به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۳۱۰۸۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

درخواست تیم نفت برای بخشش محرومیت حسینی

درخواست باشگاه نفت برای بخشش محرومیت حسینی

خوزستان ورزشی- باشگاه نفت مسجدسلیمان از فدراسیون فوتبال خواست تا باقیمانده محرومیت سرمربی تیم فوتبال این باشگاه بخشیده شود.

به گزارش خوزستان ورزشی و به نقل از تسنیم، تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در شرایطی روز پنجشنبه هفته جاری به مصاف پرسپولیس می‌رود که سرمربی این تیم تاکنون در لیگ بیستم نتوانسته روی نیمکت نفتی‌ها بنشیند و او شاگردانش را از روی سکوها هدایت می‌کرد.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پس از اتفاقات دیدار فصل گذشته مس کرمان (تیم قبلی مجتبی حسینی) مقابل علم و ادب تبریز در هفته پایانی لیگ دسته اول، حسینی را به چهار جلسه محرومیت محکوم کرد که دو بازی آن در دیدار مقابل تراکتور تبریز و سایپا سپری شد.

باشگاه نفت مسجدسلیمان در همین راستا از فدراسیون فوتبال، درخواست بخشش باقیمانده محرومیت سرمربی این تیم را کرده تا حسینی بتواند از دیدار با پرسپولیس تیمش را از کنار زمین هدایت کند.

در کنار حسینی، مجید محافظت‌کار مربی تیم مسجدسلیمانی به خاطر حاشیه‌های دیدار مس کرمان و علم و ادب در دو بازی قبلی محروم بوده و یک جلسه از محرومیتش باقی مانده است.

دیدار نفت و پرسپولیس از ساعت 16:35 پنجشنبه، در چارچوب هفته سوم لیگ برتر فوتبال و در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان برگزار خواهد شد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
0
0
ب امید صدرنشینی تیم محبوبmis حتمن حتمن پرسپولیس در mis شکست میخورد
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها