به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۳۱۵۴
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۲

ابن‌قاسم: من که نشنیدم فحاشی شود

ابن‌قاسم: من که نشنیدم فحاشی شود

خوزستان اسپورت- سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: امیر قلعه‌نویی نظرش را بیان کرده اما بنده فحاشی نشنیدم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، محمدحسین ابن قاسم در رابطه با پیروزی این تیم مقابل استقلال در هفته بیست و چهارم لیگ برتر گفت: بازیکنانمان در این دیدار توانستند عملکرد خوبی به نمایش بگذارند و حاصل تلاش‌های خود را با پیروزی گرفتند. حق ما در این مسابقه پیروزی بود و خوشبختانه توانستیم به این موفقیت برسیم.

وی در مورد اینکه فولاد خوزستان از 4 بازی امسال خود مقابل پرسپولیس و استقلال 12 امتیاز کسب کرده است اظهار داشت: همیشه گفته‌ام فولاد خوزستان مقابل تیم‌های بزرگ که فوتبال بازی می‌کند می‌تواند عملکرد خوبی داشته باشد شما دیدید مقابل السدقطر و الهلال عربستان هم عملکرد بسیار خوبی داشته و با وجود اینکه این تیم‌ها میلیاردی هزینه می‌کنند توانستیم با کیفیت ظاهر شویم.

ابن‌قاسم یادآور شد: برعکس این شرایط در دیدارهایی برایمان اتفاق می‌افتد که حریف قدرت چندانی ندارد. با احترام به تیم‌های نه چندان مطرح باید بگویم شیوه بازی آنها و دفاع لایه‌ای فوتبال ما را دچار مشکل می‌کند.

سرپرست فولاد خوزستان در رابطه با اینکه امیر قلعه‌نویی اعلام کرده هواداران فولاد خوزستان به طور دائم فحاشی می‌کردند گفت: نمی‌توانم در این رابطه پاسخگو باشم. قلعه‌نویی نظرش را بیان کرده اما بنده فحاشی نشنیدم.

وی در مورد دیدار حساس فولاد خوزستان مقابل الهلال عربستان خاطرنشان کرد: الهلال تیم بسیار قدرتمندی است. سال قبل در دیداری که در عربستان داشتیم توانستیم نمایش خوبی ارائه دهیم و به حریفمان 5 گل بزنیم. مدیر الفتح وقتی من را دید اعلام کرد شما با خمسه خمسه ما را زدید. با روحیه‌ای فراوان آماده بازی با الهلال عربستان می‌شویم و امیدواریم که در این دیدار به پیروزی برسیم.

ابن‌قاسم در رابطه با اینکه آیا پرواز طولانی کاروان فولاد خوزستان به عربستان این تیم را خسته نکرده است خاطرنشان کرد: متاسفانه پرواز مستقیم به ریاض موجود نبود. تیم‌های شهرستانی این مشکل را در داخل ایران هم دارند به طور مثال ما وقتی می‌خواهیم به تبریز یا رشت برویم باید ابتدا به تهران بیاییم و سپس با پروازی دیگر راهی این شهرها شویم ولی تیم‌های تهرانی به هر شهری که بخواهند به طور مستقیم می‌روند.

سرپرست فولاد خوزستان در پایان گفت: جا دارد از هواداران خوب فولاد خوزستان تشکر کنم. آنها در بازی با استقلال چه وقتی که عقب بودیم و چه وقتی که از حریف پیش افتادیم به خوبی از ما حمایت کردند. امیدوارم پیروزی مقابل استقلال را هواداران به عنوان عیدی از ما بپذیرند.


پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها