به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۳۱۵۸۹
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۴

عیسوند: در کشتی آزاد زنگ تفریح شده‌ایم

عیسوند: در کشتی آزاد زنگ تفریح حریفان شده‌ایم

خوزستان اسپورت- یک مربی خوزستانی با تاکید بر این‌که کشتی خوزستان برای پیشبرد اهداف خود به درآمد ثابت و پایدار نیاز دارد، گفت: خوزستان در کشتی پایه مشکل دارد، ضمن اینکه متاسفانه کشتی آزاد استان زنگ تفریح سایر استان‌ها شده است.

به گزارش خوزستان اسپورت، اسکندر عیسوند در گفت‌وگو با ایسنا درباره وضعیت کشتی خوزستان، اظهار کرد: همه به اتفاق نظر عنوان می‌کنند که آقای ممتازان از روسای قبلی هیات کشتی خوزستان واقعا عملکرد خوبی داشت و موفقیت او به دلیل ارتباطات خوبش با دیگر مسئولان استان بود. واقعیت این است که برای کمک به کشتی باید ارتباطات خوب باشد تا هم حق کشتی‌گیران گرفته شود و هم وضعیت کشتی استان بهتر شود. البته در مجموع همه باید به کشتی خوزستان کمک کنیم.

وی با بیان اینکه کشتی خوزستان برای پیشبرد اهداف خود به درآمد ثابت و پایدار نیاز دارد، ادامه داد: کشتی خوزستان از قطب‌های کشتی کشور و آسیا است و کشتی‌گیران استان همیشه در میادین بین‌المللی روی سکو بوده‌اند اما این کشتی نیاز به توجه بیشتر دارد و از نظر اسپانسر باید فکری شود تا هیات کشتی خوزستان دارای یک درآمد ثابت باشد.

این مربی سازنده کشتی عنوان کرد: خوزستان در کشتی پایه مشکل دارد، ضمن اینکه متاسفانه کشتی آزاد استان زنگ تفریح سایر استان‌ها شده است و نباید بگذاریم کشتی آزاد به این سمت و سو برود. معتقدم با برنامه‌ریزی و یکسری راه‌حل‌های عملی می‌توان کشتی آزاد را تقویت کرد.

وی بیان کرد: یک زمانی در کشتی فرنگی در هر وزن چهار پنج نفر را داشتیم و برای پوشیدن پیراهن تیم استان بین کشتی‌گیران تلاش بسیاری بود اما حالا در رده پایه و حتی بزرگسالان، کمی دچار تنزل شده‌ایم. به نظر من در آینده هر کسی که قرار است رییس هیات کشتی شود باید دارای برنامه بلندمدت باشد و در بحث زیرساختی کمک خوبی به کشتی استان کمک کند و دارای ارتباطات بسیار خوب با اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان، فدراسیون و سایر استان‌ها باشد.

عیسوند در پایان با بیان اینکه کشتی خوزستان از نظر فنی نیاز به کار بیشتر دارد، گفت: واقعا برای کشتی خوزستان پشتوانه‌سازی نشده است و در مقوله استعدادیابی خلاء دیده می‌شود. ضمن این‌که در برخی اوزان پشتوانه‌سازی صورت نگرفته و خالی شده‌اند و این یک زنگ خطر است.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها