به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۳۱۴۵۳
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۷

متشرعی: مسابقات پلی‌آف جذاب‌تر می‌شود

متشرعی: مسابقات پلی‌آف جذاب‌تر خواهد شد

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم بسکتبال بانوان پالایش نفت آبادان گفت: فکر می‌کنم در مرحله پلی‌آف بازی‌های جذاب و زیبایی را شاهد باشیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، تیم بسکتبال بانوان پالایش نفت آبادان به دلیل داشتن پنج بازیکن کرونایی در هفته هفتم و هشتم لیگ برتر بسکتبال بانوان ایران غایب بود.

شایسته متشرعی سرمربی نفت آبادان درباره وضعیت بازیکنان اظهار داشت: متاسفانه دو هفته پیش، تست کرونای پنج بازیکن ما مثبت شد. آنها این دو هفته را استراحت کردند و در حال درمان هستند.

وی افزود: شرایط آنها خیلی خوب است و تقریبا از نظر نقاهت بیماری ریکاوری شده‌اند. تمرینات ما هم با سایر بازیکنان انجام شده و منتظر هستیم این چند بازیکن به ما اضافه شوند تا تمرینات پرقدرت‌تر از قبل انجام شود.

متشرعی در پاسخ به این سوال که دیدارهای معوقه شما چه زمانی برگزار می‌شود، عنوان کرد: هنوز اعلام نشده این دو بازی معوقه چه زمانی برگزار می‌شود. ما برنامه جدول مسابقات را پیگیری خواهیم کرد و فکر می‌کنم دو بازی معوقه در پایان دور برگشت انجام شود.

سرمربی نفت آبادان همچنین درباره مسابقات حساس پلی‌آف با حضور مربی و بازیکنان خارجی، گفت: قطعا رقابت‌های زیبایی خواهد بود. حساسیت بازی‌ها هم بالاست و هر تیمی عملکرد بهتری داشته باشد، نتیجه خوبی خواهد گرفت.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها