به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۳۱۱۱۹
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۱
تعداد نظرات: ۱۰ نظر

نظرات پیشکسوت استان درباره عملکرد فولاد و نفت

نظرات پیشکسوت استان درباره عملکرد فولاد و نفت

خوزستان ورزشی- پیشکسوت فوتبال آبادان و خوزستان درباره عملکرد نمایندگان این استان در بیستمین دوره لیگ برتر فوتبال نظراتی ارائهکرد.

به گزارش خوزستان ورزشی، عبدالرضا شاه‌غریب در گفت و گو با ایسنا در خصوص عملکرد فولاد خوزستان در سه هفته ابتدایی لیگ بیستم، اظهار کرد: فولاد تیمی است که به خوبی شکل گرفته و با توجه به این که نکونام یک مربی جوان با و تفکر رو به جلو است، برنامه ریزی خوبی برای فولاد داشته است. او همراه با فولاد فصل گذشته نیز نتیجه خوبی کسب کرد و این تیم موفق به حضور در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا شد. حتما امسال هم با توجه به تغییراتی که در این تیم ایجاد کرده و بازیکنان مُسن از سیستم این تیم خارج شدند، دیدگاه خوبی نسبت به تیم فولاد وجود دارد. در مجموع نیز فولاد در سه هفته ابتدایی لیگ خوب نتیجه گرفته است و شرایط خوبی دارد.

وی ادامه داد: شاید در گذشته به بحث بدنسازی و روحی روانی تیم ها خیلی پرداخته نمی شد و می‌گفتیم تیم ها به پنج شش هفته زمان نیاز دارند تا به شرایط بدنی مورد نیاز برسند اما امروز فوتبال آن قدر به‌روز شده است و با توجه به مربیان بدنسازی خوبی که وجود دارد، شاید دیگر برای رسیدن تیم ها به شرایط بدنسازی بهتر به چندین هفته زمان نیاز نباشد که فولاد هم از این قاعده مستثنی نیست و تنها بحث هماهنگی تیمی است که وقتی تغییراتی در تیم ایجاد می‌شود باید تفکرات تیمی از نظر تاکتیکی غالب شود که البته این نیز شاید شرایط یک مربی را سخت کند. به هر حال من فکر می کنم فولاد آرام آرام به هماهنگی لازم دست پیدا می‌کند.

این پیشکسوت فوتبال بیان کرد: نکونام یک مربی جوان و به اعتقاد من با تجربه و دارای استقلالِ فکری است که می تواند به خوبی تیمش را به جلو هدایت کند. فولاد صد درصد برای کسب سهمیه آسیایی و شاید برای قهرمانی بسته شده است. به هر حال این تیم تاکنون نتیجه خوبی کسب کرده و تفکر حاکم بر فولاد تفکر قهرمانی است.

وی درباره تیم فوتبال نفت آبادان نیز خاطرنشان کرد: در نفت با یک خانه تکانی مواجه بودیم. سرمربی و بازیکنان آن تغییر کردند و پورموسوی با شناخت خوبی که از فوتبال آبادان دارد، دست به انتخاب بازیکنانی زد که در گذشته با آن ها در تیم های فولاد و استقلال خوزستان کار کرده بود. اما نکته قابل تامل این است که میانگین سنی تیم فوتبال نفت آبادان 29.5 است و من فکر می‌کنم این برای یک تیم خیلی جالب نیست.

شاه غریب افزود: جذب بازیکنان با سن بالا هم می تواند برای نفت آبادان تاثیرگذار باشد و هم می تواند نتیجه عکس بدهد ولی به نظرم در 2 بازی که نفت با بازیکنان با تجربه به میدان رفته است، از نظر کیفیت فنی و تجربه بازی چیزی از این نفرات ندیدیم، در حالی که انتظار بیشتری از این بازیکنان می‌رفت.

وی خاطرنشان کرد: پورموسوی یک مربی جوان است و به نظر من کار کردن با بازیکنان سن بالا سخت است زیرا فشار بسیاری بر مربی وارد می شود و حتی شاید برخی مواقع چنین بازیکنانی از سرمربی حرف شنوی هم نداشته باشند و مجموعه تفکرات نیز ممکن است باعث ضربه به یک تیم شوند. به هر حال تیمی که این گونه بسته شده، این نوید را می دهد که برای کسب سهمیه بسته شده است، البته خود من به این موضوع فکر نمی کنم و حتی پیش بینی می کنم که طی هفته های آینده شاهد نوسانات عجیبی در نفت باشیم.

این پیشکسوت فوتبال گفت: نفت در بازی اول لیگ بیستم از جوانان خود استفاده کرد که به مراتب از نظر شکل بازی، گردش توپ و شرایط فنی، عملکرد بهتری از این تیم نسبت به 2 بازی اخیر با باتجربه‌هایش شاهد بودیم. فکر می کنم نفت آبادان در بازی های آینده شرایط سختی خواهد داشت، البته هنوز بازیکنان نفت آبادان به هماهنگی لازم نرسیده اند اما از بازیکنان با تجربه ای چون حکیم نصاری، حسن بیت سعید، مهدی زبیدی و طالب ریکانی انتظار می رود که در زمین یک مربی و مدیر باشند اما متاسفانه در 2 بازی اخیر شاهد بازی چندان خوبی از این نفرات نبوده‌ایم.

وی درباره عملکرد تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان نیز خاطرنشان کرد: نفت به تساوی برابر تیم های خوبِ پرسپولیس، تراکتور و سایپا دست پیدا کرده و به نظر من عملکرد آن خوب بوده است. البته در ادامه مسابقات باید ببینیم این تیم با قرار گرفتن در شرایط خاص از جمله بحث مالی که نفتی ها با آن دست و پنجه نرم می کنند، چه عملکردی خواهد داشت. در هر صورت امیدوارم تیم‌های خوزستانی بتوانند شایستگی فوتبال خوزستان را نشان دهند و حداقل 2 تیم استان بتوانند سهمیه آسیایی کسب کنند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۰
شیران زاگرس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
0
0
فکر کنم این کارشناس خیلی کم در مورد نفت مسجدسلیمان صحبت و یا کارشناسی کرده چون نفت مسجدسلیمان واقعا عملکرد خوبی داشته با توجه به اینکه داشته های تیم نفت مسجدسلیمان در مقابل نفت آبادان و یا فولاد بیست در مقابل ۹۰ و یا بیست در مقابل ۷۰ است اختلاف سطح بازیکن هر دو تیم با نفت مسجدسلیمان واقعا فاحش است و این تیم نفت بوده که با حداقل ها خودشو خوب نشون داده برای تیم نفت مسجدسلیمان از صمیم قلب آرزوی موفقیت و پیروزی دارم امیدوارم جایگاه شایسته ای در جدول لیگ داشته باشد مسلما تیم نفت مسجدسلیمان با توجه به اینکه بازیکنان گمنامی دارد از فصل گذشته بهتر خواهد درخشید و جایگاهی به مراتب از فصل گذشته در جدول کسب خواهد کرد.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
0
0
با سلام وعرض ادب استاد عزیز ماهم همینو میگیم باید از اول هر مسابقه با نفرات جوان و دوسه بازیکن باتجربه شروع کنه الان صنعت تواین دوتا بازی که مثلا با تجربه ها هستن تیم صنعت 9 نفره داره بازی میکنه بیت سعید و خالقی فر جلو فقط دوندگی الکی دارن برای اثباتشم همین کافیه که گل ها رو ریکانی میاد جلو میزنه
Dani
|
Austria
|
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
0
0
با سلام خدمت دوست عزیزمون شیران زاگرس .در خوبی نفت مسجد سلیمان شکی نیست اما بجز خراب کردن بازی حریف و دفاع مطلق تاکتیک خاصی نداره.مثل بازی تراکتور
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
0
0
فولاد خوب بازی نمی کنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
0
0
حالا شماهم ول کنید دیگه ی مساوی توی خونه با پرسپولیس گرفتن نباید به همه گفت چرا ازمون تعریف نمیکنی
بهرام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
0
0
جالب اینجاست که نه تنها این پیشکسوت فوتبال خوزستان، بلکه گزارشگر بازی نفت و پرسپولیس «صفری» هم بیشتر برای پرسپولیس جوش میزد. و حتی در پایان بازی به طریقی مجتبی حسینی را کوچک کرد. و به او گفت 8 سال دستیار گل محمدی بودن، اینجا به دردت خورد. این ها غریب پرست هستند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
0
0
فکر کنم نفت مسجد سلیمان باز افتاد روی غلطک تساوی و ظاهرا” امسال قصد دارد سریعتر از سال گذشته رکورد مساوی کردن در لیگ بیستم را از آن خود کند ولی ناگفته نماند تیمی که بیشترین مساوی را داشته باشد و مساویهای آن هم تساوی بدون گل باشند نشان از بازی دفاعی آن تیم است و هواداران بخصوص خوزستانیها اصلا از بازی دفاعی خوششان نمیاد بازی باید گل داشته باشد تا جذاب شود حتی اگر تساوی ولی با گل.
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
0
0
تا حالا ندیدم این پیشکسوت از تیم صنعت حمایت کند.
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
0
0
سلام خدمت کاربرگرامی علی آقا درخصوص انتقاد مکررتان ازخالقی فر بی آنکه تعصب خاصی روی فرد داشته باشم اما پیشنهاد میکنم تمام دقایقی که در دوبازی گذشته که خالقی درمیدان حضور داشته را بادقت بیشتر وفوتبالی بررسی کنید این مهاجم وظایفی که مربی برایش تعیین کرده ب عالی ترین شکل انجام داده اشکال در خالقی نیست اشکال در مدل بازی صنعت است بعنوان مثال وقتی خالقی همیشه روسردفاع ضربه اول رو میزنه بایستی یک مهاجم سرعتی ویک هافبک نفوذی نزدیکش باشند تاازتوپهای دوم وسوم استفاده کنند بنظرمن ب لحاظ بدنی وشعورفوتبال بسیار عالی وآماده ست۰
شیران زاگرس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
0
0
Dani عزیز تیم ها رو بر اساس بودجه می بندن و نفت مسجدسلیمان همانند ریال در برابر دلار است معلومه تیمی که تورم داره برای بقا می جنگد و کسب حداقل ها بهر شکلی برایش مهم است دیگه به فوتبال زیبا نمی اندیشد و یا حتا فوتبال خوزستانی که سراسر هجومی است زمانی این تحقق پیدا می کند که یک مربی کاربلد هجومی خوزستانی با بازیکنان خوزستانی تیم را ببندد و این یکی از بزرگترین آرزوهای هر شهروند خوزستانی است که تیمی بومی و خوب داشته باشند و از حیث نام خوزستان دفاع کنند زمانی برزیل برزیل است که همه افراد برزیلی باشند و خوزستان زمانی میتوانداز فوتبال خودش اعاده حیثیت کند که بازیکنان یکپارچه خوزستانی باشند البته با کمال عذر خواهی از بازیکنان غیربومی .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها