به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۳۱۴۶۸
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۵
تعداد نظرات: ۴ نظر

نکونام: هر بازیکنی بهتر باشد به میدان می‌رود

نکونام:

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: برای کسب جایگاهی در بالای جدول لیگ نیاز به سه امتیاز بازی با مس رفسنجان داریم.

به گزارش خوزستان اسپورت، جواد نکونام در نشست خبری پیش از بازی فولاد خوزستان برابر مس رفسنجان در هفته دهم لیگ برتر فوتبال ابراز امیدواری کرد که با کسب سه امتیاز این بازی به رده‌های بالای جدول لیگ دست پیدا کنند و اظهار داشت هر بازیکنی که شرایط بهتری داشته باشد در ترکیب فولاد خوزستان قرار می‌گیرد.

جواد نکونام درباره تیم مس رفسنجان گفت: مس رفسنجان تیم با برنامه‌ای است و نگاهی به جایگاه این تیم نداریم. چون جایگاه این تیم به دلیل نوع فوتبالی که ارائه می‌دهد، انتهای جدول نیست. این تیم حتی بیرون از خانه هم خوب کار می‌کند و می‌دانیم فوتبال بازی کردن مقابل تیم‌هایی که از عقب شروع می‌کنند سخت است.

وی اشاره کرد: امیدوارم همه توان‌مان را بگذاریم و در زمین خودمان نتیجه بگیریم. برای کسب جایگاهی بالای جدول نیاز به سه امتیاز داریم و تمام بازیکنان با تمرکز بالا به دنبال نتیجه در این بازی خواهند بود.

سرمربی فولاد خوزستان در خصوص حمایت رییس دپارتمان داوری از داوران جوان‌ و اینکه فولاد در سه بازی قبلی‌اش از اشتباهات داوری متضرر شده است، عنوان کرد: ماهم از همه داوران جوان حمایت می‌کنم، حتی در بازی‌هایی که به ضررمان بود بازهم از داوری حمایت کردیم. از حضور جوان‌ها استقبال می‌کنیم ولی ما داوران باتجربه خیلی خوبی هم داریم. داوران جوان اگر خیلی زود وارد عرصه شوند ممکن است شرایط برای آنها سخت شود. باید در همه مسابقات لیگ بهترین داوران قضاوت کنند و اگر اشتباهی هم صورت می‌گیرد باید قبول کنیم اشتباه شده است و این بهتر از این است که کسی قبول نکند.

نکونام اضافه کرد: سه بازی پشت سر هم اشتباه تاثیرگذار داوری علیه ما بوده و اعتراض می‌کنیم ولی از آن طرف حمایت هم می‌کنیم و اعتقاد داریم که نباید اشتباهات تکرار شود. داوری نباید روی نتایج بازی‌ها تاثیرگذار باشد. داوران با تجربه خوبی داریم و همه باید کمک کنیم تا وضعیت خوبی در لیگ داشته باشیم.

سرمربی فولاد خوزستان راجع به رقابت بازیکنان این تیم برای حضور در ترکیب اصلی تصریح کرد: با توجه به نیازی که داشتیم مثل همه تیم‌ها بازیکن گرفتیم ولی همه بازیکنان ما از جوان‌ها تا باتجربه‌ها، همه شانس بازی دارند. من با بازیکنانم زندگی می‌کنم و قطعا هرکسی که بهتر باشد بازی می‌کند. پارسال برخی بازیکنان بازی کردند که سال‌ها در تیم حضور داشتند ولی بازی نمی‌کردند و به تیم ملی هم دعوت شدند.

همچنین محمد ربیعی سرمربی تیم مس رفسنجان درباره بازی مقابل فولاد خوزستان گفت: می‌دانیم که فولاد یکی از نمایندگان ایران در آسیاست و تا الان هم نتایج خوبی در خوزستان گرفته‌ است. با صلابت، هدفمندی و شناختی که داریم پا به میدان می‌گذاریم.

ربیعی افزود: در بازی‌های قبلی در لحظاتی، غفلت‌هایی داشتیم که برای ما گران تمام شد. در بازی با تراکتور و سپاهان غفلت‌های آنی باعث گل خوردن تیم ما شد. این بازی‌ها به طوری نبودن که ما بازنده‌ آن‌ها باشیم اما نتوانستیم امتیازات این بازی‌ها را بگیریم. تیمی هستیم که تازه به لیگ برتر آمده‌ایم ولی فکر می‌کنم نگاه‌ها به تیم ما بیشتر از این باشد. این مورد خوبی است و باید به آن شاخ و برگ بیشتری بدهیم و از نظر تاکتیکی به هماهنگی بیشتری برسیم. بازی فردا از لحاظ تاکتیکی بازی خوبی خواهد بود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
0
0
به امید برد فولاد
فریدون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
0
0
خیلی به این 3امتیاز نیازداریم،،،،بخصوص که بعدازاین 3بازی متوالی بیرون ازخانه داریم،،،دراین بازی نیازمبرم به3امتیازداریم،،،،مساوی بمثابه باخت است اگرمیخواهیم درکورس مدعیان بمانیم،،،،،به امید پیروزی،،،،،
علی امیدیه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
0
0
به امید برد فولاد این سه امتیاز باید گرفته بشه چون تا الان فولاد امتیاز زیادی از دست داده
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
0
0
اقای نکونام ما این سبک فوتبالی رو. نمیخایم، حال بهم زنه، اینجوری بزور تیم هشتم میشیم، اقای اذری اخراجش کن حوصلت سر نمیره از این بازیا
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها