به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۳۱۳۸۰
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۷
تعداد نظرات: ۶ نظر

بیانیه جدید باشگاه نفت مسجدسلیمان علیه زنوزی

بیانیه باشگاه نفت مسجدسلیمان علیه زنوزی

خوزستان اسپورت- باشگاه نفت مسجدسلیمان با انتشار بیانیه‌ای جدید از مالک باشگاه ماشین‌سازی تبریز انتقاد کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت، در پی اتفاقات بازی تیم‌های ماشین‌سازی تبریز و نفت مسجدسلیمان از هفته هشتم لیگ برتر فوتبال، شب گذشته بیانیه‌ای از سوی باشگاه ماشین‌سازی انتشار یافت و مسئولین این تیم تبریزی مطالبی علیه باشگاه نفت مطرح کردند.

در همین راستا، باشگاه نفت مسجدسلیمان امروز (شنبه) با انتشار بیانیه جدیدی پاسخ باشگاه ماشین‌سازی را داد و از تصمیمات محمدرضا زنوزی مالک آن باشگاه انتقاد کرد.

در بیانیه باشگاه نفت مسجدسلیمان چنین آمده است:

"باشگاه ماشین‌سازی تبریز در اظهارات جدید خود عنوان کرده است لیستی از صداوسیما جهت پوشش بازی تیم‌های ماشین‌سازی و نفت مسجدسلیمان دریافت نشده بود تا عوامل این سازمان بتوانند وارد مجموعه بنیان دیزل شوند اما اظهارات مدیر رسانه‌ای باشگاه ماشین‌سازی در حالی است که آقای سهیل مهدی عنوان کرده مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی روز گذشته به‌صورت شفاهی به من اعلام کرد که با توجه به اینکه بازی در ورزشگاه خانگی خودمان است، تشخیص دادیم صداوسیما حضور پیدا نکند و حتی آقای مهدی عنوان کرد که در این زمینه نیز تذکرات لازم را به باشگاه ماشین‌سازی دادیم و گفتیم این تصمیم شما تخلف محض خواهد بود و اگر این کار انجام شود، موضوع به ارکان قضایی ارجاع داده می‌شود و حتی قرار شد به همین دلیل، مکان بازی را به ورزشگاه یادگار امام (ره) انتقال دهیم که با توجه به قول مسئولان این باشگاه، مقرر شد بازی در همان ورزشگاه سردار سلیمانی برگزار شود. حال این‌گونه اظهارات از سوی باشگاه ماشین‌سازی جای سوال و بسی تعجب است و آیا بیانیه این باشگاه فرافکنی است؟ بهتر است باشگاه تبریزی، فکری به حال عذرخواهی از مردم و هواداران خونگرم تبریزی و مسجدسلیمانی و دلجویی از آنها بکنند.

آقای زنوزی مالک محترم باشگاه ماشین‌سازی تبریز و تراکتور! لطفاً با تصمیم‌های شخصی خود به فوتبال ایران ضربه نزنید. آقای زنوزی! شما هم مثل یک شخص عادی و از 80 میلیون نفری هستید که در ایران زندگی می‌کند و هیچ‌گونه برتری نسبت به فرد دیگری از کشور ندارید که بخواهید با تصمیم‌های شخصی با احساسات هواداران تبریزی و مسجدسلیمانی بازی کنید. مردم فوتبال‌فهم بوده و از چنین رفتارهای غیرحرفه‌ای دل‌آزرده می‌شوند. مردم آگاه هستند.

 ضمناً مجدداً از ارکان نظارتی و فدراسیون فوتبال، درخواست برخورد شدید با باشگاه ماشین‌سازی تبریز را داریم تا مبادا از فردا روزی، چنین رفتارهای غیر حرفه‌ای در فوتبال ایران باب شده و حق علاقه‌مندان فوتبال ضایع شود."

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۶
افشین کهیش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
0
0
در رسانه ای اقای بهداد بیات صحبتهایی داشته مبنی بر مسجدسلیمان امکانات اولیه ندارد
خدمت ایشان بگویم مردم مسجدسلیمان اولا اختلاسگر نیستند دوما همه ایران را به یک چشم نگاه میکنند و سرمایه ملی را به شهر خود به تاراج نمیبرند سوما تظاهر به دین مذهب نمیکنند چهارما شهر ما مسئولی نداشت که سرمایه های ملی و پول بیت المال را به مسجدسلیمان بیاورد پنجما چاپلوس و خود خواه و متقلب و نون به نرخ روز نیستند مسجدسلیمانیها ازادمردن و با تغییر دولتها قاب عکس فلان حاکم را با فلان حاکم تعویض نمیکنند چون در خانه مردم ما از عکسی از حاکمان را به دیوار نمیزنند که بخواهند تعویض کنند ششما وطن پرستیم نه وطن فروش
در ضمن یک اقای زنوزی ثروتش از کجا امده از راه حلال بعید به نظر میرسد
دوما مهندس منظورتون مهندس پولیه مثل خیلی از اقایان که چون مقام دارند دکتر شدند و چهار کلام نمیتونند صحبت کنند
شهر من مسجدسلیمان زادگاه کوروش بزرگ که مردم بابل و دانیال نبی را نجات داد از دست بخت النصر
اقای بیات سنگ ثروتمندها را به سینه نزن که امثال بنده که نون حلال میخورند هیچگاه به مال ثروت نرسیدیم نه خواهیم رسید و ثروتمند دارا نشود مگر با مال حرام چه ربا باشد چه قمار چه رانت و چه چاپلوسی هر چه هست حرامست حرامست حرام
Dani
|
United States of America
|
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
0
0
بارها بارها اینجا کامنت گذاشتم که مسجد سلیمان یک هتل استاندارد ندارد. دوستان ناراحت شدند اما برای اعتبار وابروی این شهر کهن و تاریخی این حرف رو زدم. اقایان و مسئولین شهر کمی دست از طایفه بازی بردارید و یک هتل در شان و جایگاه مسجد سلیمان احداث کنید نه اینکه تیم خریف را در اهواز اسکان دهید یا در خابگاه دانشگاه ازاد
شیران زاگرس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
0
0
مدیریت باشگاه مسجدسلیمان منتظر حواشی که قراره در هر بازی خارج از خانه ساخته و پرداخته بشه باشند اول قائم شهر بعد رفسنجان الانم تبریز لطفا حوادث رو قبل وقوع مدیریت کنید حاشیه سازان مدام در کارنند و جریمه بگیران با کیسه حاضر و محیا دروازبان رو در بازی حساس پیکان از دست دادیم بخاطر چی ؟
شما که می دانند می خواهند وارد حاشیه کنند شما رو چرا وارد گود می شوید لطفا مدیریت کنید تیمی که مدیریت نداشته باشد وارد حاشیه می شود.
فرامرز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
0
0
دمت گرم. افشین عزیز. واقعاً همین طور است.
افشین کهیش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
0
0
ممنون اقای فرامرز بنده حقیقتش انچه از اعماق دلم میاید عرض
میکنم و همین مساله متاسفانه گاهی باعث دلخوری برخی دوستان میشود .
Mis
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
0
0
آقای بیات بیشتر ناراحت از شکست و دوم هم باید بخاطر زنوزی خودشو نشون بده ، ولی یجایی حرف حساب زد آقا شهر ما چرا فرودگاه داره ولی وسایلش انتقال دادن به فرودگاه اهواز ، راه آهن رو قطع کردن مسولین و پولشو به جیب خودشون و ریساشون تو اهواز زدن ، این شهر همچی داشت ولی هنوز قانون اساسی جمهوری اسلامی ورود نکرده که مسولین آنوقت و حال حاظر با بوجه هایی که بابت فرودگاه و...‌.‌‌‌میگرفتن کجا رفت ! بنظرم یجایی بیات حرف حساب زد و مسولین استانی و شهرستانی رو زیر سوال برد، حالا هم لطف کنید مسولین که به نام مسجدسلیمان اسم و رسم پیدا کردید و خودتون رو به بالاترین سطح رفاه رسوندین چه سیاسی نامدار شدید و چه تاجر پولدار ..... لطف کنید حاشیه برا این تیم محبوب درست نکنید و جلو رسانه ای شخصیتون رو بگیرید ، امیدوارم بچه های نفت با همان قدرت در ادامه ظاهر بشن ،تیم یکدست و دوست داشتنی داریم ، بجای این حرفا پاداش برد خارج از خانه رو بدید .تشکر از خوزستان اسپورت ، به امید موفقیت سه تیم محبوب خوزستانی
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها