به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۳۱۳۳۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۷
تعداد نظرات: ۵ نظر

رضایی: صحبت هاشمی‌ نسب بهانه جویی است

رضایی: صحبت هاشمی‌نسب بهانه جویی است

خوزستان ورزشی- سرپرست تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با رد صحبت‌های مربی فولاد مبنی بر کاور نشدن زمین ورزشگاه مسجدسلیمان و پر از آب بودن آن، گفت: چنین صحبت‌های به خاطر شکستی بود که متحمل شدند و هر کسی که شکست می‌خورد، بهانه‌ای می‌آورد.

نعمت رضایی در گفت‌وگو با خبرگزاری ایسنا در خصوص گله‌مندی مهدی هاشمی‌نسب، مبنی بر این‌که زمین ورزشگاه نفت مسجدسلیمان به خوبی برای بازی با فولاد کاور نشده بود و پر از آب بود، اظهار کرد: این موضوع صحت ندارد و ما زمین را به خوبی کاور کرده بودیم. زمین با پلاستیک پوشانده شده بود و حتی موقع جمع‌کردن پلاستیک نیز به صورتی پلاستیک جمع شد که آب جمع شده روی آن به بیرون از زمین هدایت شد و هیچ مشکلی برای زمین ایجاد نشد.

وی بیان کرد: چمنی که در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان کاشته شده با تاییدیه فدراسیون است و حتی زمانی که به مسئولان کاشت زمین چمن اعلام کردیم که آیا این زمین هنگام بارندگی نیاز به کاور دارد یا خیر، به ما گفتند که زهکشی زمین به صورتی است که هنگام بارندگی مشکلی برای چمن به وجود نمی‌آید و نیاز به کاور ندارد و در صورت پوشش‌ با کاور، خراب خواهد شد اما با این وجود با تماس فدراسیون مبنی بر کاور زمین برای بازی با فولاد، این کار را انجام دادیم.

سرپرست تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: نکته جالب این است که شدت بارندگی شب قبل از بازی با فولاد اصلا در حد بارندگی بازی با سپاهان نبود. ما برای بازی با سپاهان برای سه بار خط‌کشی انجام دادیم زیرا شدت باران بسیار بود اما در دیدار با فولاد تنها یک بار نیاز به خط‌کشی پیدا کردیم.

وی ادامه داد: زمین بازی برای روز دیدار با فولاد هیچ مشکلی نداشت و اگر مشکلی بود، حتما ناظر بازی ایراد می‌گرفت. من فکر می‌کنم چنین صحبت‌هایی از سوی مربی فولاد و بهانه شرایط نامناسب زمین، به خاطر شکستی بود که متحمل شدند و هر کسی که شکست می‌خورد، بهانه‌ای می‌آورد.

رضایی در خصوص شرایط تیم نفت مسجدسلیمان عنوان کرد: خدا را شکر بازی با فولاد را با انرژی که بازیکنان‌مان گذاشتند، بردیم و اکنون نیز تیم روحیه خوبی دارد و ان‌شاءالله با همین روحیه بتوانیم ماشین‌سازی را هم در خانه‌اش شکست دهیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
فریدون
|
Germany
|
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
0
0
آقای رضایی عزیز،،،، اگر تیم نفت مسجدسلیمان از 2بازی پیش رو بتواند 4 امتیاز کسب کند خیالمان راحت میشود،،،، ضمن آنکه بعداز هفته نهم حدود 20روز استراحت اجباری خواهید داشت ،،،،فرصتی ست تا ازخستگی فشردگی بازیها رها شوید،،،،
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
0
0
اقای رضایی اگر نفت از دوبازی دو امتیاز گرفت اون موقع حق رو به شما میدیم که راست میگید
محمد رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
0
0
سلام آیا حسین آبراهیمی جزو تیم فولاد است واگر هست مصدومه چرا بازی نمی کنه
علی فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
0
0
اقای محمدرضا مصدومه قبل از فولاد رفت ذوب آهن خطش زدن از ذوب آهن نمیدونم چطوری هلش دادن به فولاد با قرارداد میلیاردی بازی هم نمیکنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
0
0
مهدی هاشمی نصب بازیکن بزرگی بوده در کادرفنی فولادهم مورد تاید نکونام است پس فرد کوچکی نیست
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها