به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 23
کد خبر: ۳۱۴۲۳
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۶
تعداد نظرات: ۳ نظر

نائیج‌پور: باشگاه نفت هیچ پاداشی نداده است

نائیج‌پور: باشگاه نفت هیچ پاداشی نداده است

خوزستان اسپورت- مدافع تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: با اینکه نتایج خوبی گرفته‌ایم، ولی حتی یک بار هم به ما پاداش نداده‌اند.

به گزارش خوزستان اسپورت، مصطفی نائیج‌پور در گفت‌وگو با تسنیم درباره شرایط نفت مسجدسلیمان بعد از پیروزی برابر ماشین‌سازی در تبریز گفت: خوشبختانه وضعیت تیم ما خوب است و این برد رتبه نفت مسجدسلیمان را در جدول رده‌بندی بهتر هم کرد. البته مسئله من مهم این است که تیم ما توسط باشگاه و مسئولان مورد حمایت قرار بگیرد و اگر این اتفاق رخ ندهد، شاید تیم اُفت کند که ما اصلاً دوست نداریم چنین اتفاقی رخ دهد.

وی ادامه داد: ما تیم‌های پرقدرتی مثل فولاد و سپاهان را شکست دادیم و به پرسپولیس و تراکتور هم نباختیم، در ضمن ماشین‌سازی را هم در تبریز شکست دادیم. با اینکه تا اینجای لیگ نتایج خوبی گرفته‌ایم، ولی حتی یک بار هم به ما پاداش نداده‌اند و این اصلاً خوب نیست. ما حتی بعد از بازی با ماشین‌سازی هم با اتوبوس به تهران برگشتیم. ما این سختی‌ها را تحمل می‌کنیم، ولی انتظار داریم که مسئولان هم به فکر بازیکنان باشند.

مدافع نفت مسجدسلیمان با اشاره به بازی بعدی تیمش برابر پیکان و تقابل با مهدی تارتار و شاگردانش تصریح کرد: آقای تارتار فصل گذشته اینجا بود و از نفت شناخت دارد، هر چند که تعداد زیادی از بازیکنان فصل گذشته از این تیم جدا شده‌اند. قطعاً کادر فنی ما نکات لازم را در مورد پیکان به ما گوشزد خواهد کرد و امیدوارم در این بازی خانگی سه امتیاز را بگیریم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
0
0
جناب نائیج پور عزیز شما بازیکن دوست داشتنی هستی لطفاً تمام فکرتون رو روی بازی تمرکز کنید و به مسائل حاشیه نپردازد ما هوادارهای همه بازیکنان نفت رو دوست داریم و به شجاعت و بازی شما افتخار میکنیم
انشاالله مشکلات یکی یکی حل میشه خودتون خو بهتر وضعیت تیم نفت رو میدونید پس لطفاً بیشتر به فکر بازی‌کردن و دیده شدن باشید .
فریدون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
0
0
تراخدا تیم رابه حاشیه نبر،،،،کدام تیم حق خودرا گرفته اند که شما ازپاداش میگویی،،،،عزیز بفکرتیم باش،،،بازی با پیکان خودتو نشون بده،،،
شیران زاگرس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
0
0
در ورزشگاه خانگی مقابل پیکان باخت می آورید پاداش هم می خواهید .
چطوره مقابل سپاهان سه گل می زنید مقابل نساجی تن به شکست می دهید و همان سپاهان نساجی را چهار هیچ شکست می دهد اونوقت این یعنی چه ....
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها