی بزرگ تیم ما است و انتظار نداشته باشید که جز آرام کردن جو و حمایت از تیم واکنشی نشان بدهد. قسم می‌خورم متنی که امروز او در اینستاگرامش پست کرده برای ایشان فرستاده شده بود و خواسته شده بود که به اشتراک بگذارد. حتی اگر آمد و بعد از این صحبت‌های من اعلام کرد که از سمت خودم منتشر شده را هم بگذارید به پای بزرگ بودن و نجیب بودنش که می‌خواهد تیم در کمال آرامش و به دور از حواشی به کارش ادامه بدهد. ایوب رفیق هفت ساله من است و بیشتر از هر کس دیگری او را می‌شناسم اما به عنوان برادر کوچکترش می‌گویم از نجابتت، مردانگیت و محبوبیتت بین هواداران دارند به عنوان سپر استفاده می‌کنند. می‌دانم و انتظاری جز حمایت از تیم و باشگاه از تو نمی‌رود و امیدوارم سال‌های سال به عنوان بزرگتر در کنار تیم باشی و جوان‌ترها از تو درس‌های زیادی یاد بگیرند.

حدود یک هفته است که نامه زده شده به حراست مجموعه باشگاه که کسی حق تمرین کردن به صورت انفرادی را ندارد (سینا مریدی و فرزاد جعفری). سئوالم از دوستان این است که دوسال شده است که من بازی نمی‌کنم و کمترین دریافتی و کمترین قرارداد را نسبت به دیگران دارم، اجازه حضور در تمرینات را ندارم، همین جداگانه تمرین کردن من در حدود 50 متر زمین تمرینی که در باشگاه برای من وجود دارد، چقدر به شما فشار وارد می‌شود؟ دلیل بازی نکردن من از نظر شما ضعف فنی و مسائل انضباطی می‌باشد! چرا رضایت‌نامه من را صادر نمی‌کنید؟ مگر من بازیکن ضعیف و بی انضباطی نیستم از نظر شما، پس چرا نمی‌گذارید از باشگاه جدا شوم؟ مگر وجود من برای تیم مضر نیست؟ نظم و انضباط شما فقط برای امسال من و فرزاد جعفری است؟

پیجی به عنوان رسانه باشگاه فولاد راه اندازی شده؛ بروید نقد و انتقادات خودتان را زیر پست‌های این پیج کامنت کنید و بشمارید بعد از چند ثانیه پاک خواهند شد. مگر می شود 50 نفر پرسیدند زیر پست های این پیج سینا مریدی، جعفری و فلانی کجا هستند، آن وقت به چند ثانیه نمی‌کشد که پاک می‌کنید و فقط 4-5 کامنت از 100 تا را نگه می‌دارید؟ اگر کامنت‌ها را باز کردید که نظر مردم را بشنوید و ببینید، پس چرا دیگر پاک می‌کنید؟ اسم من را یک بار توی این 34 روز درون گروه واتساپ تیم درج کردید؟ برای حضور در تمرینات با سرپرست تیم تماس می‌گیرم و می‌پرسم که اسم من را زده‌اید که فردا سر تمرین بیایم؟ ایشان می‌گوید بگذار بپرسم. بعد از نیم‌ساعت تماس می‌گیرد و می‌گوید، پرسیدم و گفتند نیازی نیست! مگر می‌شود یک بازیکن نه بازی کند، نه تمرین کند و نه طلب‌اش را بدهید؟ نه نامه می‌دهید که ما به شما گفته‌ایم اجازه حضور در تمرینات را ندارید، نه جواب هواداران را می‌دهید که ما کجاییم و نه هیچی. انتظار هم دارید سکوت کنیم؟ سئوالم از پیشکسوتان خوزستان این است که به جز آقای بختیاری‌زاده که از ما دفاع کردند، بقیه دقیقاً کجا هستند که دارند این بلاها را سر ما می‌آورند و بعد هم خیلی شیک و مجلسی طوری صحبت می‌کنند که ما را مقصر جلوه می‌دهند. این‌ها را نوشتم، نه به خاطر این که جو تیم را بهم بریزم ولی دو سال سکوت من باعث شد که روزبه‌روز اوضاع بدتر شود و از فولاد دور و دورتر بشوم و خودم، خانواده، دوستان و عزیزانم تحت انواع فشارهای روحی، فکری و مالی قرار بگیریم و در سنی که الان باید در اوج دوران حرفه‌ای فوتبالم باشم و در شهر و استان خودم محبوب‌تر شوم، رفته رفته دارم از ذهن‌ها پاک می‌شوم و به همین سادگی با آینده من و امثال من که زحمت چندین ساله خانواده و نزدیکان را در بر دارد، بازی می‌شود.

حرف برای گفتن زیاد است. سعی کردم راجع به مسائل شخصی بیشتر حرف بزنم و منتظر صحبت‌های دوستان هستم و در صورت لزوم مسائل غیرشخصی را نیز بیان خواهم کرد. در آخر به آن عده از دوستان عزیز که بعد از منتشر شدن این صحبت‌ها تماس خواهند گرفت و درخواست برداشتن این استوری‌ها را خواهند کرد، باید بگویم که به هیچ عنوان دیگر سکوت نخواهم کرد و مردم باید بالاخره از یک نفر حقایق را بشنوند. حتی اگر به قیمت قربانی شدن من به اتمام برسد. سینا مریدی"

اکنون باید دید موضع رسمی باشگاه فولاد خوزستان در قبال مطالب مطرح شده از سوی فرزاد جعفری و سینا مریدی چه خواهد بود و این باشگاه چه توضیحاتی در این خصوص ارائه می‌کند؟

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳۷
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
0
0
فقط میتونم بگم متاسفم که فولاد به چنین وضعی افتاده
amin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
0
0
والا مشکل لیونل مسی با بارسلون یکماه بیشتر طول نکشید حل شد عجیبه این دوتا بازیکن بومی فکرکنم یکساله گرفتار هستن چرا کسی کمکشون نمیکنه مشکلاتشون رسیدگی کنید باشگاه فولاد صاحب نداره مگه؟
فرخ زاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
0
0
دمتون گرم...
چقد سکوت کنیم و بها بدیم...
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
0
0
آقا نکونام و آقا آذری جوابگو باشید منتظر جوابیم چه خبره تو فولاد این اتفاقها چیه این قراردادهای نجومی بازیکنای غیربومی چیه دعواهای بازیکنان فیزیکی قبل بازی با نفت مسجدسلیمان چیه پیچ رسمی باشگاه چرا اینکارا رو کرده کمیته انضباطی باشگاه چیه قضیه اش وووووووووووووو همه سئوالات جواب بدید آقا نکونام و آقا اذری جوابگو باشید
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
0
0
چه ظلمی شده در حق بچه های خوزستان ای خدا
امیر چراغی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
0
0
واقعا جای تاسف هستش که مربی خوب خوزستانی یعنی عبدا... ویسی عزیز هیچگاه جایگاهی در تیم فولاد نداشته است.‌ امثال عبدا... ویسی با روحیه‌ی جسورانه‌ی خود می‌توانند با اعتماد به جوانان خوزستانی چنان تیمی را مهیا کنند که هیچ تیمی یارای مقابله با آن را نداشته باشد.‌ به طور قطع آقای آذری توان و دانش ایجاد تغییرات مثبت را در فولاد خوزستان دارد و شک نکند در این راه هواداران با دانش فولاد از ایشان حمایت می‌کنند.‌
قدر بازیکنان خوزستانی را بدانید که اینها معدن استعداد هستند.‌ کافی است به آنها احترام گذاشته شود و اعتماد لازم به آنها وجود داشته باشد.‌
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
0
0
امیدوارم مدیران فولاد زودتر تکلیف این کادرفنی نالایق رومشخص کنن. مربیانی که هر کدوم درسال های گذشته به اندازه کافی حاشیه داشته والان هم دارن فولاد که زمانی نماد اخلاق مداری بود رو به قهقرا میکشن.
نکونام ورفقاش به خواب هم نمیدیدن که بخوان ازحوالی باشگاه فولاد ردبشن اما به لطف مدیران ناکارآمد اسبق فولاد شدن همه کاره باشگاه از این طرف حمایت بی چون وچرای آذری رو هم دارن. برای خودشون جولان میدن و هر رفتار تحقیرآمیزی رو با بازیکنان بومی انجام میدن اما امثال ساسان واحمدزاده که مقابل تیم سابقشون کم کاری میکنن همچنان نزد کادرفنی احترامشون روزافزون میشه.
امیدوارم فولادبزودی به دست یک مربی درست و بادانش وبازیکنانی که واقعاً لیاقت پوشیدن فولاد رو داشته باشن نه بازیکنانی که دلالان و واسطه ها تعیین میکنن بیوفته
اگه آذری هم میخواد همچنان ازنکونام ورفقاش حمایت کنه بهتره برگرده اصفهان فولاد نیازبه مدیرعاملی داره برای رشد وپیشرفت وزمینه سازی اون در آینده اما چیزی که میبینیم غیراز اون هست ضعف بزرگسالان، تضعیف فولادنوین، ته جدول بودن و خطر سقوط تیم امیدفولاد پیامدهای حضور دومین سال آذری درتیم فولاد هست
بجای این که پیشرفت کنیم داریم درجا میزنیم علیرغم هزینه های بسیاری که برای تیم شده.
فولاد مدیری بی حاشیه وآرام ودلسوز مثل آقای دهکردی بزرگوار میخواد که هدفش خدمت به فولاد،رشد، ارتقای اون بود و درمدت ۸ سال مدیریتش ۸ مصاحبه نداشتن بر خلاف مدیریت فعلی که هفت روز هفته مصاحبه های پرشمار دارن اون هم درباره مسائلی غیراز مشکلات فولاد
نوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
0
0
مدیرعامل و مربی که دلسوز خوزستان نباشن و اومدن خوزستان یک قرارداد خوب امضا کردن پولی بگیرن و بروند شهرهای خودشان دیگر چه میشود گفت ؟
سامی اهوازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
0
0
زنده باد بازیکنان بومی و با تعصب..نکونام و آذری جوابگو باشید..خیلی متاسفم. ببینید فولاد دست کی افتاده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
0
0
کل مشکل اینه که نکونام بعد از ۵ سال فولاد رو برد اسیا اگه نمیبرد یا وسط جدول نگه میداشت کسی ازش انتظار نداشت همون سعداوی و اژدری بدرد فولاد میخورن تا خیال بعضیا راحت بشه
فریدون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
0
0
بنظرم بهترین راه اینست که همه قراردادها علنی شود،،،از آذری نکونام گرفته تا بازیکنها،،، زمانی مجاب شویم که قراردادها رویت شود،،، به گمانم ازاین روش استفاده شده که تعدادی خوزستانی با قیمت خیلی خیلی پایین بعنوان دستیار استخدام کردند تا جلو اعتراض هارا بگیرند،،، شاید جمع مبلغ همه دستیارهای خوزستانی یک میلیارد تومان هم نشود ،،،اما خفه کن اعتراض هاست،،،، عزیزان شفافیت پولی حتما باید خواسته شود،،،،فقط دراینصورت فولاد نجات می یابد،،، حتما دراینصورت حتی ممکن است برخی فرار کنند،،،،
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
0
0
ببینید قراردادهای فولاد چه مبالغی بوده که سینا مریدی میگه (اختلاف بین قرارداد ما با دیگر بازیکنان تیم از یک میلیارد شروع می‌شود تا چهار-پنج میلیارد (به جز بازیکنان خارجی تیم) !!!
هوادار ساده مثل من که حقوقم ماهی پنج ملیونه فک میکردم بازیکنای فولاد سقف قراردادشون سالی 500 ملیونه فک میکردم شرکت و باشگاه حاضر نیس پول خرج کنه . بدبختانه با این بازیکنای ضعیف غیر بومی قراردادای چندمیلیاردی زدن فاجعه اس با این پولها میتونستید بهترین بازیکنای ایران رو بیارید
فولادی خونی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
0
0
نکونام با بازیکنای بومی یا مثل جعفری وبوعذار و مریدی و والی و حردانی رفتار میکنه وبازیشون نمیده یا مثل اقاسی پست غیر تخصصی بازیش میده که بازیکنو نابود کنه .
ماخوزستانیها که میدونیم به خوزستان بچشم دشمن نگاه میکنن پس انتظار نه از آذری داریم ونه از نکونام از خدا میخوایم ک آبروی هرچی باند دلاله شمالیه ببره.
هوادارا تاکی سکوت .فضای مجازی کارساز نیست .
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
0
0
توی بازی با پرسپولیس خیلی جالبه آقای میری می خواست گل از راه دور بزنه مثل گل های قبلیش که هر 20 سال یک بار اتفاق می افته و آقای فرشاد احمدزاده می خواست مثل گلی که به سایپا زد رو بزنه دقیقا از همان جا توپ رو شوت کرد و موقعیت را خراب کرد اینکه بازیکن زیاد استرس نداشته باشه خوبه ولی اینها اصلا استرس نداشتند و دنبال اهداف شخصی خود بودند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
0
0
به نظر من آقای آذری مقصر اصلی است چون 2 ساله مدیرعامل فولاد شده نتونسته یک مسئله ساده داخل تیم رو حل کنه . باید این 2 سال یه تصمیمی میگرفت که بازیکن و مربی از تصمیمش تبعیت کنن بهرحال باید تصمیمی میگرفت که کار به اینجا نکشه.
بگذریم اقای آذری پرونده های بازیکنان که از زمان مدیرعاملهای قبلی بوده هیچکدوم از پرونده ها مثل محمد بلبلی و بازیکنای برزیلی که پورموسوی اورد (نگچی و تارتا) و سروش رفیعی هیچکدوم اقای آذری نتونسته حل کنه همش آرا بضرر فولاد شده یعنی ایشون هیچ فرقی با مدیرعاملهای قبلی نداره و فقط تبلیغات و مصاحبه .
اقای آذری چندهفته پیش مگه نرفت دنبال پرونده رضا شکاری کمک به ذوب آهن کرد گفت بخاطر کشورم ایران وظیفمه از حق ذوب دفاع کنم در فیفا؟ خوب چرا واسه فولاد اینقد وقت نمیذاره چرا فولاد همه پرونده ها بازنده شد؟
واقعا فرق آذری با اژدری و شریف و رضایی چی بوده؟ جز اینکه هزینه های باشگاه فولاد چندبرابر شده هیچی مثبت ندیدیم در باشگاه حتی حاشیه ها رو نتونست جمع کنه همش تبلیغات پوچ و منم منم میکنه.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
0
0
چون ورزشگاهها خالی از تماشاگر شده ، تیم فولاد خوزستان شده جولانگاه سرمربی مثل نکونام و مربیان امثال هاشمی نسب و مدیر مثل آذری ، اگر و اگر و اگر یک روز ورزشگاه فولاد به روی تماشگران باز شود خشم تماشاگران و مردم فهیم و فوتبالدوست خوزستان روزگار آنها را سیاه خواهند کرد
فعلا فولاد خوزستان شده فولاد شمال و با 80 درصد بازیکنان شمالی و اصفهانی هستند آن هم از نوع درجه 2 و 3 با قراردادهای آنچنانی .
خدایا مسئولین فولاد و خوزستان را از خواب غفلت بیدار کن قبل از اینکه اینها فولاد عزیز را نابود کنند
عادل صرخه فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
0
0
یه بحثی راه افتاده که چون نکونام ۱۰ بازیکن از ۱۱ بازیکن تیمش غیر خوزستانین ما باهاش مخالفیم !
ما به این مورد بارها اعتراض کردیم ولی مشکل اصلی ما با سبک و تفکرات نکونامه !
این تیم هیج سبک خلاقانه ای نداره ، بعد از حدود ۲ سال تمرین بازیکنا ۴ پاس پیاپی بهم نمیدن ! کل کار شده هوچیگری و اوت دستی آبشک ، خطا پشت ۱۸ ...
فولاد همیشه برای کل ایران محبوب بوده اما توسط ۲ مربی بی دانش داره منفور میشه
پیروزی ۴ سال برانکو رو نگه داشت گل محمدی هم دومین سالشه ۲ سال دیگه هم تمدید کرد یعنی ۸ سال مربی درجه ۱
چرا پیروزی ۴ سال دایی استیلی درخشان رو نگه نداشت؟
شما برای فولاد مثلا یکی از بین استرا ، برانکو ، مامیچ ، الکس نوری رو بیار . ببحشید اون وقت هوادار چه دلیلی داره که حمایت نکنه؟
همین برانکو استرا اوایل باختن ولی حمایت شدن چون زیبا بازی میکردن
نکونام بعد ۲ سال تیمش ۴ پاس پیاپی نمیده ! کدوم حمایت؟!
تیمی که ۱۱ بازی ۳ برد اورده سبکش حال بهم زنه
از ۱۱ بازیکن ۱۰ نفرش غیر خوزستانین
آبرو و شرف فوتبال خوزستان رو برده دیگه چه حمایتی باید ازش بشه؟
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
0
0
واقعا متاسفم برای هیئت مدیره ومدیر عامل فولادفقط پول بیت المال رو حروم کردن چه کادر فنی وبرخی از بازیکنان ارزش بازی یا مربگری فولاد را ندارند فولاد فقط با حواشی که ایجاد میکنه نتیجه میگیره وگرنه هیچ بار تکنیکی وفنی نداره
فریدون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
0
0
سال قبل بازیکنهای بی ادعای خوزستانی وبسیاری سن پایین بامبلغهای بسیارپایین بقول نکونام حتی چهل میلیون وهشتاد میلیونی فولاد را سوم کردند،،،الآن بازیکنهای خوزستانی را حذف کردند ،،، بازیکنهای شمالی باقراردادهای نجومی فولاد را ششم کردند،،،، البته خودشان میدانند امسال فولاد حداکثر ششم میشود،،،،ولی ولی پای منافع شخصی درمیان است واین راه پرسود را انتخاب کرده اند،،،،، این تیم فولادخوزستان نیست،،،،قراردادها باید شفاف شوند،،،، هرچند دلالهای درون تیم نمیگذارند،،،
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
0
0
به نظر بنده عامل اصلی خود آذری هست یواش یواش داره تیشه به ریشه استعدادهای خوزستانی میزنه سینامریدی اگر آدم هم کشته بود باید الان عفو میشد باورکنید اگه رفت یه تیم دیگه به ستاره تبدیل میشه ماهم بعنوان هوادار مقصر هستیم که بی چون و چرا حمایت میکنیم الان دقیقا اگه یه خوزستانی مدیر بود چقدر انتقاد میکردیم اینا میخوام فوتبال خوزستان رو نابود کنند برن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
0
0
قبول دارم شیوه نکونام بازی دفاعیه ولی نکونام مربی سالمیه و مثل بعضی مربیان دنبال دلالی و جادوگری نیست. یادمون نرفته چه بلاهایی سر فولاد اوردند بعضی از مربیهای بیسواد
Ahmad Saedi
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
0
0
سلام ؛بنده کاملا به زبان انگلیسی مسلط هستم ،آقای نناد نیکولیچ هم همینطور ؛حدود ده سال پیش ایشون رو از نزدیک دیدم و باهم مفصل صحبت کردیم ،اون به من گفت که بازیکنان بومی اهواز به خصوص مناطق محروم اون ،استعدادهای درخشانی هستن ،اما سیاست باشگاه فولاد چیز دیگری است اونها میگن که حداکثر لیست باید ۳۰ درصد بازیکن بومی داشته باشه در حالی که توانایی آنها بیشر است و ما می توانیم استعدادهای فراوانی از آنها دربیاوریم.
وقتی لیست سیروس پورموسوی ویا اسکوچیچ در صنعت و وفور بومی ها در آنها رو با لیست زمان مربی گری اونها در فولاد مقایسه کردم باز یاد آن مصاحبه افتادم که سیاست کلان باشگاه فولاد بر عدم بومی گرایی تدریجی استوار است و نکونام ،اسکوچیچ ،قطبی و پورموسوی ابزاری بیش نیستند ،شاید نماندن قطبی هم بخاطر عدم زیر بار این موضوع رفتن باشد.
لله العزة جمیعاً
علی فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
0
0
اقای اذری جواب بده خواهشن حرفی بزن بدونیم تو این باشگاه چی شده اقای اذری کجایی دقیقا کجایی
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
0
0
ضعیفترین رسانه در لیگ برتر رسانه فولاده چقد حاشیه داریم امسال
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
0
0
مفت و مسلم فوتبال این نسل جوان خوزستانی رو نابود کردند. نه آذری و نه نکونام دو ریال به درد تیم پر امکانات و متمول و بازیکن سازی بنام فولاد نمیخورند. جالبه اسمش فولاد خوزستان است و با این همه استعداد بومی, اونوقت سیاست تیم شده استفاده از سی درصد بازیکن بومی. کجا رفت آن فولاد خوزستانی که با بالای نود درصد بازیکن بومی جوان دو بار قاطعانه قهرمان لیگ شد. اگر این مجموعه تا یکسال دیگر در فولاد باشند سر از لیگ یک در خواهیم آورد. باز هم تکرار میکنم تا دیر نشده آذری حراف و نکونام رو از تیم فولاد اخراج کنید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
0
0
نکونام یه تازه به دوران رسیده است ما خوزستانی ها دل سوز نداریم وگرنه تیم‌دسته ۳هم حق این نیست
کجایید نماینده ها ی مجلس مدیر غیر بومی داره ویران میکنه فولاد کبیر رو تو رو خدا به داد فولاد برسید
ایلام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
0
0
من نمیدونم خوزستان با این همه استعداد ناب فوتبالی چرا جواد نکونام و هاشمی نسب این همه غیربومی رو وارد تیم کردن؟ آقای هاشمی نسب با داد و قال نمیشه تقصیر باخت رو گردن اینو اون انداخت اگه وجود داری باخت رو گردن بگیرید. جالب اینجا بود از داور بازی با پرسپولیس ایراد میگرفتم.
غلامحسین حیدری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
0
0
باسلام.. آذری و نکونام در جایگاهی نیستن که جواب بدن یا برای مریدی وجعفری تعیین تکلیف میکنن.. جمع کنید برید ازخوزستان بهتره.. چون منفور ما شدید.. بی لیاقت ها
وحید جلالی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
0
0
به غرور و تعصب خوزستانی من برخورد اگر این حرفها واقعیت داشته باشه کار مو ول میکنم و اگر کمپینی هست حضور پیدا خواهم کرد ... یعنی چی تو شهر خودمون این جور حق هم استانی ها رو ضایع میکنید الکی نیست که میری و انصاری وووو با وجود بازی افتضاح و تکنیک معکوس شون بر علیه فولاد خیلی راحت فیکس بازی میکنند.... داغ کردم خیلی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
0
0
من که بازیا فولاد نگاه نمی کنم فولاد شده جولان گاه دلالان یه عده پولای زیادی دارن در میارن. با احساسات هوادارا بازی می کنن ما خودمون تو زندگی مشکلات زیادی داریم بعد این مسائل می بینیم به ناراحتیامون اضافه می شه
مجيد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۲
0
0
من همان اول که بانکونام قرارداد بستن اعتراض کردم که متاسفانه بعضی از دوستان از من دلخور شدن، من گفتم فولاد خوزستان باشگاه بزرگیه و نیاز به کادر فنی بزرگی دارد و نکونام همش نیم فصل در نساجی بود وتجربه ای ندارد ولی کو گوش شنواااااا
محمد اهوازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۲
0
0
دوستان سلام
دوستان پیج فولاد خوزستان هر مطلبی که خودشون میخوان میذارن مطلبی که برضد اشخاصی که به اونا جیرشون میدن حذف میکنن خواهشن اونجا به هیچ عنوان مطلبی نذارین چونکه نظرات طرفدارا به هیچ عنوان واسشون ارزشی نداره
ناشناس
|
Switzerland
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۲
0
0
درود بر سینا مریدی ، معتقدم زودتر از اینها باید از حق خودت دفاع می کردی ، در واقع رسیدگی نکردن به وضعیت یک بازیکن حتی اگر بی انظباطی کرده باشد خود یک نوع بی انظباطی در کادر مدیریتی تیم محسوب می شود و منطقی و عادلانه نیست که یک بازیکن را برای مدت طولانی بلاتکلیف گذاشت . در مورد قراردادهای میلیاردی اگر صحیح باشد باید به حال شرکت فولاد تاسف خورد چون بارها شده که حق و حقوق کارگران معوقه شده و به تاخیر افتاده آنوقت عده ای از بازیکنان که اصلا حقشون اینطور پول هائی نیست و با بازی ضعیفشان روی اعصاب هواداران راه می روند باید پول های میلیاردی بگیرند و بارها گفتم هیچ بازیکن از هیچ تیمی در لیگ ایران حقش گرفتن پول میلیاردی نیست و نباید آنها خودشون را با بازیکنان تیم های عربی خلیج فارس مقایسه کنند چون اون کشورها بسیار کوچک ، کم جمعیت و نفت خیزند بنابر این ریخت و پاش زیاد می کنند . در آخر امیدوارم حداقل این تیم با این مجموعه و با این هزینه بالا بتواند در آسیا بدرخشد و نتایج خوبی بگیرد ولی در هر حال از فصل بعد فولاد احتیاج به یک خانه تکانی جدی و اساسی خواهد داشت .
فرزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۲
0
0
اقای نکونام. هاشمی نسب. رجبی .
اذری واعضاء هیئت مدیره
شما دارید در حق خوزستانیها وفولادیهای اصیل اجحاف میکنید
وحقوقی که میگیرید مشکل داره چونکه ماخوزستانیها از نتایج ومدیریت شما راضی نیستیم
استعفا لطفا
به امید سرفرازی فولاد وفولادی
مسعود
|
Germany
|
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۲
0
0
متاسفانه مریدی با بی نظمی و غیبت های طولانی( از قبل از آمدن نکونام بی نظمی اش شروع شده بود.) باعث عدم اعتماد کادرفنی شده، حالا با هر حرکت اشتباه زیر ذره بین هست.
خودش به خودش ضربه زد. من از نکونام و یا هیچکس دیگری دفاع نمیکنم، ولی مریدی در روزهایی که میتونست به فولاد کمک کنه ، هوای پرسپولیسی شدن کرد.
فرزاد جعفری هم که رفته بود گل گهر سیرجان، بدون هماهنگی فولاد!
نکونام همان برخوردی رو با مریدی کرد ، که کیروش با رحمتی و عقیلی کرد، حرف کیروش درست بود ، میگفت برای تیم ملی نباید شرط و شروط تعیین کرد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۲
0
0
من بازم تکرار میکنم مقصر اصلی مدیریت باشگاهه چون تا الان هیچ راهکار و چاره ای برا حل مشکل پیدا نکرده اقای اذری بجا اینکه جلسه بذاره و رای صادر کنه و تصمیم قطعی بگیره و کار رو یکسره کنه فقط دلخوش کرده به استوری بازی و فضای مجازی که فالوور جمع کنه اینجوری بازیکن تحریک میشه بدتر جواب میده همونطور که دوساله اینکار دارن تکرار میکنن و هربار بیشتر افشاسازی میکنن پس بهترین کار تصمیم قاطع ازسوی باشگاه است والا تا ده سال دیگه با استوری گذاشتن مشکل حل نمیشه
بچه اهواز ساکن قزوین فولادی
|
Italy
|
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
0
0
با این اوضاع و مدیریت ضعیف در حل مشکل..... هرچند حرف مقابل نشنیدیم فولاد باید برا بقا بجنگه نه قهرمانی مگر اینکه هر چه سریع رضایت دو بازیکن خوب جلب کنن و تیم یکدست بشه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها