به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 18
کد خبر: ۳۱۱۹۹
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

نفت آبادان پیروز دربی خوزستان شد

نفت آبادان پیروز دربی خوزستان شد

خوزستان ورزشی- مصاف دو نماینده خوزستان در لیگ برتر بسکتبال به سود تیم پالایش نفت آبادان خاتمه یافت.

به گزارش خوزستان ورزشی، در یک بازی عقب افتاده از لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های ایران، تیم‌های پالایش نفت آبادان و خانه بسکتبال خوزستان در سالن آزادی تهران مقابل هم صف‌آرایی کردند که این بازی با نتیجه 64 بر 54 به سود نفت آبادان خاتمه یافت.

کوارتر نخست با نتیجه 12-12 مساوی شد، کوارتر دوم را نفت آبادان با نتیجه 15 بر 12 از آن خود کرد، کوارتر سوم را بازیکنان تیم خانه بسکتبال خوزستان 19 بر 18 بردند و در کوارتر چهارم تیم پالایش نفت 19 بر 11 پیش افتاد تا در نهایت این بازی با حساب 64 بر 54 به سود تیم آبادانی به پایان برسد.

در این مسابقه، حامد حسن‌زاده 28 امتیاز و سعید داورپناه 23 امتیاز برای پالایش نفت آبادان کسب کردند.

از نکات حاشیه‌ای این بازی، اعتراض حامد سامری سرمربی تیم نفت به قضاوت داوران، همچنین عدم حضور توپ جمع‌کن در سالن آزادی بود، بطوری که داوران برای آوردن توپ‌هایی که به خارج زمین می‌رفت، اقدام می‌کردند.

پس از انصراف تیم پتروشیمی بندرامام از حضور در رقابت‌های فصل جاری، تیم خانه بسکتبال خوزستان بعنوان دومین نماینده استان در کنار تیم پالایش نفت آبادان در مسابقات حاضر شده است.

لیگ امسال بخاطر جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، در دو گروه هشت تیمی به صورت متمرکز در تهران برگزار می‌شود و تیم‌ها ناچارند هر هفته برای انجام دیدارهای خود عازم تهران شوند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
Dani
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
0
0
ابادان قطب بسکتبال ایران و خوزستان.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها