به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 18
کد خبر: ۳۱۶۲۶
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۹
تعداد نظرات: ۳ نظر

محافظت‌کار: آماده دیدار با ذوب آهن هستیم

محافظت‌کار: آماده دیدار با ذوب آهن هستیم

خوزستان اسپورت- مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: ذوب‌آهن تیم بسیار خوبی است و شرایط جدول ما را فریب نمی‌دهد، تمرینات خوب و منظمی را پشت سرگذاشته‌ایم و آماده‌ایم با تمرکز خوب، بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، مجید محافظت‌کار در نشست خبری پیش از دیدار با ذوب‌آهن در لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: ذوب‌آهن تیم بسیار خوبی است و از کیفیت بالایی برخوردار هستند، شرایط جدول ما را فریب نمی‌دهد و می‌دانیم در خیلی از بازی‌ها بدشانسی آورده‌اند.

مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان ادامه داد: طی هفته با برنامه‌ریزی‌های حسینی تمرینات خوب و منظمی را پشت سر گذاشته‌ایم و آماده‌ایم با تمرکز خوب، بازی خوبی را به نمایش بگذاریم، اهمیت دارد بازیکنان با تمرکز بازی کنند.

وی تصریح کرد: با توجه به شرایط بازیکنان تحت هر شرایطی انگیزه دارند و همیشه به چیزی جز فوتبال فکر نمی‌کنند؛ مصدوم و محروم برای بازی فردا نداریم و بچه‌ها آماده هستند؛ امیدوارم بازی خوبی را ببینیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
مهدی لعاجی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
0
0
به امید پیروزی تیم شیران زاگرس مقابل ذوب اهن اصهان !!
تیم بی ادعا .بی امکانات نفت مسجد سلیمان تا اینجا شرافتمندانه .باتعصب خوب ازاعتبار فوتبال خوزستانی دفاع کردند به این تیم بی بضاعت .اما پراز شرف وغیرت افتخارمی کنیم !!!!!
سعید سلطانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
0
0
انشاالله ما همه منتظر برد شیرین شما هستیم و دست پر برگشتن به MIS
شیران زاگرس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
0
0
در مقابل تیم های ضعیف خوب بازی نکردید لطفا این مشکلتون رو برطرف کنید چهار بازی تا نیم فصل مونده لطفا در مقابل ذوب آهن استقلال تهران گل گهر و آلومنیوم که هر کدام از بازی ها حکم فینال دارنند حداقل چهار امتیاز بگیرید و الا در نیم فصل دوم به مشکل برمی خورید همه چی در بازی امروز مشخص خواهد شد و امروز نشان خواهد داد که آیا ورق بر می گردد یا نه...
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها