به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۳۱۵۳۶
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۴
تعداد نظرات: ۹ نظر

مرزبان: این وقت کشی زشت و دردناک است

مرزبان: این وقت کشی زشت و دردناک است

خوزستان اسپورت- مربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: وقتی تیمی دست به وقت کشی بد می‌زند زشت و دردناک است. برای فوتبالیست، از آنچه فوتبال شرافتمندانه دم می‌زنیم در زمین نبود.

به گزارش خوزستان اسپورت  به نقل از فارس، علیرضا مرزبان بعد از تساوی یک بر یک مقابل فولاد خوزستان در نشست خبری اظهار داشت: در نیمه اول بازی با کلاس و خوبی ارایه کردیم و توپ و حریف را به خوبی کنترل کردیم. تنها چیز دردناک این بود که نتوانستیم گل دوم و سوم را در نیمه اول بزنیم.

وی افزود: در نیمه دوم بازی جنجالی شد و تیم پزشکی فولاد مدام در زمین بود و این بحث فیرپلی را زیر سوال می‌برد. مجبوریم با این نوع فوتبال بازی کنیم. حریف از این حربه استفاده می‌کرد که بازیکنان مدام بر روی زمین می‌افتادند. باید فوتبال پاک را به مردم ارایه کنیم.

مرزبان تاکید کرد: جریحه دار می‌شود احساسات در چنین مسابقاتی. تعجب آور است که شب بازی می‌گویند داور عوض می‌شود. تصمیم‌های داور در نیمه دوم تصمیم‌های خوبی نبود. وقتی تیمی دست به وقت کشی بد می‌زند زشت و دردناک است برای فوتبالیست، از آنچه فوتبال شرافتمندانه دم می‌زنیم در زمین نبود. 2 امتیاز خوب را از دست دادیم و این دردناک است. بیشتر در این فاز باید تلاش کنیم تا ارتباط‌مان را با تیم‌های بالای جدول از دست ندهیم.

وی افزود: بازیکنان ما در نبردهای مستقیم بهتر شرکت کنند تا دچار جنجال‌های نیمه دوم نشویم.

مرزبان افزود: دردناک است  ما مصمیم هستیم این تیم را قهرمان کنیم. مدیریت و کادرفنی که دور هم جمع شدیم هدف‌مان قهرمانی است و یک میلیمتر از این هدف عقب نشینی نمی‌کنیم.

وی در مورد اعتراض به داور مسابقه از سوی کادرفنی سپاهان اظهار داشت: از طرف ما مورد اعتراض  بود چون وقت‌های تلف شده را نگرفت. معترض بودیم که چرا بازیکنان حریف مدام به زمین می‌افتادند و پزشکان فولاد باید قدرت بدنی خوبی داشته باشند چون مدام در حال رفت و برگشت هستند.

سرمربی سپاهان در مورد مشکل تاکتیکی این تیم در گلزنی گفت: ما  جز تیم‌هایی هستیم که بیشترین گل را زده‌ایم. در بازی فولاد وقتی یک بر یک شدیم باید شانس‌های گلزنی استفاده می کردیم  و باید با بازیکنان‌مان صحبت کنیم و از دست رفتن موقعیت‌های گلزنی بیشتر بحث روانی است تا تاکتیکی.

مرزبان تصریح کرد: امیدوارم هواداران خوب ما بدانند که به هیچ وجه پا عقب نمی‌کشیم و نیاز به عشق و محبت هواداران داریم و قدم عقب نمی‌گذاریم و به سمت قهرمانی می رویم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۹
عادل صرخه فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
0
0
بله آقای مرزیان
تیم ملی ژاپن ۳ - ۱ به منتخب خوزستان باخت
اما آذری اصفهانی نکونام بزدل ضد فوتبال
رجبی کعبی هاشمی نسب
قاسمی نژاد میری آبشک درخشان انصاری و ... این تیمو از اصلش دور کردن
اخه ماشین سازی ته جدولی هم مقابل سپاهان وقت کشی نکرد
بازم میگم نتیجه برای من مهم نیس
شرف و آبروی فوتبال خوزستان توسط آذری و نکونام رفت
حامیان نکونام خوزستانی نیستن و منافعی ... بین هم دارن
کجایی دهکردی بزرگ
سپاهان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
0
0
ما حقمون مساوی نبود و باید با اختلاف حداقل 2 گل بازی رو میبردیم اما حریف بدشانسی ها و موقعیت های 100 درصدی که خراب کردیم و بحرینی بازی کردن تیم فولاد نشدیم. واقعا خیلی زشته که بازی رو اینجوری خراب میکنید. من نفت ابادان رو میبینم واقعا لذت میبرم که بازیشون رو انجام میدن و مردونه کار میکنند امسال هم پدیده لیگ هستند اما تیم فولاد!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
0
0
واقعا وقتی فولاد وقت تلف میکنه خجالت میکشم چرا سپاهان اینقد خوب یارکیری کرده وما اینقدر بد . ذخیره های سپاهان بهتر از ابشک ساسان انصاری وقاسمی نژادو...... هستن
فرخ زاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
0
0
سه برابر فولاد هزینه کردین. دو بازیکن تعویضی داشتیم برا مصدومیت. موقعیت های فولاد رو بشمار نیمه اول باید کارتون تموم میشد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
0
0
کاملا حق یاشماست فوق الافتضاح همش وقت کشی کاملا حرفات درسته واین در شان فولاد وخوزستان نیست موسوی شادگان
سپاهان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
0
0
به اقای فرخ زاد.
ببین دوست عزیز من اگه بازیکنای سپاهانم اینجوری رفتار و وقت کشی کنند انتقاد میکنم. فولاد همیشه تیم قابل احترامیه و این سبک بازی ازش انتظار نمیره حالا اگه یه تیم پایین جدولی بود یه چیزی. وگرنه توی بحث فنی تیم ما ایرادات خودشو داره که از موقعیت هاش استفاده نمیکنه وگرنه توی بازی پرسپولیس هم ما ضرر کردیم و اتفاقا اونجا هم ما دو تعویض اجباری داشتیم ولی اونا سیستم بازیشون دفاعی بود اما وقت کشی نکردند. بازی جوانمردانه هم ربطی به هزینه کردن برای بازیکن ها نداره و نوع بازیکن انتخابی رو مربی تعیین میکنه و خریدش رو مدیرعامل
فرخ زاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
0
0
هوادار اصفهانی احترام شما به تیم فولاد از تعصب و تحلیل یک طرفتون کاملا واضح هست.
اول موقعیت های تیمت رو بشمار بعد موقعیت های فولادو...
نیمه اول دو موقعیت داشتی فولاد پنج الی شش تا.
اینه احترامت؟نیمه اول کارتون باید تمام میشد.اتفاقا ما بد شانس بودیم.
دوما کی وقت کشی کرد؟؟
همسترینگ دو بازیکن کش اورده. دوتا تعویض داشتم.اینو میگن وقت کشی؟؟ با این حال من موقعیت ها و ضربات در چارچوب رو حاضرم بشمارم که ما سرتر بودیم.
نوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
0
0
در پاسخ به دوست خوبمون هوادار سپاهان. تیم شما واقعا خوب و جوانمردانه بازی کرد. بخدا ما هم راضی نیستیم فولاد اینجوری وقت کشی و ضدفوتبال بازی کنه اما چکار کنیم باشگاه فولاد اصلا به نظر مردم اهمیت نمیده وگرنه چرا فولاد با این امکانات عالی و بازیکنان زیادی که همه پستها داره چرا باید اینطوری بازی کنه ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
0
0
در پاسخ به هوادار سپاهان: کدام وقت کشی کل بازیکنانی که بر زمین افتادن چهار بار نبود به این میگن وقت کشی در ضمن سپاهان رو آورده بود به بازی هوای و افتادن بازیکنان در بازیهای هوائی صد در صدیست ولی جا دارد از خوزستان اسپورت یک تشکر خاص داشته باشیم بابت گذاشتن همه کامنتها چه هواداران فولاد و چه هواداران سپاهانی
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها