به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۳۱۵۰۳
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۵
تعداد نظرات: ۳ نظر

پریرا:‌ شاید رکورد من هم روزی شکسته شود

پریرا:‌ شاید رکورد من هم روزی شکسته شود

خوزستان اسپورت- مهاجم برزیلی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: حاضر بودم در بازی با مس رفسنجان گل نزنم ولی فولاد برنده از زمین بیرون بیاید.

به گزارش خوزستان اسپورت، لوسیانو پریرا در گفت‌وگو با تسنیم درباره تساوی تیمش برابر مس رفسنجان گفت: ما در این بازی خانگی به چیزی جز برد فکر نمی‌کردیم و حتی گل اول را هم در زمان مناسبی به ثمر رساندیم، ولی متأسفانه در ثانیه‌های پایانی گل تساوی را دریافت کردیم. طبیعتاً از دست دادن امتیاز در خانه حس خوبی به ما نداد، ولی فوتبال همین است و نمی‌توان چیزی را پیش‌بینی کرد. مسئله مهم این است که بتوانیم این دو امتیاز از دست رفته را در بازی‌های بعدی جبران کنیم.

مهاجم فولاد درباره اینکه با گلزنی در این بازی تبدیل به بهترین گلزن خارجی تاریخ مسابقات لیگ برتر شد، تصریح کرد: رکورد شکستن برای هر بازیکنی لذت‌بخش است و من هم از این موضوع خوشحالم ولی من دوست داشتم این رکوردشکنی با برد فولاد همراه شود. باور کنید من حاضر بودم در این بازی گل نزنم، ولی تیمم برنده از زمین بیرون بیاید چون به هر حال این فرصت نصیب من می‌شد تا گل بزنم و رکورد بشکنم. برای من موفقیت تیمی از هر چیزی مهمتر است.

پریرا در قسمت دیگری از حرف‌هایش خاطرنشان کرد:‌ در فوتبال خیلی از رکوردها توسط مربیان یا بازیکنان شکسته می‌شوند و حتی رکوردهای بزرگ و دست‌نیافتنی هم ممکن است، شکسته شوند. شاید رکورد من هم شکسته شود ولی دوست دارم گل‌هایم را در لیگ برتر ایران بیشتر کنم، چون این موضوع به فولاد هم در نتیجه گرفتن کمک می‌کند.

مهاجم تیم فوتبال فولاد در پاسخ به این پرسش که «آیا این تیم می‌تواند در فصل جاری مدعی قهرمانی باشد؟»، اظهار داشت: ما مربی کاربلد و با دیسیپلینی مثل جواد نکونام داریم که در مربیگری حتی به جزئیات هم توجه می‌کند. از طرفی مدیریت باشگاه هم همیشه حامی تیم است و قطعاً می‌خواهیم دست به یک کار بزرگ بزنیم. البته در فوتبال چیزی قابل پیش‌بینی نیست و شما می‌بینید که در لیگ برتر تیم‌ها چقدر به هم نزدیک هستند، با این حال ما تلاش می‌کنیم تا بهترین مقام ممکن را کسب کرده و هواداران را خوشحال کنیم. هدف ما این است که بازی به بازی جلو برویم و اگر می‌خواهیم موفق شویم، دیگر نباید به سادگی امتیاز از دست بدهیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
0
0
اقای پریرا لطفا از تمرکز کن که گلهای بیشتری بزنی شما لازم نیست برای دفاع کردن به عقب برگردی شما باید در نوک حمله باشی و فقط تمرکزتون واسه این کار بزارین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
0
0
آقای پریرا عزیز از اینکه در زمین تلاش میکنید به نوبه خودم از شما متشکرم اما ارکان موفقیت یکیش بازیکنان هستن و مهمترینش تمرین و تشخیص مربیان از بکار گیری بازیکنان و بازیخوانی رقبا است و سومی بودجه لازم و چهارمی حمایت مدیریت و امکانات مناسب است که خدا را شکر ما همه را داریم.
بنابرین اینجاست که باید بگردیم و عیب کارمان را در عدم موفقیت پیدا کنیم . نتیجه اینکه زمانی که ما هواداران فولاد در روز مسابقه پای تلویزیون نشستیم و بدون دغدغه و استرس بازی فولاد با حریفان را تماشا کردیم ولو اینکه خدای ناکرده ببازیم (مانند تماشاگر سپاهانی) آن موقع است که میتوانیم از پیروزی و موفقیت حرف بزنیم .
فولادی
|
Germany
|
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۹
0
0
مهاجمی که نتونه دریبل بزنه و خودش موقعیت سازی کنه فقط باید توپ بزاری جلوش تا گل بزنه بازیکن نیست.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها