به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۳۱۴۹۲
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

دروازه‌بان نفت مسجدسلیمان دوباره محروم شد

دروازه‌بان نفت مسجدسلیمان محروم شد

خوزستان اسپورت- دروازه‌بان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان از حضور در یک مسابقه رسمی محروم شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به پرونده درگیری پایان بازی بین تیم‌های ماشین‌سازی تبریز و نفت مسجدسلیمان در هفته هشتم لیگ رسیدگی کرد و برای طرفین درگیری محرومیت یک جلسه‌ای در نظر گرفت.

در رأی کمیته انضباطی آمده است: «دیدار دو تیم ماشین سازی و نفت مسجدسلیمان از هفته هشتم لیگ برتر در حالی 5 دی ماه برگزار شد که از سوی احمد گوهری، بازیکن نفت مسجدسلیمان تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری مقابل تیم حریف صورت گرفت که کمیته انضباطی وی را به یک جلسه محرومیت و مبلغ 200 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد. همچنین ایمان باصفا، بازیکن ماشین سازی نیز به یک جلسه محرومیت و پرداخت مبلغ 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. تیم ماشین سازی نیز به دلیل نقض اصول رفتار مبلغ 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.»

احمد گوهری به دلیل دریافت کارت قرمز بازی مقابل پیکان تهران را از دست داده بود و سپس به دلیل عدم پرداخت بدهی معوقه‌اش به باشگاه سایپا تهران از حضور در 3 بازی رسمی محروم گردید.

با احتساب حکم جدید کمیته انضباطی، دروازه‌بان نفت مسجدسلیمان در مجموع از 5 بازی رسمی محروم بوده که 2 بازی آن سپری شده است.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
شیران زاگرس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
0
0
نوش جانت گوهری

وظیفه هیأت مدیره تیم نفت مسجدسلیمان در قبال همچین بازیکنی چیست نبودن ایشون دو باخت واسه تیم بهمراه داشته ...
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها