به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۳۱۳۳۵
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

پیرعباسی: برای بسکتبال از جیب هزینه می‌کنیم

پیرعباسی: برای بسکتبال از جیب هزینه می‌کنیم

خوزستان ورزشی- رئیس هیات بسکتبال خوزستان گفت: وظیفه مان بود که با حفظ تیم در لیگ برتر نگذاریم امید جوانان نا امید شود.

به گزارش خوزستان ورزشی، مجتبی پیرعباسی در گفت‌وگو با فارس در مورد شرایط تیم خانه بسکتبال خوزستان اظهار داشت: تیم جوانی را در اختیار داریم که رفته رفته در حال بهتر شدن است و مطمئنا در آینده خیلی بیشتر از این بچه‌ها خواهید شنید.

وی ادامه داد: یک بازیکنان خارجی در اختیار داریم و یک یار آمریکایی دیگر هم قرار است اضافه شود، اما پروسه حضور او خیلی طولانی شده است. در صورتی که نتوانیم وی را در اختیار داشته باشیم، مجبور به تغییر خواهیم شد.

رئیس هیات بسکتبال خوزستان در مورد اینکه هزینه‌های تیم چگونه تامین می‌شود، گفت: اسپانسری که داشتیم قبل از آغاز فصل کنار کشید و در حال حاضر هزینه ها توسط بنده و چند نفر از دوستان تامین می‌شود.

پیرعباسی در مورد اینکه آیا به فکر بازگشت این هزینه‌ها هستید، عنوان کرد: اگر بازگشت که هیچ، اگر هم نه به هرحال به وظیفه خودمان عمل کردیم تا امید جوانان استان ناامید نشود و به هر قیمتی بتوانیم این چراغ را روشن نگهداریم. تا هر زمانی که بتوانیم هزینه می‌کنیم و هرجا که نشد، تسلیم می‌شویم.

وی در مورد اینکه اختلاف‌ها در لیگ برتر بین تیم‌ها زیاد است، گفت: آبادان قهرمان لیگ بوده و ما با 10 امتیاز اختلاف باختیم و مقابل شهرداری گرگان هم که در حال حاضر تیم ملی را شکست می‌دهد، یک کوارتر برنده شدیم. بچه‌های ما انگیزه زیادی دارند و می‌خواهند از این فرصتی که در اختیارشان قرار گرفته است، استفاده کنند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
0
0
آقای پیر عباسی باختن با فاصله اختلاف امتیاز کم مقابل تیمهای مدعی و قوی دلیل بر قدرت تیم شمانیست بلکه تیمهای مدعی وقتی با تیمهای ضعیفتر از خود روبرو میشن با تمام توان ظاهر نمیشن بلکه فقط دنبال این هستن که با بخشی از قدرت خود و فقط باقصد برنده شدن بازی کنن . به هرحال موفق باشید
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها