به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۳۱۲۲۵
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰
تعداد نظرات: ۲۶ نظر

باقری‌نیا: تیم دسته سوم هم دست فولاد را می‌خواند

باقری‌نیا: تیم دسته سوم هم دست فولاد را می‌خواند

خوزستان ورزشی- سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال استقلال خوزستان با بیان اینکه اکنون در دهه 50 زندگی نمی‌کنیم و کسی نمی‌تواند دور خود پیله ببندد و درون آن فرو برود، گفت: امیدوارم نکونام و کادر فنی‌اش از پیله خود خارج شوند.

به گزارش خوزستان ورزشی، عبدالمجید باقری‌نیا در گفت‌وگو با خبرگزاری ایسنا، در خصوص عملکرد تیم فوتبال فولاد خوزستان در بازی با تراکتور، اظهار کرد: از نظر فوتبال نتیجه‌گرا، تیم فولاد یک تساوی بیرون از خانه کسب کرد که از این نظر می‌تواند نتیجه خوبی باشد اما در شرایط فعلی فوتبال که هیچ تماشاگری در ورزشگاه‌ها حضور پیدا نمی‌کند، دیگر هیچ بازی خارج از خانه‌ای وجود ندارد. بازی با تراکتور تنها بازی‌ای نبود که ما منتظر یک فولاد با صلابت بودیم که در نهایت نیز محقق هم نشد. به هر حال فوتبال با صلابت و با برنامه را این روزها از فولاد نمی‌بینیم و شاید تنها شاخصه تیم فولاد که بتوانیم علامت مثبت روبه‌روی آن قرار دهیم، خط دفاع آن باشد.

فولاد در قواره یک مدعی نیست
وی افزود: در مجموع نتایج کسب شده فولاد تا اینجای رقابت‌ها با توجه به تدارکاتی که باشگاه فولاد از پیش از حضور در لیگ بیستم برای این تیم دیده بود، تاکنون خوب نبوده است و این تیم با این قواره را مدعی قهرمانی نمی‌بینیم. فولاد قرار است نماینده ایران و خوزستان در لیگ قهرمانان آسیا باشد و انتظار می‌رود که با طرح و برنامه و عملکرد بهتری رو در روی حریفان قرار بگیرد زیرا کادرفنی فولاد به هر آن‌چه که در فصل نقل و انتقالات از نظر بازیکن نیاز داشت، دست پیدا کرد.

این پیشکسوت فوتبال خوزستان خاطرنشان‌ کرد: فولاد جزو معدود باشگاه‌هایی است که برای لیگ بیستم، مجموعه خود را آن‌طور که می‌خواست حفظ کرد و بازیکنان مورد نیاز نکونام نیز جذب شدند، در حالی که  پرسپولیس که قرار است در فینال لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند نیز یک تیم ناقص است و حتی در برخی از پست‌ها، بازیکن تخصصی ندارد اما فولاد در هر پست حداقل دو بازیکن دارد و در برخی پست‌ها هم شاهد تعداد بازیکنان بیشتری هستیم.

تاثیر سبک بازی بدون تغییر فولاد در خنثی شدن بازیکنان
وی بیان کرد:‌ فولاد علاوه بر حفظ شاکله فصل قبل خود، مجددا نفرات دیگری را هم جذب کرد اما سبک آن همان سبک بدون تغییر نسبت به فصل نوزدهم است و همین باعث شده که نوع فوتبال بازیکن مثبت و تاثیرگذاری مثل فرشاد احمدزاده شناخته شود و با توجه به این‌که کادر فنی هیچ انعطافی در خصوص تغییر نوع بازی این بازیکن در رفتارهای تیمی ندارد، حریفان خیلی راحت او را خنثی می‌کنند و از طرفی هم وقتی فرشاد احمدزاده بازی نمی‌کند، می‌بینیم که فولاد کیفیت خود را از دست می‌دهد. قاسمی‌نژاد نیز در فولاد چنین شرایطی را دارد.

فولاد از نظر تیمی و تاکتیکی مشکل دارد
باقری‌نیا عنوان کرد: ساسان انصاری را به عنوان یک مهاجم سایه در بازی پشت‌سر شیمبا می‌گذارند و عملکرد او در بازی با تراکتور به صورتی بود که تا دقیقه 25 نمی‌دانستم که ساسان پشت‌سر شیمبا است زیرا هیچ اثری از او در بازی نبود. به هر حال فولاد از نظر تیمی و تاکتیکی مشکل دارد و باید کادر فنی هرچه سریع‌تر این مشکل را حل کند. این‌که من حرفی بزنم و کادر فنی یا هوادار ناراحت شود، مشکلی حل نمی‌شود. این صحبت‌ها برای این است که مشکلات تیم فولاد که همه ما امیدوار به قهرمانی آن در لیگ بیستم هستیم، هرچه سریع‌تر برطرف شود. شاید از بین نفراتی که در مورد نواقص فولاد صحبت می‌کنند، حرف یک نفر درست باشد، پس حداقل کادر فنی قبل از این‌که دیر شود، در مورد این صحبت‌ها فکر کند.

وی تاکید کرد: با این روند، فولاد فقط لیگ قهرمانان آسیا را از دست نمی‌دهد، بلکه در حال فاصله گرفتن از تیم‌های صدر جدولی هم است. فولاد در حال حاضر تنها امیدش گلزنی از طریق ضربات ایستگاهی است و در همین بازی با تراکتور نیز فولاد در نیمه اول تنها یک موقعیت نصفه نیمه داشت که آن هم از روی اوت دستی بلند بود و این تیم موقعیت دیگری به دست نیاورد. فولاد در این نیمه حتی یک ضربه هم به سمت دروازه حریف نداشت.

وضعیت فولاد نگران‌کننده است
این پیشکسوت فوتبال با بیان این‌که وضعیت فولاد نگران‌کننده است، افزود: فولاد باید بتواند از همین هفته‌های ابتدایی لیگ امتیاز بگیرد؛ با توجه به این‌که مسابقات هر پنج روز یک بار انجام می‌شود و فولاد چند هفته دیگر لیگ قهرمانان آسیا را پیش رو دارد، مطمئنا فشار روی این تیم بیشتر هم خواهد شد و معمولا تیم‌های موفق و آن تیم‌هایی که قهرمان لیگ می‌شوند، تیم‌هایی هستند که شروع خوبی در لیگ دارند و تا پیش از این‌که سایر تیم‌ها به آمادگی لازم در لیگ برسند، امتیازات خوبی جمع‌آوری می‌کنند. امیدوارم مشکلات فولاد رفع شود. به هر حال آن‌چه من به عنوان یک خوزستانی و دیگر خوزستانی‌ها دوست داریم، قهرمانی تیم فولاد است.

منتظر یک پاتوسی آماده بودیم اما...
وی درباره پاتوسی نیز گفت: پاتوسی در لیگ نوزدهم وقتی توانست به ایران برگردد با اضافه وزن آمد که آن زمان هم نتوانست کاری برای فولاد انجام دهد. اما برای لیگ بیستم باتوجه به صحبت فولادی‌ها در مورد این بازیکن که امسال پاتوسی چه خواهد کرد، منتظر یک پاتوسی آماده بودیم ولی او فقط در یکی دو بازی اول لیگ توانست مثمر ثمر باشد و بعد در بازی سوم حتی جزو 18 نفر هم نبود و در دو بازی اخیر نیز به عنوان یار تعویضی و در انتهای نیمه دوم وارد زمین شده است و عملا نتوانسته کمکی به تیم فولاد داشته باشد. به هر حال اگر پاتوسی مصدوم است، بهتر است کلا به او بازی داده نشود تا به شرایط بهتری برسد، اگر هم مصدوم نیست، پس چرا او را که می‌تواند در زمین تاثیرگذار باشد و تاثیرش را هم در بازی با استقلال تهران دیدیم، در دقایق پایانی وارد زمین می‌شود؟ در هر صورت اگر پاتوسی بتواند بازی کند، نقش او در فولاد انکارناپذیر خواهد بود.

تبدیل سینا مریدی به روح!
باقری‌نیا عنوان کرد: به هر حال انتقادهایی به نوع بازی ساسان انصاری و قاسمی‌نژاد و این‌که چرا سینا مریدی جایی در ترکیب فولاد ندارد، وارد است. مریدی دو فصل پیش، بهترین باشگاه‌های ایران خواهان جذب او بودند اما اکنون به یک روح تبدیل شده است و اصلا وجود ندارد. می‌خواهم بدانم عباس بوعذار که بازیکنی در نقش پاتوسی بود و به نظر من در ایران بهترین است، چرا باید از لیست فولاد خارج شود و مریدی هم چنین شرایطی را در تیم فولاد پیدا کند؟ من نمی‌دانم صابر حردانی، دیگر بازیکن خوزستانی فولاد کجاست؟ از او هم دیگر خبری نیست.

از دست دادن بومی‌ها در فولاد جای حرف دارد
وی بیان کرد: سوال من این است که چرا فولاد به راحتی بازیکنان بومی خود مثل مریدی و بوعذار را از دست می‌دهد. واقعا ناراحت‌کننده است که فولاد بازیکنانی را که خودش پرورش داده است، مثل باقرپور و خوزستانی‌ها را راحت از دست می‌دهد. برای پرورش باقرپور کلی هزینه می‌شود، آن وقت راحت این بازیکن را به تیم دیگری می‌دهند. نکته قابل تامل این است که در روزهای پایانی نقل و انتقالات، درخشان‌مهر و شاه‌عباسی را از ذوب آهن به خوزستان می‌آورند و عضو باشگاه فولاد می‌شوند و بعد آن‌وقت بوعذار و باقرپور را به دلیل این‌که لیست‌شان پر است، به تیم دیگری می‌فرستند؛ این‌ها جای حرف و حدیث دارد. فولاد پنج هفته به میدان رفته است و می‌خواهم بدانم شاه‌عباسی و درخشان‌مهر کجا هستند؟ البته ما از خیلی از حرف‌ها به خاطر این‌که نمی‌خواهیم فولاد آرامش خود را از دست بدهد، می‌گذریم اما واقعا دغدغه فولاد را داریم.

تیم دسته سومی هم دست فولاد را خوانده است
این مربی فوتبال درباره خط حمله فولاد نیز عنوان کرد: فولاد امسال مانند فصل گذشته برنامه چندانی در خط حمله ندارد. مثل فصل گذشته که 12 امتیاز از بازی‌های اول فصل این تیم از روی گل‌زنی مدافعانش از روی ضربات ایستگاهی بود. به هر حال تیم‌ها حریفان را آنالیز می‌کنند و حتی اگر یک تیم لیگ دسته سومی هم مقابل فولاد بازی کند، دست این تیم را خوانده است.

نکونام از پیله‌اش خارج شود
وی گفت: اکنون در دهه 50 زندگی نمی‌کنیم و کسی نمی‌تواند دور خود پیله ببندد و درون پیله‌اش فرو برود. اکنون دوره اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی است و به نظرم، دوستان ما در باشگاه فولاد و کادر فنی خوب این تیم باید وقتی هم برای گوش دادن به حرف‌های دیگران بگذارند و لازم نیست حتما عمل کنند اما شاید شنیدن حرف‌های دیگران خالی از لطف نباشد. امیدوارم نکونام و کادر فنی‌اش از پیله خود خارج شوند و این حرف‌ها را بشنوند و نگاهی به اطراف داشته باشند. نکونام و کادر فنی‌اش جوان هستند و تجربه زیادی در بازی فوتبال دارند و در مربیگری نیز باید تلاش کنند به نظرات دیگران نیز توجه کنند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲۶
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
0
0
به به استاد سقوط
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
0
0
شما راست می گویی حقیقت همینه و مشکل اینه که بهتر از نکونام توی خوزستان وجود نداره
فرخ زاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
0
0
کاملا درست!
چهارتا پاس سالم بلد نیستن بدن.
واقعا شرافت فوتبال خوزستان زیر سوال هست.
یک زمانی هافبک طراح ما مهندسی چون مبعلی و کلاه کج بود الان شده میری و آبشک.با اینکه نمیشه از بازی خوب ابشک گذشت اما در حد فولاد نیستن.
بهترین بازیکن تیم برادران حردانی هستن.ولی ساسان فیکس میشه.
دیروز با بازی صابر تیم جون گرفت.
انتقاد بسیار زیاده و تیم در حد نام خوزستان نیست.
بازیکنان بومی معلوم نیست کجان و دست به دامان یه مشت غیر بومی در حد لیگ یک شدیم!!
نمیدونم مربی که تاکتیکش این میشه که کولیبالی بفرستیم جلو برای جبران نتیجه و گل زدن چرا باید ازش تعریف کنیم.
خورشید پشت ابر نمی مونه اقای نکونام تیم ها ضعیفن وگرنه لایق لیگ برتر نیستی.
در هر حال هزینه و حمایت بسیار شده حمایت می کنیم تا هفته دهم.
بعد از هفته دهم اگر این روند باشه با بدترین نوع ممکن از اهواز اخراج میشی.
با احساسات و بودجه و سرمایه این استان بازی کردن تاوان دارد.
امید بسیاری به این سه تا بازی توی خونه داریم و حمایت می کنیم.
amin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
0
0
با اینکه کارنامه مربیگری مجید باقری بسیار افتضاحه و نیتش از گفتن این حرفها کمک به فولاد نیست و بفکر تصفیه حسابهای شخصی با مدیریت و کادرفنی فولاده اما صحبتهایی که کرده مورد تایید ماست .
اینم بگم که این نظرات شخصی مجید باقری نیست باقری نظرات هواداران رو در سایتها و پیجها میخونه و همه رو جمع میکنه از زبون خودش مصاحبه می کنه .
فولادین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
0
0
لیگ امسال کلا لیگ کم افت وخیز و کم گل و دارای جدابیت کمتر نسبت به فصول گذشته نشون داده و این برای تمام تیمها صادقه و معطوف به فولاد یا تیم خاص دیگری نیست چون روند طبیعی مسابقات به این شکل پیگیری میشه این رو در تیمهایی که داعیه قهرمانی دارند مثل پرسپولیس که الان فنالیست اسیاست هم بخوبی مشاهده میشه اما تعجب اینه که افرادی دارن در مورد فولاد نطر میدن که اصلا کارنامه خوبی ندارند البته با احترام به جناب باقری نیا و نوع انتقادات متاسفانه رنگ بویی غیر از گوشزد مسایل فنی داره چون هنوز فقط ۵ هفته از مسابقات گذشته هیچ تیمی هم الان اون شکلی که شما میگی در قواره خودش طاهر نشده که صد البته فولاد هم همینطوره اما متاسفانه نگرش و کلام شما کمی غرض ورزانه به نظر میرسه جنابعالی هیچگاه از تون شنیده نشد حتی یه تبریک خشک وخالی برای اسیایی شدن فولاد در فصل قبل بگید فولادی مدیران قبلی از نکونام ششمی رو در جدول خواسته بودن یعنی اگر شما سرمربی فولاد بودی میتوانستید شق القمر کنید؟ چرا وقتی فولاد خوب بازی میکنه یا تیم های مدعی مثل استقلال رو با اون لابی های سنگینی که دارن مبره لام تا کام چیزی نمیگید؟ من خودم هم به بعضی موارد و مسائل فنی فولاد انتقاد دارم ولی هیچ وقت انصاف یا تخریب تیم رو سرلوحه قرار نمیدم امیدوارم به عنوان یک پیشکسوت بهتر و سنجیده تر اظهار نظر کنید و امیدوارم شما هم به چرخه مربیان دارای تیم برگردید.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
0
0
آقای باقری نیا بهترین خاطره شما برای ما قهرمانی شاهین اهواز بود و حرف شما صحیح هست مطمئن باشید نکونام با این روند هیچ نتایج خوبی نمیگیره و امسال سال فولاد نیست
علی فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
0
0
ببین چقد نکونام بدبخت شده باقرنیا هم ازش انتفاد میکنه. اقای باقرنیا یادت رفت دوسال پیش خودت و پورموسوی چه بلایی سر فولاد اوردین هرچی بازیکن بدردنخور اومدن فولاد تاالان باشگاه فولاد داره بدهی اون دوتا بازیکن به اصطلاح برزیلی که دلالای بیغیرت اوردنشون فولاد تاالان باشگاه داره بدهیشون پرداخت میکنه یادت رفت فولاد رفت ته جدول تا اخراجتون کردن راحت شدیم وگرنه سقوط میکردیم لیگ یک. نکنه فکر کردی اگه نکونام و اذری رفتن میذاریم رفوزه ها برگردن فولاد؟ نه بابا این خبرها نیس دیگه تموم شد دست از سر فولاد بردارین ما از عملکرد نکونام انتقاد شدید میکنیم ولی نه اینکه شما و رفیقات استفاده کنین بخواهید برا تصاحب نیمکت فولاد نقشه بکشین این خبرها نیست از خواب بیدار بشید .
فولادین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
0
0
متاسفانه فولاد شده جای تسویه حسابهای شخصی یه کارشناس غرض ورزانه صحبت میکنه که کاربر هم حکم اخراج نکونام رو مینویسه البته با توجه به مدیریت بسیار قوی فولاد که نشون داده کاری به این گونه رفتارها نداره و کار خودشو انجام میده خیالمون راحته و انشالله مسابقات رو با ارامش تا حصول نتیجه مطلوب پیگیری می کنیم حالا اگه کسی هم مشکلی با کادر فنی داره میتونه حکم اخراجش رو بنویسه بده دست پستچی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
0
0
احسنت حرف حقیقت زده
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
0
0
جناب باقری نیا هنوز در دهه 60 به سر می بره. افکارش خیلی قدیمی است. اخرین تیمی که گرفت پارسال تیم استقلال خوزستان در 9 بازی 8 تا باخت و برکنار شد.
Rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
0
0
اميدوارم هواداراي فولاد فريب نخورن
اين تيم ايرادهايي داره ولي قطعا به آينده تيم خوشبين هستم نيم فصل ميتونه کاستي ها جبران شه و نکونام نشون داده با برنامه جلو ميره
ضمنا بوعذار جاي دوري نرفته داره به نفت mis کمک ميکنه
بهنام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
0
0
اولا من قبلا نوشتم نیمکت فولاد (بغیر از جواد نکونام) هیچکدوم از مربیان از نظر فنی و اخلاقی در سطح فولاد نیستند و لازمه جواد نکونام تغییرات اساسی در نیمکت انجام بده.
دوما خیلی از بازیکنای فولاد هم در سطح فولاد نیستن و جای سواله پشت قراردادهای میلیاردی بازیکنایی مثل ساسان انصاری و محمد میری و قاسمی نژاد و ... چه مسایلی بوده؟.
سوما ناگفته نماند سابقه مربیگری باقری نیا قابل دفاع نیست و ای کاش یک مربی موفق از عملکرد مربیان فولاد انتقاد کنه تا هواداران برای صحبتهاش ارزش قائل بشوند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
0
0
فولاد خیلی دفاعی بازی میکنه تمام بازیکناش هم غیربومی اسم تیممون فولاد خوزستان اما همش بازیکن شمالی و اصفهانی و تهرانی بازی با تراکتور یه بازیکن خوزستانی بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
0
0
چندین ساله که مدیریت باشگاه فولاد از گذشته تا الان نظارت خوبی روی کادرفنی ندارن دوستان اگه یادشون باشه مجید جلالی وقتی فولاد بود باجناقش سعید جوشش دستیارش بود زمان اسکوچیچ باز همین رویه کادر ضعیف ادامه پیدا کرد زمان پورموسوی سعید اخباری که معلوم نبود کجا مربی گری کرده الانم رجبی وکعبی وهاشمی نسب آقای آذری فولاد آموزشگاه نیست امثال اگه پورموسوی خوب کار کرده باتوجه به خریداش به خاطر کادرشه چندتا آدم باسواد بذارین کنار نکونام بهش مشاوره بدن
اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
0
0
نکونام و آذری که در فولاد نمی مانند و آقای علی محمدی از الان باید به فکر بازگرداندن آقای دهکردی یا رضاییان برای فصل آینده و جذب یک مربی خارجی قوی باشد .
با وجود ضعف فنی نکونام ،فولاد جای افرادی مثل باقری نیا نیست ،کارنامه سیاه باقری نیاو پورموسوی از یاد هواداران فولاد نخواهد رفت.
اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
0
0
دوستان عزیز فولادی قصد آقای سقوط فقط به حاشیه بردن فولاد و تسویه حساب شخصی است ،فولاد فصل پیش هم تا هفته دهم یازدهم روند خوبی نداشت ولی تغییر کرد ،کمی صبور باشیم شرایط فولاد بهبود می یابد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
0
0
حرف حق هم بزنی بت حمله می کنن خب راست می گه تمام انتقاداتش بجاس ما می دونیم چخبره فوتبال ایران دست دلالاس نکونام هم این خوب می دونه بازیکنای اکادمی خوزستانی رد می کنه تا بازیکنای سفارشی بیاره
نفت mis
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
0
0
ناشناس جان نگرفتی موضوع چیه. طرف خودش اینکارس هرتیم میره بازیکنهای درجه چند سفارشی و غیربومی از کانال دلالها وارد تیم میکنن و نتایج افتضاح میگیره و سقوط میکنه و یه سال اومد مسجدسلیمان تیم نفتو سقوط داد و معروف به سلطان سقوط!
علی زرگانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
0
0
اصلا بحث این نیست که استاد باقری نیا زیاد در عرصه سرمربی بودن خیلی موفق بوده یا نبوده.هرکس یکم فوتبال بشناسه و بلد باشه کاملا متوجه میشه همه صحبت های ایشون درباره فولاد کاملا درسته.
فولاد پارسال هم رقیب هاش عملکرد بدی داشتن ک تونست سهمیه بگیره وگرنه اصلا قشنگ بازی نمیکنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
0
0
دوستان همگی خوب میدانید اگه یکی در دوران جوانی فوتبالیست بوده حالا خوب یا متوسط دلیل نمیشه مربی خوب یا بدی هم بشه شاید آقای باقرنیا مربی خوبی نبوده ولی آیا نمیتونه منتقد خوبی باشه مربیان در سطح دنیا با نتیجه نگرفتن در تیمهاشون قضاوت نمیشن چون ممکنه در انتخاب تیم اشتباه کرده باشه ولی کنار نمیمونه و میره به تیم دیگه موفق بشه مثلا گواردیولا بعد از خروج از بارسلونا دیگه چه موفقیتی کسب کرد خب یعنی او مربی خوبی نیست . یا همین مجید جلالی کامپیوتر مدتهاس که علی رغم دانش خوبی که داره مدتهاس که نتونسته تیم خوبی را به سرانجام برسونه ولی هنوز هم بهترین کارشناسه پس باقری نیا هم شاید و اصولا میتونه مربیگری موفقی نداشته باشه ولی نمیشه گفت در نظریاتشم ممکنه ضعیف باشه به هرحال همانطور که خودش گفته مربیان میتونن به نظرات توجه کنن و اگر نخواستن عمل نکنن . چرا ما حوزستانیا اینقدر مهره های بومی خودمونو میسوزونیم مگه حالا اینهمه کارشناس جوان و سن بالا میارن و نظرات کارشناسی اونهارو جویا میشن یعنی حتما اونا درست کارشناسی میکنن و یا غلط . برداشت از نظرات کارشناسان اختیاریه ولی هیچوقت مردمان سایر استانها اینگونه با کارشناسان بومی خود برخورد نمیکنن . وقتی میگه چرا بازیکنای خوزستانی رو میذارن کنار خب این کجاش اشتباهه . شما صنعت نفت را نگاه کنید تنها تیم استانه که اکثریت لازیکناش بومی استانه و همواره موفق هم بوده و همین امسال یازده بازیکن به تیمهای دیگه داد موفقیت در قهرمان شدن نیست چون فوتبال ایران مافیایی و مهندسی شده است که چه بسا اگه فصل قبل اسکوچیچ را در صنعت نفت هوایی نمیکردن و یا بودجه این تیم را مسدود نمیکردن قطعا حداقل با همون جوانان بومی سهمیه میگرفت. پس لطفا منطقی و محترم با کارشناسان بومی برخورد کنیم .
فولادین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
0
0
اقای ناشناس کاشکی اسمت رو مینوشتی تا بشه راحت تر خطاب کرد من بشخصه اصلا قبول ندارم کسی که مربی خوبی نیست بتونه منتقد خوبی باشه چون اول باید در یک کار موفق بود تا بتونه نقاد خوبی هم باشه ولی مشکل اینه که ایشون وبرخی ها مغرضانه نطر میدن چون مشکل شون با اشخاص هست و چگونه حمایت کردن رو یا بلد نیستند یا اصلا عامدانه نمیخوان حمایت کنند وگرنه هنوز جدول مسابقات خیلی متذلزل هست با یک برد و باخت تیمها جابجا میشن و به همون میزان هنوز تیمها شکل نگرفتن ....باید در این مورد از سایرطرفداران و رسایر تیمها بیاموزیم به عنو ان مثال بعد از برد غرور آفرین نفت مسجد سلیمان مقابل سپاهان کارشناس و مجری شبکه اصفهان معادل هر نقد به تیم سپاهان ده بار از این تیم حمایت وتعریف می کردن و همین شده که صبوری کردن و تا بحال ۵ بار قهرمان شدند اما بعضی ها منتظرن فولاد یه مساوی حتی با تیمهای مدعی بیار تا بکوبنش و این معنی دلسوزی برای فولاد نیست.
فولادی اهوازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
0
0
با تمام احترام به مردم خوزستان واقعان فولاد تیمی بی برنامه و بدون تاکتیک تیمی که نمیتونه از بر تیم های ایرانی بر بیاد بعد اقای اذری میگه فولاد پتانسیل قهرمانی اسیا دارد ولی هی دارن هواداران رو دور میزنن بابا نکونام دفاعی بازی میکنه تو خط حمله ضعیفه بیش از حد هم ضعیفه
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
0
0
یادش بخیر تو شیراز سرباز بودم چند سال پیش فولاد با فجر بازی داشت تو حافظیه ایمان مبعلی تک گل فولادو زد همون سال فولاد قهرمان شد با تیمی نودو پنج درصد بومی اون یکی دوتا غیربومی مثل احمد مومن زاده واقعا تاثیر گذار بود واقعا مربیان کروات فولاد رو با بومی ها فولاد کردن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
0
0
تیمهای خوزستانی باید روی جوانان بومی خودشون حساب باز کنن مگه طبق گفته آقای خیابانی گزارشگر بازی صنعت نفت با کیسه در مدح بازیکنانی بومی صنعت نفت بارها نگفت خوزستان معدن بازیکنه. تهرانیا اینو فهمیدن و مسئولین ورزشی استان هنوز درخوابن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
0
0
من یک سوال دارم چرا فولادفقط بایک سیستم بازی میکنه تغییر نمیکنه.هیچ وفت جرات نداره دوفوروارده بازی کنه .تنوع تاکتیکی نداره .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
0
0
والله من ی سئوال دارم همه قبول دارند سایپا یک تیم متوسط است ب نظرشما آیا تیم فولاد دربازی خانگی نباید بتونه سایپارو شکست بدهد بخدا شک دارم این هفته قادرباشیم پیروز بشیم میگم نکنه بازم مساوی بشه ب نظرتون مشکل کجاست؟
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها