به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۳۱۱۶۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
چرا در سالیان اخیر ملی‌پوش جدیدی در والیبال نداشته‌ایم؟

دلیل افت والیبال خوزستان از نگاه رئیس هیات

دلیل افت والیبال خوزستان از نگاه رئیس هیات

خوزستان ورزشی- رییس هیات والیبال خوزستان گفت: شیوع کرونا در خوزستان موجب شد تا به سمت والیبال ساحلی روی آورده و فعالیت خود را در این زمینه دنبال کنیم.

به گزارش خوزستان ورزشی، سعید شاهرخی در گفت‌وگو با ایرنا بیان کرد: با توجه به ابلاغیه ستاد ملی مبارزه با کرونا، سالن‌های والیبال خوزستان همچنان تعطیل هستند و نمی‌توانیم فعالیت‌ خود را زیر سقف برگزار کنیم که این امر باعث شد والیبال ساحلی را فعال کنیم.

وی افزود: تاکنون مسابقات والیبال ساحلی در خوزستان نداشتیم اما در سال 99 این رشته را فعال کردیم و در رده سنی زیر 16 و 18 سال 2 بازیکن از خوزستان به تیم‌های ملی راه یافتند که باعث افتخار است.

رییس هیات والیبال خوزستان با بیان اینکه هیچگونه درآمدزایی نداریم و شیوع کرونا ضربه جدی به ورزش والیبال وارد کرده گفت: بنا داریم یک دوره مسابقه والیبال چهار نفره ماسه‌ای، اواخر آذر در اهواز برگزار کنیم تا این رشته نیز در سطح استان فعال شود.

وی با بیان اینکه 11 هزار ورزشکار سازمان یافته در والیبال خوزستان فعالیت می‌کنند افزود: تمام تلاش ما در طی سال های اخیر، حضور یک تیم از خوزستان در لیگ برتر بوده اما تاکنون هیچ نتیجه‌ای نگرفتیم. حضور یک تیم از خوزستان در لیگ برتر باعث می‌شود که علاقه مندان بیشتری جذب این رشته شوند.

شاهرخی ادامه داد: تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم که سال آینده یک تیم در رقابت‌های لیگ برتر داشته، و در بین بازیکنان خوزستان انگیزه ایجاد کنیم. تیمداری در مسابقات کشوری مربوط به هیات نیست و باشگاه‌ها باید در این زمینه وارد شده و به ما کمک کنند.

وی گفت: در این خصوص با باشگاه فولاد صحبت کردیم اما گفتند که تنها می‌توانیم در رشته فوتبال هزینه کنیم؛ دیگر باشگاه‌های خوزستان هم تمایلی به تیمداری ندارند. هیات استان به تنهایی نمی تواند کاری پیش ببرد لذا انتظار داریم که استاندار از رشته والیبال حمایت بیشتری انجام دهد.

رییس هیات والیبال خوزستان در پاسخ به این پرسش که چرا پس از سیدمحمد موسوی و مصطفی شریفات، بازیکن دیگری از خوزستان در تیم ملی نداریم، افزود: ما چون در لیگ برتر تیمی نداریم، فدراسیون نگاهی به ما نمی‎کند، به همین دلیل در طول این سال ها نتوانستیم پس از موسوی و شریفات، نفری در تیم ملی داشته باشیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
فریدون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
0
0
تمام هنر هیئت والیبال خوزستان وبخصوص آقای شاهرخی اینست که سالی دومصاحبه ویک بیانیه بدهند ودیگرهیچ،،،، اینهمه شرکت درخوزستان چگونه نتوانستید تاحالا حداقل با یکی ازآنها به نتیجه برسید،،،، آقا نمیتوانی خب بگذارید توانمندها فعالیت کنند،،،، درحقیقت مانع اصلی پیشرفت خودتان هستید،،،، درتعجبم شماهم دنبال مقصر میگردید،،، عجب
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها