به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۳۱۵
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۳ - ۰۱:۵۹

سروش برگشت؛ بختیار استارت زد

بازگشت سروش رفیعی به ترکیب فولاد، احتمالاً خروج محمد اهل شاخه مدافع جوان خوزستانی از ترکیب را به دنبال خواهد داشت.
بازگشت سروش رفیعی به ترکیب فولاد خوزستان و آغاز تمرینات بختیار رحمانی مهم ترین اخبار تمرین شنبه شب فولاد به شمار می روند.

به گزارش سایت ورزش خوزستان، دراگان اسکوچیچ پس از خاتمه دیدار تیم امیدهای فولاد در چارچوب لیگ امیدهای کشور که بعد از ظهر شنبه در زمین اختصاصی فولاد به انجام رسید، بازیکنان تیمش را به مدت 90 دقیقه تمرین داد.

تمرین شنبه شب فولادی ها دو چهره ویژه داشت. سروش رفیعی پس از یک هفته غیبت در تمرینات فولاد خوزستان و با دریافت مجوز موقت از دیوان عدالت اداری به تمرین تیمش برگشت تا خود را برای بازی با تراکتورسازی تبریز آماده کند. همچنین بختیار رحمانی نیز در محل تمرین حضور یافت و نرم دوی دور زمین چمن را آغاز کرد. بختیار به فولادی ها اطمینان داده که بزودی مشکل کارت معافیت سربازی اش برطرف خواهد شد و با شروع مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در اسفندماه، تیم فولاد را در این رقابت ها همراهی می کند. این خبر خوشحال کننده ای برای فولادی ها در روزهایی است که اخبار ناراحت کننده اطراف این تیم را احاطه کرده است.

بازگشت سروش رفیعی به ترکیب فولاد خوزستان، علاوه بر خوشحال کردن دراگان اسکوچیچ، باعث شد تا این مربی کروات تصمیم به انجام تغییراتی در ترکیب احتمالی تیمش بزند. در تمرینات تاکتیکی شب گذشته فولاد، اسکوچیچ از امید خالدی در قلب خط دفاعی استفاده کرد و محمد اهل شاخه مدافع جوان خوزستانی که در آستانه انجام اولین بازی در لیگ برتر است را از ترکیب بیرون آورد. ترکیب فولاد البته ممکن است تا مسابقه روز سه شنبه باز هم دچار تغییراتی شود.


پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها