به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۳۱۴۸۸
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۷
رئیس هیات تیراندازی خوزستان خبر داد:

احداث سایت اهداف پروازی در مجموعه ورزشی غدیر

احداث سایت اهداف پروازی در مجموعه ورزشی غدیر

خوزستان اسپورت- رییس هیات تیراندازی استان خوزستان گفت: سایت اهداف پروازی مجموعه ورزشی غدیر در دهه مبارکه فجر کلنگ زنی می‌شود که با ساخت و بهره برداری از این طرح، خوزستان به قطب تیراندازی کشور تبدیل خواهد شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، سیدسالار محمدنیا در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون تیراندازی در تشریح برنامه های پیش روی هیات در سال 99 اظهار کرد: استعدادیابی و استعداد پروری بخش مهمی از توسعه ورزش در هر رشته ای است که تیراندازی هم از این امر مستثنا نیست. این هیات با تلاش و پیگیری‌های مستمر توانست زمینی به مساحت سه هکتار در مجموعه ورزشی غدیر اهواز به خود اختصاص دهد تا با بودجه 25 میلیارد ریالی نخستین سایت اهداف پروازی استان را به مناسبت دهه مبارک فجر کلنگ زنی کند.

او در ادامه گفت: هیات تیراندازی استان خوزستان در حال حاضر 50 درصد بودجه تخصیص یافته این طرح را دریافت کرده و قرار است الباقی آن را با شروع کار ظرف شش ماه آینده دریافت کند تا این سایت هر چه زودتر برای علاقمندان تکمیل و به بهره برداری برسد.

محمدنیا در خصوص آموزش رشته اهداف پروازی اذعان داشت: بیش از 1000 ورزشکار در این استان فعالیت می کنند که با احداث این سایت مجهز قطعا هیات استان می‌تواند مسابقات کشوری و میزبانی تیم های ملی را برعهده بگیرد.

او تصریح کرد: در بُعد همگانی، هیات تیراندازی خوزستان همیشه پیشتاز بوده و برنامه های مختلفی در بحث آموزش برای ورزشکاران در نظر گرفته است تا با هدف توسعه قهرمان تیراندازان بالقوه‌ای را پرورش دهد.

رییس هیات تیراندازی خوزستان در پایان خاطر نشان کرد: در صورت راه‌اندازی این سایت، در بُعد ورزشی، تفریحی و اجتماعی خدمت بزرگی به خوزستان خواهد شد.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها