به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۳۱۴۲۱
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۱
تعداد نظرات: ۲ نظر

آذری: سازمان لیگ مسابقات را بهم ریخته است

آذری: سازمان لیگ مسابقات را بهم ریخته است

خوزستان اسپورت- مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: متاسفانه برنامه ریزی غلط آقایان در سازمان لیگ فوتبال باعث شد تا 15 تیم دیگر ناخواسته بر علیه یک تیم خاص جبهه بگیرند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از شبکه خبر، سعید آذری درباره برنامه ریزی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال افزود: واقعا این نوع برنامه ریزی خنده‌دار و تعجب آور است و مسئولان سازمان لیگ فوتبال بدون برنامه ریزی اقداماتی انجام می‌دهند که صدای اعتراض 15 تیم لیگ برتری را درآورده است.

وی گفت: دوست داشتم پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا موفق شود، اما آخر این چه کاری است که این آقایان در سازمان لیگ انجام می‌دهند؟ این چه نوع برنامه ریزی است که برای یک تیم تمام مسابقات بهم خورده و اصلا کسی صدای اعتراض ما را به صورت شفاهی وحتی مکتوب نمی‌شنود و پاسخی نمی‌دهند.

آذری افزود: راهکار مناسب این بود که بازی‌های لیگ را به صورت ده روز تعطیل کنند و فقط بازی‌های عقب افتاده پرسپولیس انجام می‌شد، اما با این برنامه ریزی الان تیم ما باید در این روز‌های زمستان سه هفته پشت سر هم بیرون از خانه بازی کنند، ولی پرسپولیس سه هفته پشت سر هم باید در خانه خود بازی‌های عقب افتاده را انجام بدهد که واقعا آدم از این اتفاق شاخ در می‌آورد.

وی گفت: الان 15 تیم از این نحوه برنامه ریزی شاکی هستند و کسی هم نیست که پاسخ این تیم‌ها را بدهد و سازمان لیگی‌ها به صورت ناخواسته فضایی را ایجاد کرده اند که در حال حاضر همه تیم‌ها بر علیه پرسپولیس جبهه گرفته‌اند و این یعنی یک مدیریت کاملا غلط و بدون برنامه‌ریزی.

آذری درباره انتخابات فدراسیون فوتبال نیز افزود: قطعا به عنوان یک نامزد مستقل و بدون هر گونه جناح بندی و لابی با افراد خاص برای ریاست فدراسیون فوتبال ثبت نام خواهم کرد و حداقل این موضوع این است که خودم را برای این انتخابات یک محک جدی خواهم زد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
علی امیدیه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
0
0
واسه همین تیم ریس جمهور وزیر وکیل وزارت خونه سرمربی تیم ملی کی‌روش کله پا کردن الان که جام نیورده باید دوباره قهرمانش کنن تا دل شون خوش بشه تقصیر خود ملت هم هست واسه این که همرنگ جماعت بشن تا بتونن صندلی از دست ندن مافیا فوتبال ایران یعنی اینکه هوادار تیم های قرمز آبی بودن. زنده باد فوتبال خوزستان
دادا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
0
0
چند سالی است مثل ابتدای دهه 70 همه تیم ها مسخره تیم قرمزپوش پایتخت شدند.
هیچ تیمی شانس قهرمانی نداره و البته قهرمان قلابی از ابتدا معلومه و همون تیم محبوب جناب وزیره
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها