به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۳۱۴۶۳
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰
تعداد نظرات: ۶ نظر

مذاکره دروازه‌بان تیم نفت با مسئولان سایپا

مذاکره دروازه‌بان تیم نفت با مسئولان سایپا

خوزستان اسپوت- دروازه‌بان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در حال مذاکره با مسئولان باشگاه سایپاست تا شاید رضایت آنها را برای رفع محرومیت خود جلب کند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، احمد گوهری دروازه‌بان نفت مسجدسلیمان در بازی با پیکان به دلیل اخراج مقابل ماشین‌سازی محروم بود که این بازی در نهایت با شکست خانگی نفت همراه شد.

براساس این گزارش، گوهری در بازی فردا برابر صنعت نفت هم غایب است چرا که هنوز طلب باشگاه سایپا را پرداخت نکرده است. این در حالی است که کمیته انضباطی گوهری را به دلیل عدم پرداخت بدهی 200 میلیونی‌اش به باشگاه سایپا سه جلسه محروم کرده است و اگر دروازه‌بان نفت این پول را پرداخت نکند محرومیتش به شش ماه خواهد رسید.

مسئولان کمیته انضباطی از چند هفته پیش در مورد مشکل گوهری به باشگاه نفت مسجدسلیمان نامه زده بودند که ظاهراً مسئولان نفت این موضوع را به اطلاع گوهری نرساندند. اتفاقات اخیر باعث ناراحتی گوهری و همچنین مجتبی حسینی سرمربی نفت شده است، ولی دروازه‌بان این تیم در تلاش است تا هر چه زودتر این مشکل را برطرف کند.

گوهری در حال مذاکره با مسئولان باشگاه سایپاست تا این مشکل را برطرف کرده و دوباره فرصت بازی برای نفت مسجدسلیمان را پیدا کند. گوهری حتی امروز هم در باشگاه سایپا حاضر شد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۶
نفت mis
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
0
0
بدهکاری شخصی ایشون به سایپا ربطی به تیم نفت نداره اینهم میخواد از آب گل الود ماهی بگیره. اگه یادتون باشه اقای گوهری اول همین فصل رفت با فولاد قرارداد بست چندهفته با فولاد بود فرض کنین فولاد خطش نمیزد و حالا هم در فولاد باشه ایا باشگاه فولاد قبول میکنه 200 میلیون دهکاری شخصی ایشون رو تقبل کنه؟
پولی که از سایپا قرض گرفته بدهی شخصی خودشه ربطی به باشگاه نفت نداره تازه بنظرم باشگاه نفت طبق قانون باید جریمش هم بکنه بخاطر اینکه چندبازی محرومه
افشین کهیش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
0
0
سلام اقای ام ای اس قضیه گوهری مثل حبیف فرعباسی که به تراکتور پیوست و نفت بایستی جریمه اش را بدهد
Rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
0
0
آقای mis عزیز به نظرم اشتباه متوجه شدید
قرار نیست نفت بدهی ایشون رو بده و این بدهی مربوط به خودشه.تو گزارش گفته دروازه بان از این مساله شاکی شده که قبل از محرومیت؛ باشگاه نامه ای که از طرف سایپا در مورد محرومیت درصورت عدم پرداخت زده شده رو به بازیکن و سرمربی اعلام نکرده و این بازیکن محروم شده
اگه باشگاه مدیریت داشت هم این نامه رو به بازیکن و کادر اعلام میکرد و اگه مدیریت قوی تری داشت بخاطر جلوگیری از محرومیت بازیکنی که جزو نقاط اتکای تیم و کادر فنی هست این مبلغ رو پرداخت میکرد و از طلب بازیکن کسر میکرد.
البته این نظر منه شاید هم اشتباه میکنم ولی نفت misدر بازی با پیکان هم چوب نداشتن دروازه بان رو خورد
نفت mis
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
0
0
اقای کهیش سلام این دوتا قضیه کاملا متفاوته. فرعباسی با نفت قرارداد داشت و هیچ جریمه ای هم نداد چون یکی از معاونای سابق باشگاه نفت خیانت کرد و بضرر باشگاه کار کرد و نه فرعباسی محروم شد نه جریمه و تازه طلبکار هم شده و دنبال طلب باقی قرارداد پارسالش هست. اما گوهری که اصلا قراردادش با نفت اول فصل تمام شد و بازیکن آزاد بود این اقا قبلا زمانی که سایپا بوده به سایپا بدهکار شده بود و انتظار داشت باشگاه نفت بجاش پول بده که شرکت نفت گفته بدهی شخصی بوده ربطی به ما نداره ما طبق قراردادی که بات بستیم هرچی داخل قراردادت با نفت نوشتی و امضا کردی بهت میدیم .
ایمان منجزی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
0
0
بهتر که محروم شد خیلی حاشیه ساز بود هربازی دعوا درست میکرد گلهای مفتی هم میخورد. بنظرم فرهاد کرمانشاهی بهتر از گوهریه بازی پیکان 2 تا گل صددرصد نجات داد
افشین کهیش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
0
0
دوست عزیز ایشونم قرارداد داشت
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها