به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۳۱۵۶۷
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۹
تعداد نظرات: ۸ نظر

نفت مسجدسلیمان تساوی را کنار گذاشت

نفت مسجدسلیمان تساوی را کنار گذاشت

خوزستان اسپورت- تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان برای هشتمین هفته پیاپی روال برد - باخت را حفظ کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت، تم نفت مسجدسلیمان که فصل گذشته 17 تساوی در کارنامه داشت، در 3 بازی ابتدایی این فصل هم مقابل حریفان به نتیجه مساوی رسید و نوار تساوی‌ها را تداوم بخشید.

سفیدپوشان نفت اما از هفته چهارم لیگ ضمن قطع نوار تساوی‌ها در 8 بازی اخیرشان یا برنده‌ی بازی بوده‌اند یا مغلوب شده‌اند.

شاگردان مجتبی حسینی در 8 بازی پیاپی صاحب 4 پیروزی و متحمل 4 شکست شده و 12 امتیاز را از این بازی‌ها کسب کرده‌اند تا بدین ترتیب به رده هفتم جدول صعود کنند.

نفت مسجدسلیمان که لقب جوان‌ترین تیم لیگ بیستم را یدک می‌کشد و اکثر بازیکنانش اولین سال حضورشان در لیگ برتر را تجربه می‌کنند، با غلبه بر تیم‌های مطرحی نظیر سپاهان، فولاد خوزستان و شهرخودرو توانسته‌اند رضایت نسبی هواداران تیم‌شان را جلب کنند.

به گزارش خوزستان اسپورت، بزرگ‌ترین دغدغه‌ی کنونی تیم نفت مسجدسلیمان که روز گذشته مجتبی حسینی در کنفرانس خبری به آن‌ها اشاره داشت، مشکلات مالی و کمبود امکانات جانبی برای آماده‌سازی این تیم جوان است.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۸
فرشاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
0
0
آفرین به شیرمردان نفت . اقایون مدیریت از این تیم حمایت کنید زحمات این بازیکنای باغیرت بی جواب نذارید
شیران زاگرس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
0
0
هیأت مدیره تیم نفت

حمایت ، حمایت ، حمایت
سعید سلطانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
0
0
با عرض درود به محضر دوستان و بچه‌ای گل Mis و خوزستان و تبریک به خاطر بازیهای زیبا و جوانمردانه و جسورانه این بچه‌ای کم نام و نشان . واقعاً الحق و النصاف زیبا و تماشایی بازی میکنند . جادارد در همین جا از مسئولین محترم تیم نفت مسجدسلیمان تقاظا داشته باشم که هر کار خوب سزاوار پاداش است و این بچها با امکانات محدود توانسته اند تا به اینجای کار جوانمردانه و شجاعانه بازی کنند و در مقابل هیچ تیمی پا پس نکشیدند. و بدین سان چنین جایگاهی را فقط و فقط با اتکا به فوتبال زیبای خود رقم بزنند پاداشی در خور این بچها در نظر بگیرید باشد که مرحمی بر کاستیهای شهر و افزودن شادی ها و لبخند ، رضایت عزیزان تیم و هواداران را تداوم بخشد . با سپاس فراوان از همه بازیکنان و کادر تیم پر فروغ شیران زاگرس و بچه‌ای mis و خوزستانی های عاشق نفت mis .
سینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
0
0
درود به نفت مسجدسلیمان درود به فوتبال پاک تیم جوان و باتعصب
فریدون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
0
0
هرچه زودتر بایدتکلیف مجوز یکساله که درحقیقت دهن کجی به فوتبال دوستان مسجدسلیمان وآبادان است مشخص شود،،،، تا تیمها حداقل بتوانند برنامه دوساله با بازیکنان وکادرفنی داشته باشند،،،، اگر دیراقدام شود بازهم شاهد کوچ بازیکنان وکادرفنی ازاین تیمها خواهیم بود،،،، یعنی بی لیاقتی مسؤولان،،، یعنی دهن کجی آقای وزیر،،،،یعنی،،،، شما بگویید یعنی چه،،،،
محمدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
0
0
آقا فریدون سلام .من میگم یعنی چی؟
یعنی یک مشت خائن....‌‌.‌ یعنی گرگهای در لباس میش.‌‌‌‌... یعنی یک مشت حسود و بی دانش....‌ یعنی یک مشت چپاولگر و غارتگر....یعنی یک مشت نون به نرخ روز خور....‌..‌و یعنی یک مشت انسانهای چسبیده به میز ثروت و قدرت چشم دیدن دو شهر پرآوازه فوتبالی ایران یعنی آبادان و مسجد سلیمان رو ندارن......‌
لعنت به این فوتبال کثیف که بقول اصغر شرفی باید با بمب منفجر بشه و از نو ساختش.
دو تیم نفتی به نیم فصل نرسیده خوردن به بی پولی!!! یعنی پول هست بشون نمیدن!!! یعنی اینکه قهرمانی لیگ و سهمیه آسیا که سهله برای عدم سقوط به دسته یک باید بجنگند!!!
بعدا بعضی از این دوستان مسجدسلیمانی فوتبال پاک رو کردن چماق و تو سر صنعت میکوبن.
اشتباه گرفتین!! میخان سر به تن دو تامون نباشه!خیالتون راحت!!
Mis
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
0
0
درود بر اهالی فوتبال دوست مخصوصا خوزستانیهای عزیز، متاسفانه نمایندگان خوزستان مخصوصا مسجدسلیمان و آبادان در مجلس بدنبال مشکلات کلان بورسی و تاکید دارن بر مسله دوم به سران مملکت که باید بادیگارد فراوان استخدام کنن، مگه آبادان و مسجدسلیمان مشکل بودجه دارن این دوتا تیم ، اصلا مگه قراره نماینده ای بره مجلس و بعد گفتگوهای انتخلباتیش و به قولی که داده عمل کنه، این دوستان وقتی که با رای مردم ولایت مدار و شهید پرور خوزستان معرفی میشن به جامعه ، تا به مجلس رسیدن تازه سیاست مصلحتی رو پیش میگیرن و میشن سیاست مدار قهار....و تنها یکسری از دوستان صمیمی که در انتخابات حمایتشون کردن به شهرداریها و شورا و اداره جات معرفی میکنن ، چون هیچگونه اهداف دراز مدتی ندارن و توانایی همچی کاری رو هم ندارن.اگه توانایی داشتن مگه یه موردش همین مشکلات تیم نفتی بود که در آخر فصل دوباره به بلاتکلیفی میرسن ، دقیقا وسط نیم فصل دوم که اوج فوتباله وزیر با تمام قدرت اعلام میکنه ابن دوتا تیم باید از بودجه حذف بشن! انگار استقلال و پرسپولیس و سپاهان و سایپا و پیکان و......اینها خصوصی هستن فقط این دوتا تیم دولتی هست!
متاسفانه از همین الان خط و مشی نمایندگان این دوتا شهر مشخص هست و زمان داره به ضرره دوتا تیم میگذره ، چون هر نزدیک نیم فصل هستیم و تیم ها دارن برای جذب بازیکنان در دو فصل آینده هم برنامه ریزی میکنن! الان نماینده قبلی مسجدسلیمان کی اقدام و درخواست برا مشکل فرودگاه و یه زمین جدید فوتبال با امکانات متوسط کرد ! الان مگه نماینده جدید بجز نامه نگاری برای جذب دوستان خودش در مدیریت نفت کاری دیگه انجام داده یا خواهد داد ! اصلا خیالتان راحت ، گفتم مشکلات اصلی شهر ما از نظر نمایندگان همون وضعیت بورس و استخدام بادیگارد برا مسولان! و سلام با تمام قدرت در مباحث سیاسی مشغول میشن تا بسلامتی دوره مجلس تمام میشه !
با تشکر از خوزستان اسپورت ، سپاس گذارم.
شهریار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
0
0
درودبرتو که حرف حق زدی افرین واقعا نیم فصل بازهم شاهد بی ثباتی دوتیم در پرداختها ونقل وانتقالات میباشیم اخه طرفداران ابادان ومسجدسلیمان تاکی باید استرس واظطراب داشته باشن؟
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها