به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۳۱۵۷۵
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۱

آرای کمیته انضباطی برای دو نماینده فوتبال خوزستان

آرای کمیته انضباطی درباره دو نماینده فوتبال خوزستان

خوزستان اسپورت- آرای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره دو تیم خوزستانی حاضر در لیگ دسته اول صادر شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پس از بررسی پرونده‌های مربوط به بازی‌های لیگ دسته اول فوتبال ایران تعدادی از تیم‌های حاضر در این مسابقات از جمله استقلال خوزستان و استقلال ملاثانی را محکوم کرد.

براساس اعلام سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در آرای کمیته انضباطی درباره دو تیم خوزستانی آمده است:

* تیم استقلال خوزستان به دلیل عدم رعایت مقررات و پروتکل‌های بهداشتی و حضور تماشاگران در جایگاه در بازی استقلال خوزستان مقابل آرمان گهر سیرجان  باید 30 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

* ضمنا به باشگاه استقلال خوزستان یادآور می‌شود رعایت مقررات پروتکل های بهداشتی از جمله مواردی است که قبلا به اطلاع باشگاه و رعایت آن الزام شده است و قبل از شروع مسابقه می‌بایست تمهیدات لازم در جهت جلوگیری مراجعین به هیات فوتبال استان و استقرار در جایگاه به عنوان تماشاگر لحاظ شود.

* دیدار تیم های خوشه طلایی و استقلال ملاثانی برگزار شد که از سوی علی جاسمی، عباس لطیفی (مربیان) و اسد عبادی بازیکن تیم استقلال ملاثانی تخلفاتی مبنی بر ورود به زمین مسابقه، رفتار غیر ورزشی و بدرفتاری به مقام رسمی مسابقه رخ داد که در خور صدور قرار دستور موقت می‌باشد. لذا به استناد ماده 100 مقررات انضباطی تا اطلاع ثانوی و صدور رای مقتضی نفرات فوق از حضور در تمامی مسابقات معلق و محروم هستند و لازم است نسبت به ارسال دفاعیه‌های خود در مهلت 48 ساعت پس از ابلاغ به کمیته انضباطی اقدام نمایند.

* دستور موقت صادره ظرف مهلت دو روز پس از ابلاغ قابل تجدید نظر خواهی در کمیته استیناف هستند.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها