به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 23
کد خبر: ۳۱۲۳
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۳
تعداد نظرات: ۲ نظر

امیر قلعه‌نویی واقعیت را قبول کرد

امیر قلعه نویی واقعیت را قبول کرد

خوزستان اسپورت- اتفاقات رختکن استقلال تهران پیش از آغاز تمرین عصر روز شنبه حکایت از کنار آمدن امیر قلعه نویی با واقعیتی دارد که جمعه شب در استادیوم الغدیر اهواز رخ داد.

به گزارش خوزستان اسپورت، امیر قلعه نویی پس از باخت استقلال برابر فولاد تلاش کرد تا این نتیجه را به مسائل حاشیه ای نظیر شعارهای هواداران فولاد یا لیزر انداختن آن ها به سمت دروازه بان استقلال ربط دهد.

سرمربی آبی پوشان تهران صبح روز شنبه در مصاحبه با رادیو بار دیگر حرف هایی که در کنفرانس خبری زده بود را تکرار کرد و این بار خواستار عدم انجام مسابقات فوتبال در اهواز شد.

قلعه نویی اما بعد از ظهر شنبه در رختکن استقلال انتقادات شدیدی از بازیکنان تیمش کرده و تک تک بازیکنان ملی پوش استقلال را به دلیل ناتوانی از مقابله با بازیکنان فولاد خصوصاً اسماعیل شریفات مورد عتاب قرار داد. حرف های قلعه نویی که امروز سوژه اول جلد روزنامه های ورزشی شده، حاوی نکته ای مهم است.

قلعه نویی با موشکافی اشتباهات بازیکنان استقلال در واقع اعتراف کرده که باخت جمعه شب استقلال ارتباطی به شعارها و نور لیزرها نداشته و مسائل فنی در آن دخیل بوده است. گرچه سرمربی استقلال در رسانه ها حرف های دیگری زده اما در رختکن استقلال واقعیت ها را به رخ بازیکنانش کشیده است.

می توانید در اینجا کلیک کنید تا متوجه شوید چرا قلعه نویی از دست ملی پوشان استقلال شاکی شده است.


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۶
0
0
درسته خود هواداراشون و رسانه های مطبوعشونم میدونن حرفاش رد گم کنیه.
مائده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۶
0
0
حرفاش هیچ اهمیتی نداره...
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها