به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۳۱۲۶۷
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹
تعداد نظرات: ۸ نظر

بهادری: لطفا نفت مسجدسلیمان را سیاسی نکنید

بهادری: لطفا نفت مسجدسلیمان را سیاسی نکنید

خوزستان ورزشی- رییس هیات مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان با تاکید بر نبود هیچ گونه اختلافی در تیم و باشگاه، گفت: لطفا تیم نفت مسجدسلیمان را سیاسی نکنید.

به گزارش خوزستان ورزشی، عطاالله بهادری در گفت‌وگو با ایسنا درخصوص صحبت مجتبی حسینی مبنی بر اختلاف در راس تیم، اظهار کرد: اصلا اختلافی در تیم و باشگاه وجود ندارد و همه همدل هستیم و هواداران نگران نباشند. ضمن این که اگر مشکلی هم باشد از طریق باشگاه اعلام می‌شود. نفت تنها مقابل مس رفسنجان باخت که این هم در فوتبال طبیعی است؛ یک روز موفق می‌شوی و یک روز هم هر چه می‌زنی به در بسته می‌خورد. این‌ها واقعیت های فوتبال است و جای نگرانی وجود ندارد.

وی گفت: ما همان‌طور که با برد مقابل سپاهان غره نشدیم، با شکست مقابل مس رفسنجان نیز ناامید نمی‌شویم زیرا جدول فعلی بالا و پایین زیادی دارد و جای نگرانی نیست.  البته تیم‌های نفتی از نظر ساختاری با مشکل مواجه‌اند و ممکن است در جریان رقابت‌ها دچار حوادثی شوند که این‌ها نیز با صبوری رفع خواهند شد.

رییس هیات مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: به هر حال انتظار دارم که تیم و هواداران با این شکست ناامید نشوند و مسئولان نیز کمی دخالت‌ها را کمتر و تیم نفت مسجدسلیمان را سیاسی نکنند زیرا این تیم ورزشی است و تمام اعضای هیات مدیره هم ورزشی و با سابقه هستند. تمام تلاش ما این است که نفت را در لیگ برتر حفظ کنیم.

وی افزود: انتظار داریم هواداران همچنان از تیم حمایت کنند، ضمن این که سرمربی تیم هم باید بداند که آقای نصیریان دوست مدیرعامل باشگاه بوده که خود نیز پیگیر و پاسخگوی تمام مسائل تیم است. اگر کمی و کاستی هم وجود دارد، فقط مختص تیم نفت مسجدسلیمان نیست و تمام تیم ها از جمله استقلال و پرسپولیس با آن همه قدمت نیز با مشکلات و حواشی دست و پنجه نرم می کنند. به هر حال باتوجه به هواداران متعصب و سابقه فوتبال مسجدسلیمان، این مسائل را زودگذر می‌دانیم و قطعا نفت به زودی و پیش از مصاف با فولاد بازیابی خواهیم شد.

بهادری عنوان کرد: از آقای ورناصری نماینده مردم مسجدسلیمان، استاندار خوزستان، فرماندار شهرستان و شورای تامین که با تمام توان برای رفع مشکلات تیم نفت تلاش می‌کنند تا سهمیه استان خوزستان در لیگ برتر حفظ شود، تشکر می‌کنم. بازهم تاکید می‌کنم که لطفا تیم نفت مسجدسلیمان را سیاسی نکنید و اجازه دهید که نماینده شهر کار خود را انجام دهد زیرا او حامی تیم است.

وی گفت: همچنین آقای حسینی مربی با دانش و فنی است و از او می‌خواهم با دلگرمی به کار خود ادامه دهد زیرا می‌تواند نفت را از شرایط فعلی خارج کند. هواداران هم به حواشی توجه نکنند و از همه کسانی که دل در گرو تیم دارند می‌خواهم که تنها حمایت کنند تا ان شاءالله در بازی مقابل فولاد به یک برد شیرین برسیم و تلخی این شکست هم فراموش شود. به هر حال گذشت زمان همه چیز را مشخص می‌کند، همان طور که نفت سال گذشته توانست رتبه تک رقمی کسب کند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۸
ایمان منجزی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
0
0
وقتی سرمربی تیم جلوی دوربینهای تلویزیونی میگه اختلاف در هیات مدیره هست و باشگاه اسیر اختلافات شده نمیدونم چرا هیات مدیره بازهم اصرار داره اینقد دروغ بگه ؟؟؟
افشین کهیش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
0
0
با عرض سلام
اقای بهادری مشکل اینجاست که دروازه بان ذخیره مطمعن یا ندارید و اگه اشتباه نکنم اقای ارتوش چون درون دروازه در بازیهای لیگ برتر نبوده و به قول معروف امتحان پس نداده و ممکن است تا جا بیافتد دارای استرس باشد نمیتوانید جایگزین اقای گوهری باشد و اقای گوهری ضمن اینکه رفلکس بدنی بالا دارد ولی به دید او یک گل با سپاهان یک گل افساید سپاهان یک گل مس رفسنجان توپ بیرون میرفت ولی متاسفانه هر سه توپ وارد دروازه شد و مربی دروازه بانان باید به ایشان گوشزد کند حتی اگر مطمعن باشد توپ به اوت میرود توپ را با حرکت بدن مشایعت کند تا توپ بیرون برود نه با چشم.
در ضمن کمی هم شانس با تیم نفت یار نبود وگرنه حداقل دو گل میزدیم .
بعد برد سپاهان که همه سرمست پیروزی بودند بنده نگران این موضوع بودم و اظهار کردم ولی خب شاید یا مطالب بنده توجه نمیشود یا اینکه اصلا نظرات و کامنتها را نمیخوانید.
با تشکر
Mis
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
0
0
امیدوارم مسولان نفت مثل تیم های دیگه متعهد و به احتیاجات تیم برسن و کم کاستی ها بر طرف بشه....به امید پیروزی جذاب مقابل فولاد
نفت mis
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
0
0
دوستان توجه کنید
اقای بهادری میگه لطفا بحث مسئولین سیاسی رو وارد تیم نفت نکنید! ولی خودش وسط مصاحبش از استاندار و فرماندار و شورای تامین ووووو تشکر میکنه! والا این هیات مدیره شاهکاره باید ترانسفرشون کنیم رئال مادرید.
پیام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
0
0
از طریق باشگاه چی اعلام می شود آقای محترم
شمایی که لیگ برتری هستید ولی حتی سایت باشگاه ندارید
naft.ir از پارسال بروز رسانی نشده
naft.com هم از ابتدای لیگ از دسترس خارج شده، حیف نفت میسلیمان که افراد میثم شما در کادر مدیریتیش باشن
شیران زاگرس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
0
0
بهادری عنوان کرد: از آقای ورناصری نماینده مردم مسجدسلیمان، استاندار خوزستان، فرماندار شهرستان و شورای تامین که با تمام توان برای رفع مشکلات تیم نفت تلاش می‌کنند تا سهمیه استان خوزستان در لیگ برتر حفظ شود، تشکر می‌کنم. بازهم تاکید می‌کنم که لطفا تیم نفت مسجدسلیمان را سیاسی نکنید

خب آقای بهادری این یعنی سیاسی چرا یک تیم باید در مسائل مالی به مشکل بربخورد که دست به دامان سیاست شود ، فرماندار و یا نماینده شهر و یا استاندار وظایف محوله خود را دارنند و باشگاه و مدیریت وظایف خود، وقتی اشخاصی اینگونه به تیم ورود می کنند خب تیم وارد بعد سیاسی هم میشه
امیدوارم با درایت مدیریت باشگاه از مسائل حاشیه ای این تیم بدور باشه تا ما در مقابل تیم ته جدولی مس رفسنجان شکست نخوریم و در مقابل تیم های قدر مساوی و یا پیروزی کسب کنیم این همش تناقض است و مدیریت و باشگاه باید پاسخگوی هوادار باشد .
Dani
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
0
0
تا جایی که من میدونم خود مسحد سلیمان مدتهاست اسیر تصمیمات سیاسی اقایان شده و زیر چکمه های سیاسیون له شده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
0
0
چرا این مشکلات تا موقعی که داشتیم مساوی میکردیم و یا حتی سپاهانو بردیم نبودن ولی حالا تا باختیم مشکلات پیدا شدن و هرکی داره میندازه گردن دیگری و بعضیا هم هنوز دست از پاچه خواری بر نمیدارن. ظاهرا روزهای بد دارن شروع میشن .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها