به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۳۱۰۴۳
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۷
تعداد نظرات: ۱۲ نظر

پیروانی: فردا روزی سخت برای پرسپولیس است

پیروانی:فردا روزی سخت برای پرسپولیس است

خوزستان ورزشی- مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: فردا با تمام توان بازی خواهیم کرد و مطمئن باشید برای هر دو تیم به ویژه پرسپولیس بازی سختی خواهد بود.

به گزارش خوزستان ورزشی و به نقل از تسنیم، امیرحسین پیروانی در نشست خبری پیش از دیدار فردای تیمش مقابل پرسپولیس گفت: هفته دوم لیگ در حال برگزاری است و با وجود برگزاری حدود 11 بازی هنوز عیار تیم‌ها و وزن جدول  مشخص نیست. در هفته‌های آینده شرایط تاکتیکی تیم‌ها مشخص می‌شود.

وی ادامه داد: بازی اول خود را در حالی پشت سر گذاشتیم که در یکی دو ساعت مانده به این دیدار پنجره نقل و انتقالاتی‌مان همچنان بسته بود. متاسفانه پنجره آن روز باز نشد و نتوانستیم از تمام نفرات‌مان استفاده کنیم و از نفراتی استفاده کردیم که خیلی خوب دیدار مقابل پیکان را مدیریت کردند.

پیروانی عنوان کرد: از مدیریت پالایشگاه و مدیران باشگاه تشکر می‌کنم که شرایطی را فراهم کردند تا پنجره باشگاه باز شد. باید یک تشکر ویژه هم از بازیکنان باتجربه داشته باشیم. آنها هم بچه‌ها را مدیریت و هم انرژی خوبی به کادرفنی منتقل کردند. مجموعه خوبی هستیم که توانستیم 3 امتیاز شیرین را در بازی با پیکان به دست بیاوریم. بازیکنان جوان ما که در بازی با پیکان بازی کردند و تاثیرگذار بودند به عنوان پاداش امروز به همراه تیم به تهران می‌آیند و برای اولین بار ورزشگاه آزادی را از نزدیک می‌بینند و در کنار ما خواهند بود.

وی اظهار داشت: قرار ما از ابتدا این بود که تیم دومی داشته باشیم ولی نمی‌دانستیم که به این زودی به تیم دوم‌مان نیاز پیدا می‌کنیم تا از وجودشان استفاده کنیم. فکر می‌کردیم تیم دوم‌مان در نیم فصل دوم بیشتر در جریان بازی قرار می‌گیرند و خیلی خوشحالیم که جوانان ما نشان دادند انتخاب کادرفنی صحیح بوده است.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان افزود: نسبت به سال گذشته 12 بازیکن از دست دادیم و نیاز به زمان بیشتری داریم که درک متقابل بین بازیکنان و کادرفنی برقرار شود. بازیکنان باید با تفکرات پورموسوی و کادرفنی آشنا شوند و ما هم با توانایی بازیکنان آشنا شویم. با توجه به جوانان خوبی که جذب کردیم، آنها ذات خوب فوتبال آبادان را نشان دادند و در این سال‌های اخیر در فوتبال پایه بازی می‌کردند. خوشبختانه ما با تمام توان بازی خواهیم کرد و مطمئن باشید فردا برای هر دو تیم به ویژه پرسپولیس بازی سختی خواهد بود.

پیروانی در خصوص شرایط تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد:  پرسپولیس از معدود تیم‌هایی بود که در بازی‌های آسیایی کادرفنی‌اش را تغییر نداد و یحیی گل‌محمدی بازیکنانی را که انتخاب کرد که در گذشته در شهر خودرو و ذوب‌آهن با آنها کار کرده بود. این تیم دقیقا بازیکنانی را جذب کرد که مورد نیاز بودند و آنها خلأ بازیکنان را پر کردند. پرسپولیس با توجه به اینکه در 4 سال گذشته روند خوبی داشته مشکل خاصی نخواهد داشت.

وی در خصوص بازی خوب طالب ریکانی در مقابل پیکان خاطرنشان کرد: ماه‌های اول است که با صنعت نفت همکاری دارم. نقشی که طالب ریکانی در تیم ما دارد فراتر از یک بازیکن است و لفظ فرابازیکنی که مطرح می‌کنیم در مورد ریکانی صدق می‌کند. او ارتباط خوبی بین بازیکنان و کادرفنی دارد. او به عنوان یک کاپیتان تمام عیار  احساس مسئولیت دارد و تشکر ویژه‌ای از او می‌کنیم. با توجه به اینکه تیم ملی بازیکن چپ‌پا کم دارد ریکانی قطعا می‌تواند به تیم ملی هم کمک کند و امیدوارم نگاه ویژه‌ای به او شود. او سال گذشته هم بازیکن تاثیرگذاری بود و بازی با پیکان با وجود اینکه بازیکنان جوان زیادی در ترکیب تیم بودند، چنان انرژی مثبتی در حضور جوانان  به تیم داد و به عنوان یک همکار خوب ارتباط خوبی بین ما و بازیکنان برقرار می‌کند. امیدوارم نگاه مربیان تیم ملی به ریکانی جلب شود.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در خصوص اینکه باشگاه پیکان با برخی از بازیکنان این تیم صحبت کرده است، گفت: این موضوع شنیده‌ها بوده و با توجه به اینکه پنجره نقل و انتقالات ما بسته بود این حق را به بازیکنان‌مان می‌دهم. با توجه به اینکه بازیکنان ما می‌خواستند قرارداد ببندد، اگر بیرون می‌ماندند دچار مشکل می‌شدند، اقدامی اگر هم شده به خاطر خوب بودن آنها است. اگر پیکان هم صحبتی کرده باشد، شاید به خاطر این است که بعد از بازی با ما احساس کرده‌اند که یک مدافع وسط نیاز دارند. ما هم شنیدیم و علاوه بر طیبی با بقیه بازیکنان ما هم صحبت شده بود. بازیکنان ما نهایت جوانمردی و تعصب را نشان دادند و این بازیکنان خیلی مُصر گفتند که ما در کنار تیم می‌مانیم و امیدواریم پنجره تیم باز شود و اگر باز نشود 6 ماه در کنار تیم می‌مانیم. این موضوع از حس همکاری در تیم ما نشان می‌دهد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
0
0
باز هم درود به شرف پیروانی که برخلاف مدیرعامل تیم که کلا از مصاحبه هراس دا ره و هیچگاه در مصاحبه هاش از توانایی برخی بازیکنای تیمش دفاع نکرده پیروانی در مصاحبه امروزش از حق و لیاقت طالب ریکانی برای حضور در تیم ملی دفاع کرد درود به شرف . آقای عرب زاده گزارشگر بازیهای صنعت نفت بهتره یاد بگیری که از میکرفون که بت دادن استفاده کنی و خیلی بیشتر از اینها از مظلومیت صنعت و اون تعداد بازیکنانی صنعت که علی رغم بازیهای عالی ولی هیچگاه به تیم ملی دعوت نشدن دفاع کنی . میکروفون سیمای مرکز آبادان نیاز به گزارشگر متعصب به باشگاه داره . یاد بگیر وگرنه بر علیه تو طومار جمع میکنیم و کامنتهای انتقادی که حقت هست بیشتر خواهد شد .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
0
0
من بشخصه مخالف پیوستن آقای پیروانی ب صنعت بودم وبرا خودم دلایلی داشتم اما و اما منصفانه بخوام قضاوت بکنم اکثر صحبتهایی که کرده کاملا صحیح است ب ویژه درخصوص طالب ریکانی و روز سخت پرسپولیس در آزادی بقول دوستمون هوادار هردیدگاهی میتونه داشته باشه اما باید منصف واخلاق مدارباشه امیدوارم فردا بچه ها دل میلیونها هوادار عاشق در سرتاسر دنیارو شاد بکنند
آرش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
0
0
دوستان مطمئن باشید امیر خان پیروانی رزومه خوبی در آبادان به جای خواهد گذاشت زمین فوتبال خیز آبادان و پرورش دهندگانی از مکتب خاندان پیروانی با حضور سید فوتبال خوزستان و علی خان فیروزی از مکتب فوتبال اصیل آبادان این زمین حاصلخیز را به روز های پر افتخار دهه چهل و پنجاه نزدیک میکنند ، آنها زمان و حمایت لازم دارند و ما صبر و شکیبایی..
آرش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
0
0
هواداران فهیم صنعت به این نکته واقفند که یک مربی و بازیکن حرفه ای خارج از تعهدات خودش حرکت نمیکنه و طبیعتاً به آن تیمی که حضور داد کاملا وفادار خواهد بود بنابراین همانگونه که بازیکنان شمالی صنعت در سال گذشته علی رغم همه مشکلات از جان مایه گذاشتند از جمله میلاد جهانی امسال نیز شاهد همین حضور پرشور خواهیم بود.ضمنا حضور امیر خان پیروانی در مصاحبه های قبل و سید عزیز بعد از بازی و همچنین علی خان فیروزی در موارد کلی تیم و غیر فنی ، تقسیم کار خوبی هست که انجام شده ، بهتره آقای عیسی زاده کمتر مصاحبه کنند. تا حالا دیدید مدیر عامل بارسا یا رئال مصاحبه کنه؟ وظیفه مدیر عامل فراهم نمودن زی ساخت های لازم و افزایش بهره وری تیم هست با تمرکز و پرهیز از حواشی.ضمنا حضور متناوب امیر خان و سید کنار خط و روی نیمکت مکمل خوبی را بوجود آورده که با مدیریت جناب فیروزی خیال هواداران را از استحکام نیمکت تیم آسوده کرده.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
0
0
متاسفانه بعضیها درهمین استان خوزستان ازپیروزی صنعت ناراحت شدن که چون تیم خودشان نبرده میگن حق صنعت برد نبوده دوستان هم استانی خوشبختانه ما با جوانانمون پیکان رو چپ کردیم دعا میکنیم تیم شماهم برنده بشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
0
0
لازم دیدم نکاتی را مختصر ب کاربرگرامی آرش خان عرض کنم ما آبادنیا تمام افرادی که حضرتعالی اسم بردیم میشناسیم وخوبم میشناسیم من غیراز تعریف وتمجید خارج از عرف شما ازمکتب پیروانی ها و تعریف بی دلیل ازمدیرعامل باشگاه که اغلب هواداران بدلیل کم کاری ایشان گله مند هستند دربین اظهارات شما ب این مورد مهم اشاره کنم که هنوز بسیار بسیار زود است که این افراد را تجمع بی نظیر بخوانید نمیدونم شما چند سال داری لیکن بکار بردن کلمه مکتب را درخصوص معلم اخلاق وووو پرویزخان دهداری که ازجمیع جهات بی نطیربود بکار میبریم ببین برادر برای ما تیم صنعت نفت دوستداشتنی و درجه اول اهمیت است و دلباخته وعاشق افراد نیستیم بهتراست اعتدال پیشه نمایید وبیشتر ب آبادان و تیم بزرگ صنعت بپردازیدتا فرد ضمن احترام ب تمام کسانی که نام بردید لیکن هنوز برای قضاوت عملکرد کادر فنی خیلی عجله کردید مدیرعامل هم تکلیف قضاوتش با هواداران یاعلی مدد
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
0
0
کاربرگرامی آرش خان ضمن سلام عرض شود ازدیدن کامنتهای پرشورت خوشحال میشویم تمام ما هواداران باهردیدگاه وسلیقه در عشق ب صنعت نفت وحمایت ازتیم محبوبمان اتفاق نظرداریم شاید دربعضی از موارد دیگر هم نظرنباشیم اما نقطه ی اتحاد ما شهرآبادان وتیم صنعت نفت آبادانه ایشالله موفق باشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
0
0
آگه داور امروز به سمت پرسپولیس نچرخه بردن زیاد دور از دسترس نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
0
0
سلام هواداران محترم تیم بزرگ صنعت متاسفانه حرکت آقای تاتار در هوایی کردن بازیکنان صنعت نفت در آبادان بسیار غیرحرفه یی و ناجوانمردانه بود هرچند پاسخش را سریع وب موقع ازسوی هواداران گرفت ببینید شاهد باشید اززمین وهوا قصد تخریب تیم وضربه زدن ب آبادان رو دارند تاتار بداند این حرکتش ازسوی هواداران صنعت نفت فراموش نمیشود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
0
0
تاساعاتی دیگر صنعت مقابل (قرمز تهران) صف آرایی خواهدکرد منتظر یک فوتبال ناب وجنگنده و انشالله توام با نتیجه خوب هستیم دل میلیونها آبادانی درسراسر دنیا باشماست۰ یاعلی مدد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
0
0
سلام و آرزوی روزی خوب برای فوتبال آبادان و یک انتظار ویژه از طالب ریکانی آر۰پی۰جی زن داریم که بازم سوپر ستاره زمین باشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
0
0
آقای فرشاد پیوس درمصاحبه جدیدش گفت۰ آل کثیر باید ب روانپزشک مراجعه کند۰ عجب سرنوشتی ؟ اول محرومیت شش ماهه حالا هم روانشناس و روانپزشک ؟
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها