به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 16
کد خبر: ۳۱۲۸۴
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۵

آذری: فروزان به دلیل مصدومیت مقابل سایپا غایب بود

آذری: فروزان به دلیل مصدومیت مقابل سایپا غایب بود

خوزستان ورزشی- مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت که محسن فروزان به دلیل مصدومیت در بازی مقابل سایپا غیبت داشته است.

به گزارش خوزستان ورزشی، سعید آذری در گفت‌وگوی تلفنی زنده با برنامه تهران ورزشی رادیو تهران درباره شرایط تیم فوتبال فولاد خوزستان اظهار داشت: لیگ برتر امسال با سال‌های گذشته، تفاوت‌های ویژه‌ای داشته است. مربیان تیم‌های یک‌سوم بالای جدول به دنبال بازی هجومی و کسب امتیازات کامل خارج و داخل خانه هستند. تیم‌های یک‌سوم میانی داخل خانه استراتژی خاصی دارند و خارج از خانه با استراتژی دیگری وارد زمین می‌شوند. برخی تیم‌ها هم سرمایه‌گذاری کرده‌اند و باید از آن مراقبت کنند. آنها با شیوه دفاعی نوین بازی می‌کنند که خیلی از تیم‌های بزرگ برای بقا در جدول، چنین شیوه‌ای در پیش می‌گیرند.

وی با بیان اینکه تیم‌ها روش‌های تاکتیکی مختلف را یاد گرفته‌اند، تصریح کرد: بجز دیدارهای فولاد و سپاهان در این هفته، سایر دیدارها کم‌گل بود. برخی دیدارهای تیم‌های بالای جدولی کیفیت لازم را ندارد و فقط به دنبال یک امتیاز هستند. چیزی که ما را خوشحال می‌کند، این است که نکونام با شیوه‌هایی که به آن اعتقاد دارد، تیمش سال گذشته جزو بهترین تیم‌های ایران بود و با کسب رتبه سوم، سهمیه پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا را گرفت. او این اندیشه را دارد که جایگاه سال گذشته خود را تثبیت کنیم و نیم‌نگاهی به مقام‌های بالاتر و جام حذفی داشته باشیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان درخصوص برتری 3 بر صفر تیمش مقابل سایپا بیان کرد: تیم ما به دنبال پیروزی با گل‌های بالا بود که مقابل تیم شایسته سایپا با مربی جوانی از مکتب سایپا رقم خورد. این نتیجه ما را به این خودباوری می‌رساند که چنین نتایجی را که با تمام وجود برای آن تلاش می‌کردیم، در دیدارهای آینده هم رقم بخورد. مقابل استقلال و در سایر دیدارها، با یک بازی با بار فنی بالا پیروز شدیم اما استراتژی دفاعی، ما را از گلزنی محروم کرده بود. کسب 10 امتیاز از 6 بازی راضی‌کننده است.

آذری در مورد وضعیت برگزاری لیگ قهرمانان آسیا خاطرنشان کرد: سه کشور امارات، عربستان و قطر با AFC رایزنی می‌کنند که لیگ قهرمانان آسیا در ماه آوریل (اواخر فروردین 1400) برگزار شود. کشورهای عضو از جمله ایران پیشنهادهایی ارائه کردند، اما اگر مسابقات در آوریل برگزار شود، کار ما سخت خواهد شد. در آوریل لیگ برتر ما و نیز قرارداد بیشتر بازیکنان تمام می‌شود. من در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا دو بار با ذوب‌آهن شرکت کردم و هر دو بار هم به مرحله گروهی صعود کردیم.

وی با اشاره به شرایط سخت پلی‌آف امسال گفت: در پلی‌آف نمایندگان عربستان، قطر و امارات هم حضور دارند و کار ما در این مرحله فوق‌العاده سخت است. پیش‌تر سهمیه کشورها بالا بود و تیم‌هایی که به پلی‌آف می‌آمدند، در اندازه‌ای بودند که از قبل برنامه‌ریزی آنچنانی داشته باشیم. الان شانس در پلی‌آف برای همه یکسان است که به تیم‌های گردن‌کلفت حوزه خلیج فارس بخورند. آنجا کار فوق‌العاده سخت است. با اراده بچه‌ها و برنامه‌ریزی نکونام، امیدوارم به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران، یکی از تیم‌های صعودکننده به دور گروهی باشیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان درخصوص شرایط محسن فروزان اظهار داشت: او پیش از دیدار با تراکتور مصدومیتی نسبی در ناحیه عضله همسترینگ داشت. من مرتب در تمرین حضور دارم و جلسات هفتگی با نکونام برای بررسی نحوه تمرین داریم. در هر باشگاهی که هستم، تلاش می‌کنم یکی دو روز پیش بچه‌ها باشم و انرژی باشگاه را به اعضای تیم انتقال دهم.

آذری با بیان اینکه مصدومیت فروزان در صحنه‌ای که می‌خواست بازیکن تراکتور را از پیش رو بردارد تشدید شد، تصریح کرد: به همین خاطر نکونام، مربی دروازه‌بانان و پزشک تیم به این نتیجه رسیدند که فروزان مقابل سایپا بازی نکند. در هر باشگاهی که باشم، باشگاه اولویت اول و آخر من است و هیچ قهرمانی نباید فراتر از وظیفه‌اش قدم بردارد. وظیفه بازیکنان بازی کردن و وظیفه باشگاه، پایبندی به قرارداد است. اینجا با حضور نکونام، قهرمانان با سعه صدر و تلاش در خدمت سیستم هستند.

وی درخصوص شرایط آیاندا پاتوسی خاطرنشان کرد: بازگشت او به ایران زمان زیادی برد و اضافه وزن داشت. پاتوسی با تلاشی که کرد، وزنش را کم کرده اما سه هفته پیش از ناحیه مُچ پا آسیب دید و باعث شد مربیان ما در این زمینه با احتیاط کار کنند. پاتوسی بازیکن باارزش ماست و دیدارهای سخت ما باقی مانده است. این نیرو قابلیت‌های فوق‌العاده‌ای دارد و  نکونام روی آن حساب کرده است. نمی‌خواهیم کاری کنیم پاتوسی با مصدومیت شدید و مزمن، فصل را از دست بدهد. پاتوسی در دقایقی که بازی کرده، لحظات تأثیرگذاری خلق کرده و داشتن او، آرزوی هر مربی است.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در مورد بخشیده شدن محرومیت خود گفت: دکتر صالحی (رئیس کمیته استیناف) این پرونده را بررسی و حکم موقت را لغو کرد. مطابق توضیحات، این حکم موقت بود و اجازه دادم کمی زمان بگذرد. حضورم در رسانه‌ها کمتر شده و پس از دیدار با نفت مسجدسلیمان، متن این حکم را در صفحه شخصی‌ام منتشر می‌کنم.

آذری درباره انتخابات فدراسیون فوتبال بیان کرد: من درباره فدراسیون و مسائل مربوط به آن سکوت می‌کنم و تمرکزم روی تیم خودم است. امیدوارم کسی که رئیس فدراسیون فوتبال می‌شود، فردی برنامه‌ریز و دارای مهارت مدیریتی باشد و به فوتبال کمک کند تا فوتبال ما به چیزی که شایستگی آن را دارد، برسد.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها