به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۳۱۳۹۶
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۱
تعداد نظرات: ۹ نظر

علوی: صدای اعتراض باشگاه ما را کسی نمی‌شنود

علوی: اعتراض ما را کسی نمی‌شنود

خوزستان اسپورت- سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان می‌گوید برنامه ریزی سازمان لیگ عادلانه نیست.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از باشگاه فولاد خوزستان، سید محمد علوی راجع به وضعیت تیم فولاد خوزستان گفت : تمریناتمان را به طور منظم دنبال می‌کنیم و آماده‌ایم که بتوانیم در مسابقات شرکت کرده و باخت دیدار با نفت مسجدسلیمان را جبران کنیم . در دیدار با سایپا اشتباهات داوری گریبانگیر ما شد و ضرر کردیم. در بازی با نفت مسجدسلیمان گل سالم زدیم و یک پنالتی هم برای ما گرفته نشد و بازی‌ای که باید راحت می‌بردیم را باختیم، امیدواریم این اشتباهات تمام شود.

او در خصوص برنامه اعلام شده سازمان لیگ ادامه داد : مسابقات پرسپولیس عقب افتاده اما انگار که ما در آسیا بودیم یا ما باعث شدیم بازی ها عقب بیفتد. آن ها دارند هر شش روز یکبار بازی می‌کنند و صلاح آن‌ها گویی مهم‌تر از تمام تیم‌های لیگ برتر است. به هر حال وقتی آن ها به آسیا رفتند پیامد دارد، زمانی که فصل قبل بچه های ما کرونا گرفتند و بازی ها عقب افتاد ما هر چهار روز یکبار بازی کردیم، هیچ اعتراضی نکردیم و گفتیم چشم اما اکنون یک تیم دیگر باعث تعویق مسابقات شده اما ما باید تاوان پس بدهیم. ما بازی می کنیم، پرسپولیس یک روز بعد از ما بازی می‌کند این موضوع خیلی عجیب است، چه اشکالی دارد آن‌ها هر چهار روز بازی کنند تا مسابقات تیم‌ها مساوی شود؟ هنوز نمی‌دانیم چرا بازی آن‌ها مقابل نساجی و ذوب‌آهن لغو شد و اگر دلیلی داشت چرا بازی شهر خودرو و ذوب‌آهن لغو نشد، این‌ها همه سوالاتی است که باید پاسخ داده شوند.

علوی افزود: من نمی‌دانم در خصوص برنامه ریزی ها چه بگویم چون هر چه دو تیم استقلال و پرسپولیس بگویند انجام می‌شود و انگار آن‌ها تصمیم گیرنده نهایی هستند. هرچه آن‌ها بگویند ما  و مابقی تیم‌ها باید بگوییم چشم، من دارم به کل لیگ می‌گویم که این حق‌خوری است و اینگونه برنامه ریختن درست نیست . ما باید دو بازی داخل خانه انجام دهیم و سه بازی بیرون از خانه انجام دهیم که دو دیدار آن با تیم‌های مدعی است این اصلا منطقی نیست و ما انتظار داریم  طبق برنامه به میدان برویم. اینگونه فقط ما ضرر می کنیم و استقلال و پرسپولیس برنامه های خودشان را دارند و همه چیز سر جای خودش است.

سرپرست تیم فولاد خوزستان در پایان افزود : با این برنامه ریزی ها ما شرمنده هواداران می‌شویم . آیا نظر ما مهم است؟ اعتراض می‌کنیم اما انگار نه انگار و کار خودشان را می‌کنند، امیدوارم مسئولان تدبیری بیندیشند تا شاهد این مسائل نباشیم و بخاطر یک تیم یا دو‌ تیم، همه تیم‌ها متضرر نشوند. آیا این امکان وجود دارد که ما سه بازی متوالی که در دور رفت متوالی در خارج بازی می‌کنیم، آن‌ها را در خانه به‌طور متوالی به میدان برویم؟ قطعا می‌گویند خیر چون نظر ما و تیم ما مهم نیست و باید فکری به حال این مسأله کرد. واقعا فولاد متضرر می‌شود و به نظر من حق مردم خوزستان و هواداران فولاد تضییع شده و هیچ کس پاسخگو نیست.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۹
Mojtaba
|
United States of America
|
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
0
0
سلام آقای علوی جوی سازی نکنین برعلیه تیم جوان نفت مسجدسلیمان شما حریف فوتبال جوانان کم نام نشان نفت نشدید الان میگی داوری اگ تیم قوی بودید نمیباختید ثانیا لیگ 19 تو مسجدسلیمان 2گل صحیح نفت زد به فولاد ولی قبول نکردن چرا اونموقع چیزی نمی‌گید شکست مقابل تیم خوب نفت قبول کنید راحت هیچ تیمی نمی تونه نفت ببره فولاد بااين همه هزینه وامکانات جلو نفت کم آورد ازنظر فوتبالی
فرامرز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
0
0
آقای علوی. شما با چه رویی این حرف را میزنی؟ پارسال دو گل مسلم و سالم نفت مسجد به فولاد را با ناداوری از دست دادیم. همه ی داورها معتقد بودند که هر دو گل مسجدسلیمان درست بودند. حرفی که برای گفتن نداری فقط از باخت فولاد به تیم نفت حرف میزنی.
دادا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
0
0
اینکه برنامه یریز ها به نفع تیم خاص جناب خاص است هیچ تردیدی نیست
اما تیم ها باید بدانند که این موضوع چند سال است که وجود دارد و خود را برای هر مشکلی آماده کنند.
ناشناس
|
Netherlands
|
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
0
0
خب معلومه چرا بازی های تیم محبوب وزیر بعداز بقیه برگزار میشه چون مطابق اون نتایج تیم سوگولی وزارت رو پیروز بازی میکنن با داوری های بی نقص!!!
ناشناس
|
Netherlands
|
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
0
0
جناب علوی بزرگوار:
فولاد باتمرین، بدون تمرین، بااستراحت، بدون استراحت ،بازی های توی خونه، خارج ازخونه، سبک بازیش بسیار کسل کننده وحوصله بر هست. واقعاً هواداران فولاد به چی تیم دلمون خوش باشه، به بازی روان وچشم نواز؟ تاکتیک تیمی؟ بازیکنان بومی؟ جوانگرایی که نکونام کرده وپشتوانه سازی برای آینده فولاد؟ معرفی پدیده به لیگ؟ بهترین پاسور؟ آقای گل لیگ؟
افشین کهیش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
0
0
اقای علوی زورتون نرسید ی چیزی میگی ها یاد سخن رپارتاژگر بازی افتادم گفت ای کاش مساوی نشه یکی ببره یک امتیاز برای هیچکدومشون خوب نیست بعد که نفت مسجدسلیمان گل زد انگار استخوان ماهی تو گلوش گیر کرد .
اقای علوی پارسالم دو گل نفت مسجدسلیمان به فولاد مردود اعلام کرد داور خوبی بود برای شما
این گل طوری بود که هیچ داوری نمیتونست کاری کنه یک صدمم راه داشت مطمعن باش کمکتون میکردند شاید
Mis
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
0
0
جناب آقای علوی این گل آفساید بود همه مردم و دوربینها هم گل آفساید رو شکار کردن فقط یدونه کارشناس داوری که عشق به مدیرتون داره برا شما تایید کرده چطور سه تا گفتن آفساید حاجی دو متر تو آفساید بود در ضمن شما دروازبانتون بهترین بازیکن زمین شد چون سه تا گل صدر صد رو در آورد پارسال و اون گلها پیشکسوت...
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
0
0
اقای علوی من اگه روی شما رو داشتم الان در منجستر مربی گری می کردم!!!!!
خوزستانی و نفتی
|
Germany
|
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
0
0
آقای علوی عزیز پارسال نفت مسجدسلیمان دو گل صدرصد سالم به فولاد زد ولی داور ناباورانه دوگل را مردود کرد تا جناب نکونام و تیم فولاد خوزستان یک امتیاز از نفت مسجدسلیمان بگیرد و نفت‌ مسجدسلیمان در واقع دو امتیاز ارزشمند را ازدست داد چرا آن موقع چیزی نگفتن فولادی ها؟ لطفا بهانه گیری نکنید و تمام تلاشتان را بکنید تا از آبروی فوتبال خوزستان مقابل نساجی دفاع کنید،به امید موفقیت سه تیم خوزستانی در لیگ برتر و دو تیم خوزستانی در لیگ یک
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها