به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۳۱۰۳۴
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰

تیم بسکتبال بانوان نفت آبادان در سودای قهرمانی

تیم بسکتبال بانوان نفت آبادان در سودای قهرمانی

خوزستان ورزشی- سرمربی تیم بسکتبال بانوان پالایش نفت آبادان گفت: تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان هدف قهرمانی در لیگ برتر بسکتبال بانوان را دارد که در این راستا گام برمی‌دارد.

به گزارش خوزستان ورزشی، شایسته متشرعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: تیم بسکتبال بانوان پالایش نفت آبادان تمرینات پیش فصل خود را با کیفیت مناسبی برگزار نموده و با آمادگی کامل وارد مسابقات لیگ برتر شد.

وی افزود: هدف باشگاه کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر بانوان است که در این راستا اقدام به جذب بازیکنان تاثیرگذار و با کیفیت کردیم.

سرمربی تیم بسکتبال بانوان پالایش نفت آبادان با اشاره به پیروزی این تیم در دو هفته ابتدایی لیگ برتر بسکتبال بانوان گفت: بازی نخست برای همه تیم‌های بزرگ و کوچک دنیا سخت است زیرا بازیکنان در شرایط مسابقه نیستند.

متشرعی بیان کرد: ما در دو بازی نخست حریفان خود را تحت تاثیر قرار دادیم و با شرایطی به پیروزی رسیدیم که شایستگی آن را داشتیم.

وی با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنان بومی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان افزود: در این تیم بازیکنان بومی و جوانی حضور دارند که می‌توانند در آینده بسکتبال کشور تاثیرگذار باشند و باید به آنها میدان داد تا به تجربه لازم برای حضور در مسابقات دست یابند.

سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان گفت: لیگ برتر بسکتبال ایران شرایط خاص خود را دارد زیرا چند تیم مدعی قهرمانی هستند و برای کسب این عنوان هدفگذاری کرده‌اند.

وی افزود: در بسکتبال ایران پدیده‌هایی هستند که نمایش قابل قبولی در دو هفته ابتدایی لیگ برتر داشتند که به طور قطع مورد نظر کادر فنی تیم ملی قرار خواهند گرفت.

تیم بسکتبال بانوان پالایش نفت آبادان در دو بازی ابتدایی لیگ برتر برابر تیم‌های مولتی کافه مشهد و صنعت مس رفسنجان به برتری رسید.

زمان ادامه بازی‌های ‌لیگ برتر بستکبال بانوان، به دلیل برگزاری تمرین تیم ملی بسکتبال هنوز مشخص نشده است.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها