به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۳۱۰۷۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

سامری: بدون بازیکن خارجی مدعی قهرمانی هستیم

سامری: بدون بازیکن خارجی مدعی قهرمانی هستیم

خوزستان ورزشی- سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان گفت: حضور بازیکنان خارجی با کیفیت در ترکیب تیم‌های ایرانی افزایش کیفیت بازی‌های لیگ برتر بسکتبال را در پی‌دارد.

به گزارش خوزستان ورزشی، حماد سامری در گفت‌وگو با ایرنا بیان کرد: مسابقات لیگ برتر بسکتبال در این فصل نسبت به فصل‌های گذشته به لحاظ فراگیری کرونا و متمرکز شدن بازی‌ها شرایط سخت‌تری دارد و از سویی برخی تیم‌های حاضر در لیگ با جذب بازیکنان خارجی در اندیشه قهرمان شدن هستند.

وی افزود: حضور بازیکنان خارجی هم به لحاظ کیفی و هم به لحاظ کمی شرایط را به سود تیم‌ها کرده و درصد موفقیت آنها در هر بازی بیشتر از تیم‌هایی است که از بازیکن خارجی سود نمی‌برند.

سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان گفت: برخی تیم‌هایی که در فصل‌های گذشته جزو تیم‌های درجه دوم حساب می‌شدند امسال با جذب بازیکن خارجی به تیم‌های درجه یک لیگ برتر بسکتبال ایران تبدیل شده‌اند.

سامری بیان کرد: متاسفانه تیم پالایش نفت آبادان مجوز جذب بازیکن خارجی از سوی وزارت نفت را ندارد ولی با جذب بازیکنان خوب داخلی یکی از مدعیان اصلی قهرمانی هستیم.

وی افزود: در لیگ برتر امسال شش تیم با جذب بازیکن خارجی و بازیکن مطرح داخلی جزو مدعیان قهرمانی هستند و ما برای کسب این عنوان باید با آن تیم‌ها رقابت نزدیکی داشته باشیم.

سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان با اشاره به دشواری مسابقات به صورت متمرکز گفت: مسابقات به دلیل شرایط کرونایی به صورت متمرکز در تهران برگزار می‌شود که این مساله باعث خستگی تیم‌ها و تحلیل بدنی بازیکنان می‌شود.

سامری ادامه داد: ما در گروه بسیار سختی قرار گرفتیم که صعود از آن دشواری خاص خود را دارد ولی برای تیم ما که مدعی قهرمانی است فرقی ندارد در کدام گروه و با چه تیم‌هایی بازی می‌کند.

وی بیان کرد: کیفیت تیم‌های حاضر در گروه الف کاملا یکسان است و نمی‌توان گفت کدام بازی آسان است؛ در این گروه حداقل سه تیم مدعی قهرمانی حضور دارند که بر خلاف ما دارای بازیکن خارجی هستند.

سامری گفت: خدا را شکر و به لطف تلاش بازیکنان در بازی نخست توانستیم حریف خود را شکست دهیم و در ادامه راه نیز برای کسب پیروزی تلاش خواهیم کرد.

وی افزود: در لیگ امسال جای هواداران خالیست؛ حضور آنها باعث افزایش کیفیت مسابقات می‌شد ولی نبودن آنها شور و هیجان را از لیگ کاهش داده است.

مسابقات لیگ برتر بسکتبال به دلیل آغاز اردوی تیم ملی ایران متوقف شد و هنوز برنامه هفته سوم این مسابقات از سوی فدراسیون بسکتبال اعلام نشده است.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
0
0
درود به شرف آقای سامری و بازیکنان جوانمرد و سختکوشش. باورکنید وقتی میبینم چنین تیم پرافتخاری داریم که تنها نماینده استان و آبادان همیشه سربلند ولی ورزشگاهی محقر که فقط یک سمتش امکان حضور هوادار را داره بجای مسئولین خجالت میکشم یعنی این سازمان اروند نمیتواند با همکاری پالایش نفت یک استادیوم سرپوشیده شایسته برای این شهر بسازن که باعث دلگرمی جوانان و حضور بیشتر اونها بشه والله شهرهایی را میبینم که حتی نامشان بزور شنیده ایم ولی ورزشگاههای آنچنانی دارن افسوس میخورم. والله کمی معرفت و تعصب در مسئولین شهر عیب نیست چرا کاری نمیکنن . اگر تیم فوتبالمون بخاطر مدیریت غلط و بی تعصب و ناکارامد هیچگاه تاکنون باعث افتخار فوتبالدوستان نشده ولی درعوض تیم بسکتبالمون باعث افتخارمون شده . درود به شرف همشون
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها