به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۳۱۰۳۲
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۷

روزهای پرکار هیات فوتبال در بخش نقل و انتقالات


روزهای پرکار هیات فوتبال در بخش نقل و انتقالات

خوزستان ورزشی- هیأت فوتبال خوزستان روزهای پرکاری را در اواخر فصل نقل‌وانتقالات پیش‌فصل لیگ برتر و دسته اول سپری کرد.

به گزارش خوزستان ورزشی، حضور 3 تیم لیگ برتری و 2 تیم دسته اولی باعث شده بود تا هیأت فوتبال خوزستان روزهای پرکاری در اواخر فصل نقل‌وانتقالات پیش‌فصل داشته باشد؛ خصوصا که برخی از نمایندگان فوتبال این استان با مشکل بسته بودن پنجره جذب بازیکن نیز مواجه بودند.

واحد نقل‌وانتقالات هیأت فوتبال خوزستان علیرغم وجود این مشکلات موفق شد که مراحل ثبت‌نام سیستمی بازیکنان و مربیان 5 تیم خوزستانی را در سیستم مربوطه انجام دهد و قراردادهای تمامی بازیکنان و مربیان نمایندگان این استان با تلاش هیأت فوتبال به ثبت رسید.

علیرضا جرفی مسئول واحد نقل‌وانتقالات هیأت فوتبال خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار روابط عمومی این هیأت توضیح داد: امسال نسبت به سال گذشته ازدحام بیشتری در زمینه ثبت قراردادها و تأیید مدارک داشتیم.

وی ادامه داد: سال قبل استان خوزستان یک نماینده در لیگ دسته اول داشت که امسال به 2 تیم افزایش یافت. از طرف دیگر سازمان لیگ تعداد بازیکنان لیست بزرگسال و آکادمی تیم‌ها را به‌دلیل شیوع ویروس کرونا افزایش داده است و تیم‌ها می‌توانستند نفرات بیشتری نسبت به سال گذشته وارد لیست کنند.

جرفی در رابطه با آمار بازیکنان ثبت شده از سوی سه تیم خوزستانی حاضر در لیگ برتر گفت: تیم صنعت‌نفت آبادان 42 بازیکن، تیم فولاد خوزستان 40 بازیکن و تیم نفت مسجدسلیمان 26 بازیکن تا پایان چهارشنبه شب معرفی کردند.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا تیم‌ها می‌توانند باز هم بازیکن جدیدی را به خدمت بگیرند، اظهار داشت: باشگاه‌ها بعد از این تاریخ نمی‌توانند بازیکنانی که با تیم دیگری قرارداد رسمی دارند را جذب کنند، اما چنانچه بازیکنی قراردادش را قبل از تاریخ 28 آبان با تیم قبلی‌اش بصورت رسمی فسخ کرده و این فسخ در سیستم به ثبت رسیده باشد، می‌تواند بعنوان بازیکن سهمیه آزاد فیفا به تیم جدیدی منتقل شود. همچنین هر باشگاه می‌تواند اسامی بازیکنان رده سنی امید و جوانان همان باشگاه را به لیست تیم اصلی اضافه کند.

علیرضا جرفی اضافه کرد: به لطف خدا قراردادهای تمام بازیکنان موردنظر تیم‌های خوزستانی را به ثبت رسمی رساندیم و خستگی این روزهای سلوغ برطرف شد. در پایان جا دارد از همکاری مدیران باشگاه‌ها، همچنین زحمات رئیس و دبیر و اعضای هیأت فوتبال خوزستان که در این زمینه همکاری لازم را انجام دادند کمال تشکر را داشته باشم.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها