به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 18
کد خبر: ۳۱۱۰۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۱
تعداد نظرات: ۳۰ نظر

پورموسوی: از مسئولین برگزاری مسابقه گله دارم

پورموسوی: از مسئولین برگزاری مسابقه گله دارم

خوزستان ورزشی- سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: امروز به خاطر یگان ویژه بازی با 15 دقیقه تاخیر برگزار می‌شود و نمی‌دانم با این وضعیت داریم به کجا می‌رویم.

به گزارش خوزستان ورزشی و به نقل از تسنیم، سید اکبر پورموسوی در نشست خبری بعد از دیدار تمیش مقابل شهر خودرو اظهار داشت: ابتدا باید از مسئولین برگزاری مسابقات گله‌ای داشته باشم. 20 سال از لیگ حرفه‌ای ما می‌گذرد ولی هفته گذشته بدون درنظر گرفتن سلامتی بازیکنان بازی ما مقابل پرسپولیس برگزار شد و اصلا جان انسان‌ها را توجه نکردند و بازی را انجام دادند. امروز به خاطر یگان ویژه بازی با 15 دقیقه تاخیر برگزار می‌شود و نمی‌دانم با این وضعیت داریم به کجا می‌رویم.

وی ادامه داد: شرایط برای هر دو تیم بود و فرقی نمی‌کرد. اینکه در رختکن بمانیم و بگویند بازی ممکن است برگزار نشد عجیب است. بازیکنان تمرین کرده‌اند و بدن‌های‌شان را گرم کرده‌اند و تیم‌ها هزینه کرده‌اند ولی این وضعیت جای تاسف دارد. امیدوارم بعد از این شاهد این حرکات نباشیم.

سرمربی صنعت نفت آبادان درباره بازی گفت: خداراشکر می‌کنیم که از این بازی تک امتیاز را گرفتیم. در نیمه دوم بر خلاف جهت بازی در حال باخت بودیم و خداراشکر توانستیم در دقایق پایانی به گل برسیم و دیدید که در دقیقه 95 نیز یک فرصت خیلی خوب را از دست دادیم.

وی اشاره کرد: از بازیکنانم تشکر می‌کنم که توانستند بعد از دریافت گل آرامش‌شان را حفظ کنند و بحث تاکتیکی را رعایت کنند و بازی باخته را با مساوی عوض کنند.

پورموسوی درباره داوری این بازی یادآور شد: فکر نمی‌کنم داوری در این بازی مشکل خاصی داشته باشد. صحنه پنالتی هم شک نکنید پنالتی بود.

سرمربی تیم آبادان درباره اینکه بازیکنان این تیم در یک صحنه بازی جوانمردانه را رعایت کردند، تصریح کرد: با اینکه در بازی عقب بودیم فیرپلی کردیم. باید دست به دست هم دهیم تا اتفاقاتی که در هفته دوم رخ داد دیگر تکرار نشود. همانطور که آقای فکری اشاره کرد ما همه شیعه هستیم و این مسائل را باید رعایت کنیم. حتی اگر ببازیم فقط در یک بازی شکست خورده‌ایم و فکر می‌کنم 3 امتیاز ارزش این چیز‌ها را نداشته باشد.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه زمان بازی قبلی تا این بازی کم بود شرایط برای ما سخت بود. در بازی قبل زیر باران بازی کردیم و شکست خورده بودیم ولی سعی کردیم از لحاظ روحی و روانی تیم را آماده کنیم و فقط روز سه‌شنبه تمرین کامل داشتیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳۰
Dani
|
Belgium
|
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
0
0
بهترین جایگاه با این اقا فقط موندن تو لیگ برتره
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
0
0
همش دنبال حاشیه ای اقای پورموسوی مسائل فنی صحبت کن والا اگه مربی داشتیم با این بازیکنان باید 4 تا به مشهد میزدیم
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
0
0
آقای پورموسوی ماهم ازشما گله داریم هفته دوم چنان پرسپولیس رو بت کرده بودید و بااون روش بسته و بی برنامه و نه فوتبال کردیم نه نتیجه گرفتیم تیم مسجدسلیمان برخلاف روش شما لااقل تماشاگرپسندتر فوتبال کرد آقا چرا ترس؟ چرا اینقدر وحشت؟ یعنی تیم صنعت از مسجدسلیمان ضعیف تره؟ نه شیوه بازی غلطه وووو توی مشهدم اگر ترسو نبودیم میبردیم.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
0
0
جناب پورموسوی برادر شیعه من بعنوان یه ابادانی وخوزستانی همیشه از بچهای خوزستان همجا حمایت کردم تشویق کردم احترام‌گذاشتم اما خدایش دوست دارم تو مسیر برگشت مشهد به ابادان بشینی بازی نفت مسجد سلیمان و پرسپولیس رو ببینی که مسجد سلیمان چطور پوست پرسپولیس رو کند واگر شانس با انها یار بود بیش از سه گل باید به این تیم تهرانی میزد واینکه اقای حسینی که بنده خودم انتقاد داشتم که چرا این اقایان از خارج استان میان سرمربی میشن واقعا شرمندمون کرد با این بازی شجاعانه تیمش شما چه اصراری دارین که ازاول بازی با خالقی فر وبیت سعید بازی کنین در حالی که شریعت زاده و چند بازیکن جوان خوب دارین شما میدونین با این ترکیب بی اثر دارین مقابل حریفان ۹نفری بازی میکنید خالقی فر و بیت سعید باید پشت مهاج م های سرعتی استفاده بشن که این دونفر پاس و سانترهای دقیق انجام بدم همه دیدن شریعت زاده در بازی پیکان بازیکن سر زنی هست وباید بیشتر روی تهامی و غبیشاوی که بومی هستن کار بشه وخودشونم تلاش بیشتری کنن
ناشناس
|
Germany
|
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
0
0
بازیکن اونا به خاطر وقت کشی خودش را انداخته بود وناصری در موقعیتی خوب تو پ را بیرون میزنه تازه رحمتی ناراحت هم بود باید امشب صدقه بده که تیمش نباخت اقای پور موسوی تیم باید هماهنگ تر بشه چرا تعویض نمیکنی خالقی فر دیگه نای بازی نداشت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
0
0
سلام آقای پورموسوی اول خسته نباشید نکته مهم تیم که ب چشم میاد ی احتیاط وترس بی مورده که مانع از نتیجه گیری بهترمیشود این تیم شهرخودرو اصلا قابل مقایسه با فصل قبلش نبود ضعیف تربود وشاید اگر باور پیروزی واعتمادبنفس لازم ب تیم تزریق شده بود نتیجه کسب پیروزی بود هرچند که خدارحم کرد برخلاف جریان بازی شکست نخوردیم ونکته مهم آقای پورموسوی چطوری مدافع صنعت نفت هنوز توجی نیست که درضربه کرنر بایستی تیردو راپوشش بده و جاگیری غلط گلر درکرنر اینا ابتدایی ترین اصول دفاعی است
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
0
0
صنعت با پورموسوی داره ضد فوتبال بازی میکنه، فقط برای دفاع برنامه داره و فقط وقتی گل بخوره میره توی فاز حمله. البته روی کاغذ نتایج متوسط بوده، امیدواریم حداقل روند نتیجه‌گیری ادامه داشته باشه چون فوتبال زیبا که نمیبینیم با این کادر فنی.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
0
0
تو از کی گله نداری. جان مادرت این چه تیمیه روانه بازیها کردی . آخه این چه بازی کردنه. آخه این شهرخودرو بدون دو بازیکن تاثیرگزارش مگه چه حرفی برا گفتن داشت که عرضه نداشتین تحت فشار بذاریدش برید شرافت مربیگری و بازی کردن را از مربی نفت مسجدسلیمان و بازیکناش یاد بگیرید که چگونه مردانه بازی کردن و بهترین تاکتیک را برای تیمش انتخاب کرد و بازیشون مساوی شد . آخه این چه اصراریه که بیت سعید باید حتما فیکس بازی کنه اصلا چکاره زمین بود . و شما آقای عیسی زاده که بخاطر حفظ میزت یک همچین مربی تحمیلی را گذاشتی بالا سر صنعت نفت حتی عرضه نداری اندکی پول به بازیکنا تزریق کنی چطوره که نفت مسجدسلیمان قبل از بازی با پرسپولیس به تیم پرداختی داشت . بخدا خجالت بکش لعنت به اون میزت چرا نمیری . امروز هم شانسی مساوی گرفتیم خجالت خجالت و ننگ بر شماها خائنین به صنعت نفت .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
0
0
گله دارم گله دارم من از عالم و آدم گله دارم... آقا جان تیمت فوتبال بازی نمیکنه. پس حق بده به ما هم که از تو گله داشته باشیم!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
0
0
ترانه داریوش میخواد بخونه،گله دارم گله دارم...
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
0
0
به نظر من مشکل دفاعی نداریم اون هم عبد الله زاده بیات بهتر میشویم بعد مشکل صنعت مشکل مهاجم داریم بازیکن تمام کننده نداریم اخه اگر تا دقیقه ۵۰_یا۶۰محاجم کاری نکردن چزا عوض نمکنی بازیکم جوان خوب داریم از بازیکنان تیم ملی جوانان چنتا بازیکن محاجم خودت انتخاب کردی خوب تعویز کن بیت سعید افتضاح بود امیدوارم هر چه سرعتر مشکل گل زنی صنعت حل شود و بازی رو به جلو بازی کنند
ناشناس
|
Germany
|
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
0
0
البته منم از اینکه تیم هنوز سردر گم بازی میکنه گله دارم ولی به نظرم مربیان میخان این چند بازی با رقیبان اصلی در جدول تیم بتونه به نتیجه لازم دست پیدا کنه تا با خیال راحت در بازی های آینده هجومی تر بازی کنیم که فکر کنم تاکتیک بدی نیست جلوی دوب میتونیم هجومی بازی کنیم ولی بازی با استقلال بیشتر باید به فکر ضد حمله باشیم گل گهر هم به نظرم تیم متوسط رو به پایینه و تو آبادان راحت میزنیمش
محمدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
0
0
تو گله و گله گذاری دو هیچ بسود پورموسوی (۱-زمین آزادی نامناسب بود۲-گله از مسئولین مشهدی).......حداقل تو بازی با پیکان با جوانان صنعت چند تا پاس تک ضرب ردو بدل شد.در دو بازی اخیر بشدت کند و ترسو بازی کردیم.هافبکها کجابودن؟! مهاجم نوک نداریم. سه فوروارد توی یک خط و بی اثر بازی میکنن.ریکانی گیج و سردرگم بازی میکرد. تو هوای آقای گلی و احیانا دعوت به تیم ملی بازی میکرد که اصلا وظیفه و فرم بازی طالب اینگونه نیست (آقا طالب خود خود خودت باش!!)شریعت زاده از بازی آینده تا حداقل نیم فصل(زمان نقل و انتقالات) حتما حتما باید بعنوان مهاجم نوک از ابتدا در ترکیب باشه....... لطفا و حتما بازی "جنگنده " و "دریده" رو از بازیکنان نفت مسجدسلیمان (به واقع شیران زاگرس) بیاموزید.... در انتظار صنعت همیشگی.
جلیل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
0
0
باسلام.ضمن عرض خسته نباشی به اعضای کادر وبازیکنان صنعت با یک بازی حساب شده که اگر بخت یار تیم بود .یقینآ با بر از زمین خارج می شدین. انشاءالله دربازی های آینده ای نزدیک شاهد یک کارگروهی وهجومی وتک ضرب وسرعت دادن به بازی بیننده بازی خوبتان باشیم.دوستان عزیزوارجمند خواهش میکنم.تا توان داریم ازتیم شهرمان دفاع کنیم.که تیم تضعیف نشود. تا با خیال آسوده روز به روز بهتر شود.با آرزوی موفقیت برای تیم شهرمان آبادان
کرم رضا روشنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
0
0
سلام میکنم به هوادارای واقعی صنعت من نمیدونم امروز پرسپولیس با تیم نفت مسجدسلیمان مساوی کرد مگه انتظار دارین 10صنعت میزد امروز بابا آین چه شیوه انتقاد کردن چرا کسی خسته نباشید به نماینده شهر آبادان نگفت عزیزان دل ول پورموسی کنید خدایی بازیکنا زحمت نکشیدن چه کسی گفته شهر خودرو تیم ضعیفیه دوبازی پشت سرهم بیرون از خانه با دوتیم قدرتمند اصلا ساده نیست من حقیر به همه کادر فنی وبازیکنای تیم خسته نباشید وخدا قوت میگم روی سخن من بابعضی از دوستان عزیز بود که انصاف در نظربگیرند
bahman
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
0
0
و بعضی از دوستان جوری چشم بسته از کادر ضعیف مدیریت و فنی دفاع میکنن که آدم شک میکنه چه منافعی دارن. اگر مثلا من منافعم در وجود این مدیریت و کادر فنی ضعیف هست نباید انتظار داشته باشم همه هواداران چشمشون رو مقابل ضعفها ببیندند. پس بهتره اجازه بدیم هوادار حرفش رو بزنه و هر کسی جداگونه نظرش رو بده و در کار بقیه دخالت نکنه .
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
0
0
سلام دوستان نقطه اشتراک ما هواداران تیم صنعت است من اصلا به فرد کاری ندارم من اعتقاد دارم ما تیم رو حمایت کنیم توفیق صنعت صعود صنعت به بالای جدول آرزوی همه ی ماست سعی کنیم صبورتر باشیم با هر دیدگاهی که داریم. دنیاوآبادان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
0
0
دوستان عزیز وقتی میگیم شهرخودرو تیمی نبود که صنعت نتونه ببرتش به این دلایل هست اول اینکه سرمربی این تیم یک فرد بی تجربه و ناپخته بود برخلاف مربی صنعت دوم اینکه این تیم هم مثل صنعت با ترس و احتیاط بازی میکرد سوم اینکه اصلا هیچگاه نتونستن یا نخواستن و یا نذاشتیم به بازیشون سرعت بدن چهارم از باب وزن بازیکن چه از نظر تکنیک و چه تجربه تیم صنعت سرتر بود و پنجم اینکه هیچگاه نتونستن موقعیت خاصی را ایجاد کنن با این شرایط چرا نباید صنعت نفت این شهر خودرو را میبرد حتی در ثانیه های آخر اگرطالب عجله نمیکرد و لااقل با یک بدن فنی دروازبان را فریب میداد و جامیذاشت گل دوم را زده بود و برنده میشدیم . بنظر من امسال شهر خودرو با این مربی بی تجربه و سبک بازی حتی میتواند سقوط هم بکند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
0
0
سلام وعرض ادب خدمت آقای پورموسوی گرامی بی آنکه خدایی نکرده قصد دخالت در کارفنی تیم راداشته باشم میخوام صادقانه بعنوان هوادارصنعت بگم آقاسید من متوجه چندتعویض پشت هم در دقایق ولحظات پایانی نمیشم در ۵دیقه پایانی آل کثیر وو اصلا توپ ب پاش هم نمیخوره تازه تیم هم سردرگم ترمیشه ب نظرمن بایستی زودتر تعویض کنید تابازیکن بتونه خودشو پیداکنه البته ازحق نگذریم این فصل تیم بسیارخوبی داریم فقط باید دومورد ازدیدگاه من حقیر اجراء وانجام بشه اولی تقسیم زمان برای هافبک نفوذی یعنی اگر دیقه ۶۵ بازی خسته بود کارایی لازم نداشت زودتر تعویض بشه ونکته دوم بکارگیری ی مهاجم نوک سریع وجوان مثل شریعت زاده درپیشانی حمله صنعت که زودتر وسریعتر ب گل برسیم۰ آقا مطمئن باش همه ی هواداران عاشق صنعت اند برای شما وتیم محبوبم آرزوی بهترینها رو دارم۰ یاحق
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
0
0
شهر خودرو یک تیم متوسطه از نظر مهره صنعت وضع بهتری داره ولی پورموسوی مربی نیست ترسو بیسواد و بهانه جو صنعت با این مربی هیچی نمی شه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
0
0
سلام خسته نباشید ب صنعت نفت آبادان جناب پورموسوی لطفا" از شریعت زاده بعنوان بازیکن فیکس دربازی ذوب که حتمن به سه امتیازش نیازداریم استفاده کنید آقاهم سرزنه وهم انرژیکه وبسیارجوان ودونده است۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
0
0
سلام آقای پورموسوی پرسپولیس ۲۷۰ دقیقه بازی کرده با سایپاوصنعت ومسجدسلیمان دراین سه بازی که باتیمهای متوسط بوده غیر گلی که خوردیم وباختیم دیگر هیچ گلی هیچ گلی نزده قبول کنید ما بدترین بازی وبدترین نتیجه را درسه بازی پرسپولیس گرفتیم چرا؟ چون ما ترسوبودیم و شجاعت نسبی هم نداشتیم آقاسید یعنی صنعت ازسایپاومسجدسلیمان ضعیف تره؟ قبول کن که شما بادستان خودت پرسپولیس پیروزکردی ؟؟؟
ناشناس
|
Germany
|
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
0
0
بازی با شهر خودرو صنعت خیلی بهتر از بازی با پرسپولیس بود وبازیکنا روانتر بازی میکردن حفظ توپ وپاسها زیاد خوب نبود ولی نسبت به بازی قبل بهتر بود بیت سعید خیلی درگیر میشدو کمک میکرد در کل داریم رو به جلو میریم و این نشانه پیشرفت تیمه همگی خسته نباشید و به امید بردن ذوب در ابادان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
0
0
تیمی که جنگنده نباشه و یا ذهن ترسو داشته باشه نتیجش همینه . درروزی که میتونستیم پرسپولیس ضعیف شده را حتی ببریم باختیم و در روزی که قطعا میتونستیم این شهرخودرو بی مهره با یک مربی ناکارآمد را ببریم با یک معجزه فقط یک امتیاز گرفتیم . سوال اینجاس نفت مسجدسلیمان که بدون بازیکنای اسمی بسته شده چگونه با این مربی میتونه اینگونه دربرابر تراکتور و پرسپولیس جنگنده و جسورانه بازی کنه و اونهارو زمینگیر کنه . گفته و باز هم میگم ترسوها خواهند مرد . صنعت با این مربی بجایی نخواهد رسید خدا لعنتت کنه عیسی زاده که این مربی ترسو و نابلد را جذب صنعت کردی .
کرم رضا روشنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
0
0
بهمن عزیز من هیچ وقت کلمه منافق بکارنبردم این کلمه بسیار زشتیه ومن هم مثل جناب عالی یک هوادار هستم وهیچ منافعی ندارم عزیز من اگر حرفی زدم که ازنظر شما حرف بدی بوده معذرت میخواهم
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
0
0
دوستان فهیم و باتعصب هواداران محترم عاشق صنعت هرکس اجازه دارد ومیتواند انتقاد بکند موضوع مهم درحال حاضر تیم صنعت نفت است که نیاز ب ساپورت وحمایت دارد اگرتیم قوی باشدونتیجه بگیرد همه ی ما خوشحال میشیم قدری صبورانه تر بهم حق بیشتری بدیم گاهی هوادار ناراحت است بایدحرفش رابزند این ب نفع تیمه اما دوستانه وبارعایت احترام همه ی در عشق ب صنعت وآبادان دلسوزوصادقیم خوبی هواداران صنعت شعور بالای فوتبالی آنهاست دست دردست هم حمایت روحی از تیم محبوبمان صنعت نفت آبادان۰
ناشناس
|
Germany
|
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
0
0
یادمه صنعت قشنگترین بازیها را در لیگ میکرد وهمیشه جلوی دو تیم سرخ آبی نتیجه میگرفت ولی آخر با افسوس وتبانی و... ما سقوط میکردیم فوتبال ونتیجه گرفتن فقط قشنگ بازی کردن ونمایش دادن و جلوی دو تا تیم نتیجه گرفتن نیست بازیکن باید بدونه تمام بازی ها سه امتیازیه صنعت الان تبدیل به تیم با شخصیت وهدفمندی شده بازیکنی هم که میاد آبادان چنین تفکری داره ما احتیاجی به نمایش و دیده شدن در چند بازی خاص نداریم پس هوادار صنعت هم دیگه نباید تیمها براش فرقی کنه باید تمام حریفان رابه یک چشم نگاه کنه به امید بردن ذوب اهن
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
0
0
ازحق نگذریم درمورد تاخیر درزمان شروع مسابقه آقای پورموسوی راست میگه قبل شروع بازی تلویزیون مشهدم ب تاخیر اعتراض داشت سخته تیم درهواس سردمشهدگرم بکنه بعد ۱۵ دقیقه ساکن در رختکن معطل بشن ازاین بابت حق با مربی صنعت است۰
محمد حلب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
0
0
چقدر اون روزا بد بودن.... راحت شدیم از اژدر و پورموسوی... درک میکنم که بچه ها صنعت چی میکشن
کرم رضا روشنی
|
United States of America
|
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
0
0
حالا دوسه سالی هست تیم خوب بسته میشه خدارا شکر بالا جدول تیم میبینیم اما بعضی ها هنوز تیم به هماهنگی کامل نرسیده شروع کردن تیم تخریب کردن مگه جایگاه صنعت نفت سالهای قبل کجا بوده چندین بار که سقوط کرده بعضی انگار هرسال صدر جدول بوده این قدر انتظار بالا از تیم دارند صنعت همیشه محبوب هوادار واقعی هست اگر دیشب بخت با تیم بار بود حالا دوم جدول بودیم هوادارای عزیز تر از جان فقط موقع حمایت قربون همه هوادارای عزیز تیم محبوب آبادان صنعت نفت وجودش در لیگ باعث غروره
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها