به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۳۱۰۸۷
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

دغاغله: بازیکن و اسپانسر برای حفظ تیم نداشتیم

دغاغله: بازیکن و اسپانسر برای حفظ تیم نداشتیم

خوزستان ورزشی- مسئول بانوان هیئت فوتبال خوزستان گفت: تیم آویسا به دلیل مشکل مالی انصراف داد و ما زمانی برای نگه داشتن تیم نداشتیم.

به گزارش خوزستان ورزشی، فاطمه دغاغله درباره عدم حضور تیم آویسا خوزستان در لیگ برتر فوتبال بانوان به تسنیم گفت: آویسا خوزستان اعلام کرد به دلیل هزینه‌های زیاد و عدم درآمدزایی، امسال تیمداری نمی‌کند. ما هم تلاش کردیم سهمیه استان را نگه داریم، لذا به دزفول انتقال دادیم که متأسفانه مسئولان نتوانستند هزینه‌ها را تقبل کنند و به همین دلیل اعلام کردند، تیمداری نمی‌کنیم.

وی به مسئله انصراف دیرهنگام آویسا و از دست دادن بازیکنان خوب تیم اشاره کرد و افزود: از آنجایی که تیم آویسا انصرافش را دیر اعلام کرد اکثر بازیکنان با تیم‌های دیگر قرارداد بستند و به همین دلیل فرصتی نداشتیم که برآورد هزینه کرده و دنبال اسپانسر جدیدی باشیم. به خاطر محدودیت زمانی نتوانستیم تیم را جمع کنیم، چون هم کمبود بازیکن داشتیم و هم بحث اسپانسر که نتوانستیم تیم بدهیم. البته برای سال‌های دیگر برنامه داریم. فوتبال همیشه برای بانوان وجود دارد.

مسئول بانوان هیئت فوتبال خوزستان خاطرنشان کرد: سال‌های آینده از تیم‌های پایه شروع و تلاش می‌کنیم از لیگ دسته یک به لیگ برتر صعود کنیم و اسپانسر قوی پیدا کنیم تا این تیم ماندگار شود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
0
0
فقط میشه گفت مسولان خوزستان حیا کنید
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها