به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۳۱۰۵۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۳
تعداد نظرات: ۵ نظر

علوی: باید با سرمربی استقلال برخورد قاطع شود

علوی: باید با سرمربی استقلال برخورد قاطع شود

خوزستان ورزشی- سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: اگر محمود فکری از رفتارش پشیمان شده بود، تاکنون رسماً عذرخواهی می‌کرد.

به گزارش خوزستان ورزشی و به نقل از باشگاه فولاد خوزستان، سید محمد علوی درباره کلیپ منتشر شده از محمود فکری سرمربی استقلال پس از پایان بازی فولاد و استقلال اظهار داشت: کلیپ واقعا منزجرکننده بود و من نمی‌دانم چرا و چگونه یک مربی به خودش اجازه می‌دهد این گونه حرف بزند، قطعا اگر در آن صحنه پرویز مظلومی و صمد مرفاوی دو مربی بزرگ فوتبال و باشگاه استقلال که هر دو اخلاق‌مدار هستند، حضور داشتند همان جا با سرمربی تیمشان برخورد می کردند که چرا با این گونه الفاظ درباره کادرفنی و بازیکنان تیم ما صحبت می‌کند.

وی ادامه داد: باشگاه فولاد به هیچ عنوان نمی‌گذارد حقش در هیچ زمینه‌ای ضایع شود و شکایتی از او به کمیته اخلاق و دیگر مراجع قضایی انجام خواهیم داد تا دیگر شاهد چنین صحنه های بسیار زشت و زننده‌ای در زمین مقدس فوتبال نباشیم. بالاخره این زمین حرمت دارد و هرکس باید بداند که کجاست و چه حرفی را بر زبان می‌آورد.


مدیر تیم فولاد همچنین گفت: او به تمامی مجموعه باشگاه فولاد توهین کرد و اگر اسم کسی را آورده بود به صورت شخصی نیز در دادگاه از او شکایت می‌کردیم. مستندات و شواهد خود را به کمیته اخلاق خواهیم فرستاد و امیدواریم که فدراسیون و کمیته اخلاق برخورد قاطعی در خصوص این موضوع با ایشان کند تا دیگر شاهد چنین صحنه هایی در هیچ ورزشگاهی نباشیم.

سرپرست تیم فولاد خوزستان افزود: الان که با شما صحبت می‌کنم او هنوز عذرخواهی از باشگاه، کادرفنی، بازیکنان و هواداران بزرگ فولاد نکرده و فکر می‌کنم اگر از رفتارشان ناراحت بودند و متنبه شده بودند عذرخواهی انجام می شد و شاید اکنون دیگر برای کاهش محرومیت احتمالی و اینکه کمیته اخلاق ورود کرده، بخواهد صحبتی کنند. من به جای ایشان از تمامی هواداران دو تیم بزرگ فولاد و استقلال بابت این موضوع عذرخواهی می‌کنم و قطعا رفتار آقای فکری ارتباطی با باشگاه فرهنگی استقلال و هوادارانشان ندارد چرا که در زمان حضور اسطوره‌های بزرگ در این باشگاه چون ناصر خان، منصور پورحیدری، پرویز مظلومی و ... همیشه اخلاق اولویت بوده است.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
0
0
صحبتهای احمقانه مظلومی و بیانیه استقلال ثابت کرد موضع باشگاه استقلال مثل فکری است.
Rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
0
0
پرویز مظلومی مصاحبه کرده و یه عذر خواهی هم نکرده و در ادامه گفته برا علوی و تیم فولاد متاسفم که اخلاق مدار نیستند
تحویل بگیر آقای علوی
کلا تیم استقلال بویی از اخلاق نبرده این ربطی به مربی نداره کل باشگاه استقلال بر پایه بی اخلاقی بنا نهاده شده
اون از نحوه گرفتن بازیکن و مربی که همه اینها رو بدون رعایت اخلاق دراختیار گرفت و اونهم از رفتار کادر فنی این تیم
کل تیم زیر سوال هست آقای علوی سعی نکن باشگاه استقلال رو از این بی اخلاقی مجزا کنی چرا که باشگاه استقلال هم نه تنها عذرخواهی نکرد بلکه جانب مربی خودشون رو گرفتن
بچه اهواز ساکن قزوین فولادی
|
Germany
|
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
0
0
چرا سرخابیهای نور چشمی وزرات فکر میکنن نباید ببازن: چون ظرفیت باخت ندارن. حالا جناب فکری به کمیت انظباطی دوستانه دعوت شده اند یعنی تشریف ببرن توضیح بدن نه اینکه احضار بشن . بعد میگن ببخشید خوبه یک جلسه محروم بشی. بیچاره تیمهای شهرستانی ولی تو اسیا تلافیش درمیاد. برا همین فوتبال تو ایران پیشرفت نمیکنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
0
0
در فوتبال ایران همه چیز و همه کس فقط و فقط برای اینه که دو تیم لنگ و کیسه برنده بشن و وقتی هم میبازن یا دنبال کمرنگ کردن برد حریفن و یا با هیاهو مظلوم نمایی میکنن. این فوتبال مافیایی فقط دنبال برنده شدن این دو تیم هستن . اگه این فحاشی از طرف سرمربی تیم دیگه ای صورت میگرفت حداقل پنج جلسه محرومش میکردن . در این کشور در همه ارکان ورزشی فساد و بی عدالتی غوغا میکنه .
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
0
0
چه کسانی هم توی استقلال دم ازاخلاق میزنن وبیانیه میدن عمران زاده ای که چند سال پیش توی صبای قم بودمقابل استقلال هم مرتکب پنالتی وهم اخراج شد تا صبابازی روواگذارکرداگه اشتباه نکنم اون فصل صباسقوط کرد. لابدفردافولاد مقصر میشه که چرامظلومی که سرپرست استقلاله حواسش نبوده بازیکن تیمش که مصدوم میشه یادشون نیست بازیکن جایگزین رو اضافه کنن.به یادندارم هیچ وقت سرخابی هاباخته باشن وراحت باباخت کناراومده باشن حتماً بهونه ای دارن،یامیگن هواخوب نبوده،زمین مشکل داشته،داوری خوب نبوده،تیم حریف بابازیکن کرونایی بازی کرده مبتلاشدیم،نیمکت حریف بهمون فحاشی کردن و...خنده دارهست که میگن دوروزقبل بازی مصاحبه مربی تیم فولادتحریک آمیزبوده،ماکه روزقبل وبعد بازی ازمصاحبه مربی فولاد چیزی جز پاچه خواری وتمجیدازآبی های پایتخت ندیدیم!!!
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها