به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۳۱۰۹۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۱
تعداد نظرات: ۸ نظر

هاشمی‌نسب: شانس همیشه سراغ آدم نمی‌آید

هاشمی نسب: می‌دانستیم بازی سختی با گل گهر داریم

خوزستان ورزشی- مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: می‌دانستیم بازی سختی مقابل گل گهر داریم.

به گزارش خوزستان ورزشی و به نقل از فارس، مهدی هاشمی نسب پس از کسب تساوی مقابل گل‌گهر در هفته سوم لیگ برتر اظهار داشت: بازی را خوب شروع کردیم و می‌دانستیم بازی سختی داریم. در شروع بازی کنترل توپ دست ما بود. قبل از پنالتی خطای هند شده بود اما نظری نداریم. امیدوارم درست بوده باشد. چون در حیطه ما نیست در مورد داوری صحبت کنیم.

مربی فولاد تصریح کرد: پنالتی شد، دروازه‌بانمان گرفت. تکرار شد که در مورد آن هم بحثی نداریم چون نظر داور بود. بعد از گل خوردن به بازی برگشتیم و توانستیم بازی را کنترل کنیم و روند آن را در دست بگیریم. شرایط بازی خوب پیش رفت و به گل مساوی رسیدیم. روی یک کار تاکتیکی که بعد از بازی با استقلال انجام داده بودیم. بعد از آن هم خوب بازی کردیم و بچه‌ها دوندگی خوبی داشتند.  

وی افزود: در ضد حمله‌ها خطرناک بودیم. تا دقیقه 90 که پنالتی را از دست دادیم. با حداقل امتیاز از اینجا می‌رویم. با توجه به اینکه گل‌گهر تیم پرمهره‌ و خوبی بود بازی سختی داشتیم. جا دارد از بازیکنان تیم سیرجان تشکر کنم که در یک صحنه فیرپلی انجام دادند و توپ را به بیرون زدند.

هاشمی نسب در مورد اینکه آیا برای برد به این بازی آمده بودند یا کسب حداقل امتیاز، عنوان کرد: قطعا برای برد آمده بودیم چون به توانایی‌های تک تک بازیکنانمان ایمان داریم. می‌دانستیم چه می‌خواهیم. نقاط ضعف آن ها را خوب آنالیز کرده بودیم. می دانستیم در بازی مستقیم خیلی خطرناک هستند. دو بازیکن سرزن آن ها را در خط جلو خیلی خوب کنترل کردیم. کوچکترین موقعیتی به آن ها ندادیم. باید به تیمی که دو بازی را برده و در هفته دوم صدرنشین شده احترام بگذاریم. بازی سختی بود. بچه‌های ما تلاششان را کردند و می‌توانستیم پیروز میدان باشیم. همیشه شانس به سراغ آدم نمی‌آید.

وی در مورد اعتراضات نیمکت نشینان فولاد به داوری گفت: فقط نیمکت ما اعتراض می‌کرد یا نیمکت هر دو تیم بود؟ به هرحال همه جا این اتفاقات هست. نه تنها در لیگ برتر ما بلکه در همه کشورها، روی صحنه‌ای آدم اعتراضی می‌کند. قرارنیست روی نیمکت در مورد نیمکت تیم مقابل صحبت کنیم یا برعکس. هر بازی ناظر و داور چهارم دارد. قطعا اگر به داور بی حرمتی شود یا اعتراض بیش از حد شود که بخواهد آرامش و کنترل داور را به هم بزند با آن برخورد می شود. 

هاشمی نسب ادامه داد: هفته قبل در تلویزیون در مورد نیمکت فولاد صحبت کردند. پارسال ما یک بازی بزرگ را بردیم. در کورس سهمیه آسیا قرار گرفتیم، بعد از بازی دوباره صحبت‌هایی انجام شد. ما بازی به بازی جلو می رویم. دنبال قهرمانی نیستیم که تا به بالای جدول می رسیم خیلی ها بخواهند ما را بزنند. تلاش می کنیم تیمی باشیم که همه از نظر فنی به ما احترام بگذارند. 

وی افزود: تمام نیمکت‌ها بعد از سوت های داور واکنش نشان می دهند که در فوتبال طبیعی است. نمی‌دانم چطور در برنامه به خودشان اجازه می دهند به نیمکت فولاد صحبت کنند و بگویند چه است و چه است. ما اگر نیمکت پر سر و صدایی هستیم، سال گذشته در 30 بازی دو مربی‌مان اخراج شده، آن هم در بازی‌هایی که باختیم و نتیجه را از دست دادیم. به کسی ارتباط ندارد که نیمکت فولاد چه کار می‌کند و چه کار نمی‌کند. هر بازی ناظر دارد که بعد از بازی به فدراسیون گزارش می دهد. آن ها می توانند تصمیم گیری کنند. مطمئن باشید نیمکت فولاد در نهایت اعتراض می‌کند. آن هم اعتراضی که به کسی بی حرمتی نشود. 

مربی فولاد تصریح کرد: مطمئن باشید حرف هایی که در شان فوتبال نباشد از دهان کسی در نمی آید. همه اعتراض می کنند ما هم حدومرزمان را می دانیم. همیشه به داوران احترام می گذاریم. ازباخت هم ابایی نداریم. روزی که حقمان نباشد می‌بازیم و فوتبال همین است. کسانی که مسئول بازی هستند بازی‌ها را می‌بینند. خواهشا کسی در مورد نیمکت فولاد صحبت نکند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۸
فولادین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
0
0
خدا وکیلی گزارشگر شبکه کرمان رو باید میزاشتن برا صدا و سیما مرکز خوزستان تا اموزش ببینن چطور باید گزارش کرد اطلاعاتی که این بنده خدا از فوتبال خوزستان داشت صد برابر گزارشگران ما بود حواسش هم به تمام نکات بازی بود اصلا هم توپوق نمیزد کاشکی میومد برای ما گزارشگری کنه
احمد
|
Germany
|
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
0
0
من با اقای فولادین موافقم گزارشگر شبکه کرمان رو باید بوسید مارو یاد شاهین اهواز انداخت یاد جنوب اهواز انداخت و بزرگان فوتبال خوزستان انقد از فوتبال خوزستان تمجید کرد که خجالتمون داد خداییش به این نتیجه رسیدم که شبکه خوزستان به مردم خوزستان خیانت میکنه شرافتن نمیتونن یه گزارشگر تراز اول و حرفه ی استخدام کنن؟ از ان نریموسی راحت شدیم
شیران زاگرس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
0
0
در فوتبال ایران همه نیروها هدایت شده برای دو تیم پایتختی جانفشانی می کنند و بقیه تیم ها قربانی اون دو تیم دولتی هستند چه بخواهند چه نخواهند از گزارشگر بگیر تا کارچاق کن و دلال ...
فردا نوبت قربانی کردن نفت مسجدسلیمان است
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
0
0
کاشکی تصویر برداری مرکز خوزسنان هم مثل شهر سیرجان بود از همجای زوایای زمین دوربین بود واقعآ خجالت آور هستش برای شهری که مرکز استان هستش که کیفیت تصویر برداری ضعیف هستش
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
0
0
با سلام و عرض ادب اول اینکه بعنوان یک ایرانی خوشحال هستم از امکانات تیم گل گهر و اینکه سیرجان هیچ وقت به خواب هم نمیدید صاحب فوتبال بشه واینگونه شد و مردم وجوانان ان خطه دلگرم و شاد هستن باعث خوشحالی من هست واینکه زمان جنگ جنگ زده ها از ابادان وخرمشهر به استان کرمان مهاجرت داشتن و فوتبال و ماهی رو ازخود به یادگار گذاشتن ازاین بابت هم خوشحالم وناراحتم ازاینکه چرا چرا چرا ما در ابادان در مسجد سلیمان در ماهشهر در دزفول درخرمشهر در اندیمشک در ایذه که مهد فوتبال ایران هست یک چنین امکانات و ورزشگاهی نداشته باشیم با تیم های خوزستان مثل فرزند ناخوانده رفتار میکنن حتی نمیدانن چقد بودجه دارن به عمر ما دهه شصتی ها که نمیرسه ابادی خوزستان وابادان وخرمشهر رو ببینیم انشالله دهها نسل بعداز ما ببینن
مجيد
|
Germany
|
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
0
0
خداوکیلی هاشمی نسب چی زده که اینقدر از بازی تعریف میکنه؟
اگر بازی فولاد را ندیده بودم میگفم برزیلی بازی کردن ،اصلاً تساوی حقمون نیست چه برسه به برد .
اصلاً فولاد هیچ برنامه ای برای گل زدن یا برد نداشت،فقط وفقط زیرتوپ میزدن و دو پاس سالم به همدیگر ندادن ، بعدکجای دنیا برای هرصحنه ای تمام نیمکت تیم اعتراض می کنند؟
بخدا زشته، در شأن ما خوزستانیها و فولادیها نیست ،باید نکونام نیمکت تیم را مدیریت کند. چون جو منتقل میشه به داخل زمین و بازیکنان تمرکزشون را ازدست میدهند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
0
0
بله فوتبال بازی لحظه هاست این حرفم درسته همیشه شانس بطور صددرصد با یک تیم نیست۰
حزباوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
0
0
فولاد وسط زمین از نبود پاتوسی ضربه خورد اما نکته این دیدار ادب و شخصیت گزارشگر بود و حافظه ورزشی اون عزیز.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها