به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 18
کد خبر: ۳۱۱۳۸
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۷
تعداد نظرات: ۲ نظر

انتظاری: پیشرفت تیم نفت را مقابل پرسپولیس دیدیم

انتظاری: پیشرفت تیم نفت را مقابل پرسپولیس دیدیم

خوزستان ورزشی- بازیکن تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: پرسپولیس را به خوبی آنالیز کرده بودیم و با شناختی که کادر فنی ما از این تیم داشت به فینالیست آسیا اجازه موقعیت‌سازی ندادیم.

به گزارش خوزستان ورزشی، نیما انتظاری در گفت‌وگو با میزان در مورد تساوی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بازی خوبی مقابل پرسپولیس انجام دادیم. با توجه به آنالیزی که کرده بودیم حریف برای ما قابل پیش‌بینی بود. از این رو موفق شدیم به خوبی راه‌های نفوذشان را ببندیم،چون روی نقاط قوت این تیم کار کرده بودیم. بجز یک موقعیت، موقعیت خطرناک دیگری به آن‌ها ندادیم.

وی به شناخت تیمش از حریف اشاره و تصریح کرد: نیمه اول موقعیت‌های خوبی داشتیم و اگر کمی زرنگتر بودیم می‌توانستیم برنده از میدان خارج شویم. با توجه به این که مجتبی حسینی قبلا با یحیی گل‌محمدی کار کرده بود از تفکرات او آگاه بود. آنالیز خوبی از آن‌ها داشتیم و تمام بازی حریف مخصوصا نقاط قوتشان برایمان قابل پیش بینی بود. از این رو نقاط قوت آن‌ها را پوشش داده و خیلی خوب آن‌ها را کنترل کردیم. حتی حملات ما زهردار‌تر از پرسپولیس بود.

هافبک تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان، تیم پرسپولیس را از قدرتمند‌ترین تیم‌های ایران دانست و تاکید کرد: مواردی که گفتم به معنای ضعف پرسپولیس نیست؛ حریف ما قهرمان چهار دوره لیگ برتر و فینالیست آسیا بود. درست است این تیم چند مهره خود را از دست داده، اما شاکله اصلی خود را حفظ کرده است. بازیکنان این تیم با کیفیت بودند و به دلیل برنامه‌های تاکتیکی تیممان بود که موفق به مهار تیم پرسپولیس شدیم.

انتظاری با اشاره به استفاده از برخی بازیکنان جوان در ترکیب تیم نفت مسجدسلیمان خاطرنشان کرد: تیمی که از سال قبل به حسینی تحویل دادند 95 درصد بازیکنانش را از دست داده بود. از طرفی جمع آوری بازیکن برای تیمی که تا یک هفته به آغاز رقابت‌ها مجوز فعالیت نداشت، کار بسیار سختی بود. تیم ما به زحمت جمع شد و بازیکنان جوان زیادی دارد. دفاع چپ تیم ما متولد سال 80 است و دو مهاجممان متولد سال 79 هستند. یک تیم جوان داریم که تشنه موفقیت هستند. به همین دلیل مقابل فینالیست آسیا و تیم تراکتور در تبریز با آن آب و هوا امتیاز کسب می‌کنیم.

وی ادامه داد: تنها ایراد به تیم ما در بازی با سایپا بود. چون در آن بازی از حریف پیش بودیم و اگر کمی زرنگتر بودیم این بازی را با بُرد به پایان می‌بُردیم. تمام اعضای تیم هنوز به خاطر آن تساوی حسرت می‌خورند. با این حال با توجه به شرایطی که پیش از شروع فصل داشتیم فوق‌العاده کار کردیم و در آینده بهتر از این هم خواهیم شد. این تیم یقه خیلی از تیم‌ها را می‌گیرد و روز به روز پیشرفت می‌کنیم. ما نسبت به هفته اول بهتر بودیم و این پیشرفت را در بازی با تیم پرسپولیس دیدیم.

بازیکن تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در مورد برخی انتقاد‌ها به یارگیری‌های حسینی در این تیم گفت: طبیعی بود هواداران در ابتدای فصل نگران این تیم باشند چرا که مردم این شهر در اوج ثروت، محرومند و فقط این تیم را دارند. نگرانی ابتدای فصل آن‌ها را درک می‌کنم، اما فکر می‌کنم در موقعیتی قرار گرفتیم که با وجود بازیکنان جوان و بی تجربه شرایط خوبی داریم و حالا هواداران هم راضی هستند. البته این موقعیت اتفاقی بوجود نیامد و مربیان روی این بازیکن جوان و همه نفراتی که به خدمت گرفتند کار کردند تا ضمن ایجاد هماهنگی شرایط فنی خوبی هم ایجاد کنند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
0
0
بله من یکی از منتقدان بودم هم به جناب حسینی هم به بازیکنانی که گرفته شده بود
ولی بعد از این سه بازی امیدوار شدم زیرا تیم شیران زاگرس مانند نامشان مثل شیر چه جسورانه بازی میکنند به همین خاطر هم به کادر مربی گری هم به بازیکنان و سرپرستان و کلیه مجموعه تبریک میگم
انشاالله بازی به بازی بهتر و جسورانه تر بازی کنید وزیرا شما نام شیران زاگرس رو یدک می‌کشید پس مانند شیر در مقابل تمام حریفانتان بجنگید
به امید پیروزیهای فراوان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
0
0
منم روز اول انتقاد کردم چون نگران تیم شهرم بودم و الان از زحمات آقای حسینی تشکرمی کنم
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها