به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۳۱۰۰۹
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۰
تعداد نظرات: ۲۶ نظر

پورموسوی: برد مقابل پیکان خیلی اهمیت داشت

پورموسوی: پیروزی مقابل پیکان خیلی اهمیت داشت

خوزستان ورزشی- سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: پیروزی مقابل پیکان برای ما خیلی اهمیت داشت.

به گزارش خوزستان ورزشی و به نقل از فارس، سیروس پورموسوی در نشست خبری پس از دیدار معوقه هفته اول لیگ برتر و پیروزی دو بر یک مقابل پیکان اظهار داشت: خدا را هزار بار شکر می‌کنیم که امروز به ما کمک کرد؛ علیرغم تمام مشکلاتی که یکباره بر سر ما خراب شد توانستیم یک بازی خانگی که خیلی برایمان اهمیت داشت، در یک بازی باخته برنده شویم.

پورموسوی ادامه داد: نشان دادیم اگر در یک ماه گذشته این همه صحبت کردیم و گفتیم در کنار ساختن تیم صنعت نفت اصلی در حال پشتوانه سازی و جوانگرایی هستیم. امروز همه دیدید که حرف‌هایمان شعار نبود و در حد عمل آن را نشان دادیم. بازی اول همیشه در شروع لیگ سخت است. فقط 5 بازیکن بزرگسال داشتیم و 6 بازیکن جوانان و امید که نشان دادند می‌توانیم به آینده صنعت نفت امیدوار باشیم. از همه بازیکنانمان به خصوص با تجربه‌ها تشکر می‌کنم.

سرمربی صنعت نفت در مورد بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی این تیم و اینکه آیا فدراسیون فوتبال به خاطر مساله اسکوچیچ با نماینده آبادان لجبازی می‌کند، گفت: امروز حدود ساعت 14:10 به من گفتند از بازیکنان جذب شده نمی‌توانیم استفاده کنیم. خیلی سریع تلاش کردیم ترکیب تیم را عوض کنیم. با بازیکنان صحبت کردیم تا در این فاصله کم آن‌ها را از لحاظ روحی روانی آماده کنیم. علت اصلی را نمی‌دانیم. اجازه بدهید بررسی کنیم و ببینیم در این قضیه چه کسانی می‌توانستند کمک کنند و کمک نکردند. علیرغم اینکه مدیریت باشگاه تلاش کرد.

وی افزود: پنجشنبه این پول حواله شده، من فیش پرداختی را دیدم. از طریق یکی از کشورهای همسایه این پول پرداخت شده، نمی‌دانم برای چه پنجره ما تا الان بسته مانده، فقط می‌توانیم دعا کنیم که در 24 ساعت آینده پنجره ما باز شود تا از بازیکنانمان استفاده کنیم. اگر بخواهیم با این شکل جلو برویم خیلی سخت است.

پورموسوی در مورد اینکه چرا فدراسیون فوتبال در این مورد کمکی نکرده، اظهار داشت:‌ همانطور که گفتم اطلاع دقیقی ندارم. فقط می‌دانم پنجشنبه پول واریز شده و امروز به من گفتند پنجره بسته است. مطمئنا به عنوان تیمی که در لیگ ایران بازی می‌کنیم، متولی ما فدراسیون فوتبال است. مطمئن هستم فدراسیون اگر تا به امروز کاری نکرده که مطمئنم تلاش کرده، امیدواریم در 24 ساعت باقی مانده کمک کند تا پنجره تیم ما باز شود.

وی در مورد تاثیر منفی تعداد محدود بازیکنان گفت: ما یک لیگ بسیار فرسایشی داریم با توجه به اینکه کرونا هم هست به تک تک بازیکنانمان نیاز داریم. 29 هفته سخت داریم. بازیکنانی را آوردیم که 4-5 پیشنهاد داشتند و اگر خدای ناکرده پنجره باز نشود ما شرمنده این بازیکنان که به عشق صنعت نفت و به احترام مردم آبادان آمدند، می‌شویم.

پورموسوی تصریح کرد: 24 ساعت وقت داریم. امیدوارم از امشب همه مسئولان، فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ، وزارت و وزیر ورزش دست به دست هم بدهند. ان‌شاءالله پنجره نقل و انتقالات ما باز شود. حداقل کمکی که مسئولان کشور می‌توانند به مردم آبادان کنند این است که پنجره باز شود. پول پرداخت شده، نمی‌گوییم به ما پول قرض بدهید چون باشگاه پول را پرداخت کرده است. یک هماهنگی و مکاتبه می‌خواهد که در 24 ساعت آینده این اتفاق بیفتد.

وی در مورد اینکه پنجره استقلال باز شده و آیا صنعت نفت تفاوت دارد، گفت: من روزی در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا گله کردم و گفتم تیم‌های تهرانی می‌آیند، می‌گویند تیم ایران. اما وقتی اسم استقلال خوزستان که آن زمان نماینده ایران بود می‌آمد، می‌گفتند استقلال خوزستان. در صورتی که آن روز استقلال تهران هم بود. الان بحث بین‌المللی است و ما صنعت نفت ایران هستیم. از وزیر محترم انتظار داریم. من در اینترنت خواندم که شبانه تلاش کرد استراماچونی برگردد. امیدوارم وزیر امشب مصاحبه ما را ببیند. خواسته مردم آبادان را ببیند و تلاش کند این پنجره باز شود.

سرمربی صنعت نفت در مورد بازی هفته دوم مقابل پرسپولیس و اینکه آیا خبری در مورد لغو بازی با توجه به محدودیت‌های تهران، به او رسیده، اظهار داشت: تا قبل از بازی هیچ پیامی در مورد لغو بازیی به ما ندادند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲۶
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
0
0
خدا شکر تبریک به هواداران صنعت با این که مشکل بازیکن و نقل انتقالات بسته بود تونستیم بازی را ببریم تیریک به هواداران صنعت باز هم مشکل مدیریتی صنعت که تا حالا مشکل نقل انتقالات باز نشده این باید به چه کسی گفت سه چهار روز دیگه هم بازی با پرپلیس داریم امیدوارم هر چه سریعتر این مشکل حل کنند و بازیکنان جدید بتونند بازی کنند مقابل پرپلیس ابادان برزیلته
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
0
0
سلام بچه ها جوانان آبرو داری کردید به ویژه (طالب ریکانی) اما اقا سید چرا دروغ؟ شما و مدیران نالایق باشگاه فقط دروغ به هوادار تحویل دادید مگر باشگاه صنعت نفت تیم محله آقای عیسی زاده است که اینجوری با آبرو واعتبار یک شهر بازی میکند؟ کارتان مصداق خیانت به مردم مظلوم تنهای آبادان است ازخدا بترسید معجزه وار شکست نخوردیم اگر بجای پیکان قرمز وسپاهان یا ترکتور بود چی میشد؟؟ بازم از بچه ها ممنون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
0
0
سلام بچه ها خسته نباشید خدایی تمام تلاشتون رو کردید و طالب که گل کاشت بله آقای مدیرعامل افتضاح شماها رو ریکانی جبران کرد. عیسی زاده تو مدیر نیستی برو دنبال یه کار دیگه چقدر دروغگو هستید بویژه آقای پورموسوی که خاک روی افتضاحتون میذاره دریغ از کسی که رک و راست وصادقانه باهوادار سخن بگه
فریدون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
0
0
تبریک آقای پورموسوی عزیز،،،،میدانیم باچه شرایط سختی بازی کردید،،،،ممنون،ومبارک،آبادانی های عزیز
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
0
0
این برد را تبریک میگم به تمام خوزستانیها به خصوص هوادران ابادانی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
0
0
حیاکم الله یا شباب!!!
واقعا دربازی امروز، غیرت و مردانگی در چشمانه تک تک صنعتی ها آشکار بود و این جوانان را باید خسته نباشید گفت مردانه بردن تیمی بدون نیمکت و تعویض
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
0
0
ای والله دمتون گرم
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
0
0
با سلام وعرض وادب تنهایی و غربت امروز بچه های صنعت نفت منو یاد تنهایی ابادان در جنگ انداخت و اشک از چشام جاری شد واقعا چرا اقایان مسولین دولتمردان وزارتخانه اینقد به ابادان حسادت میکنین و کینه دارین که ازهر طریقی شده به این شهرو به این مردم مظلوم ومحروم زخم زدین پس کی قراره دین خودتونو به مردمان بزرگ ابادان ادا کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
0
0
ضمن تبریک به پور موسوی ولی امروز ما هواداران چقدر زجر کشیدیم اگه حرف شما درست باشه وخبر نداشتید اگر فدراسیون تا قبل بازی پرسپولیس پنجره نقل وانتقال باشگاه را باز نکنه نباید به تهران بیابید باید جلوی تبعیض را گرفت نباید زیر ظلم کمر خم کرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
0
0
خوشحالم از این برد جوانمردانه بازیکنای صنعت . ولی فریادم به هواست خدایا چرا صنعت گرفتار این باند مدیریتی نالایق شده لامروتا وقتی هنوز پنجره نقل و انتقالات باز نبود چرا با هوادارا درمیان نذاشتید چرا تلاش نکردید با مصاحبه های پی درپی وزیر ورزش و فدراسیون را به باد انتقاد بگیرید و فریاد بزنید فدراسیون و وزارت ورزش متعلق به همه تیمهای کشوره و نه متعلق به دو تیم قرمز و آبی . چطور فدراسیون و وزارت ورزش برای حل مشکلات دو تیم لنگ و کیسه اونهمه تلاش میکنن مشکلات مالی و بدهکاریهای اونهارو حل میکنن و حتی وزیر خودش وارد حل معضلات این دو تیم میکند ولی برای صنعت نفت که به جرات میتوان گفت جزو چهار تیم پرهوادار کشور هست هیچکاری نکرده و نمیکنن . همین الان صنعت نفت در سراسر کشور بواسطه مهاجرت ناشی از دوران جنگ بسیاری از آبادانیها در سایر استانها و شهرها ساکن هستن و با توجه به جمعیت بیش از ۵۰۰ هزار نفری آبادان در قبل از انقلاب که قطعا با ازدواجهای صورت گرفته و تشکیل خانواده های حداقل سه نفری الان به حدود یک و نیم میلیون جمعیت و هوادار صنعت رسیده اند هیچکاری برای این تیم و هواداراش نمیکنید من مطمئن هستم چون بازی بعدی صنعت با قرمز پایتخته برای اینکه صنعت در ضعیفترین حالت به مصاف اون تیم برود باز هم کاری نخواهند کرد تا صنعت با تعدادی جوان گمنام و تازه به لیگ برتر رسیده روبروی این تیم قرار بگیره . به هر حال امیدی به فدراسیون و وزیر ورزش نیست و خود مدیران نالایق و مافیایی صنعت باید تا فردا کاری کنن که پنجره باز بشه وگرنه با این بتزیکنای جوان علی رغم تلاش جوانمردانشون در برابر اکثریت تیمهای قدر و حتی متوسط زمینگیر شده و به سقوط نزدیک خواهیم شد . خدایا این چه عدالتیه خدایا چرا ما باید حدود ده ساله که گرفتار این مدیریت انفعالی و نالایق باشیم . امروز بردیم فقط بخاطر نبوغ طالب وگرنه این جوانان علی رغم تلاششان در برابر سایر تیمها نمیتوانن مقاومت کنن . و درد آخر اینکه وقتی گزارشگر بازی را گوش میکردم اونهم لالمونی گرفته بود و تلاش نمیکرد فریاد مظلومیت صنعت نفت را از طریق گزارش بازی بگوش مردم و مسئولین برساند بخدا این عرب زاده هیچگونه تعصبی به صنعت نداره وگرنه با بغض و ناله و فریاد باید درد صنعت را بگوش همگان می رسوند و اونقدر بی تفاوت از کنار مشکلات تیم و این معضل بزرگ عبور میکرد که انگاری تیم هیچ مشکلی نداره کاشکی ایشان کمی غیرت گزارشگران اهواز و یا سایر استانها را مزه مزه میکرد . بابا اینو عوضش کنید چرا رو اعصاب هوادارا اینگونه سوهان می کشید .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
0
0
آفرین ومرحبا ب کاپیتان طالب و بقیه جوانان باغیرت تیم دستتون دردنکنه مایه افتخاروخوشحالی مردم شریف ونجیب آبادان شدید آبادان با پنجره بسته هم برزیلته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
0
0
اگه بسته بودن پنجره نقل و انتقالات برای دو تیم قرمز و آبی پایتخت اتفاق افتاده بود هوادارای این دو تیم و جراید ایران را با انتقادات و شلوغکاریهاشون به آتش میکشیدن ولی ما هوادارای صنعت مثل همیشه فقط نظاره گریم .
آرش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
0
0
آقایان پورموسوی ، پیروانی و استاد علی فیروزی و سایر کادر فنی و پشتیبانی صنعت امروز یک فوتبال ناب آبادانی را رونمایی کردید ، به جوانان و امید اعتماد کنید ، حتی دروازبان سوم تیم هم بسیار با روحیه و جنگنده عمل کرد ، طالب در حال نزدیک شدن به مرز اسطوره در فوتبال خوزستان هست و ترکیب استاد پیروانی و پورموسوی عالی جواب داد ، واقعا اینجا جذب نیروی هوشمندانه کادر تصمیم گیری تیم به اثبات رسید ، بدین ترتیب و با همین شیوه در برابر پرسپولیس هم میتوان عرض اندام کرد.
بچه اهواز ساکن قزوین فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
0
0
تبریک ب صنعت . خوب بازی کردین بخصوص هافبک وسط. کلا تارتار روش کم شد با نامردی اومد جای ویسی
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
0
0
ازشکوه وناراحتی ازمسئولین باشگاه صنعت که بگذریم به لحاظ فنی این اولین باری بود که دیدیم تیم آقای تاتار دفاعی بازی نمیکنه البته دلیل داشت اونا وقتی متوجه شدن پنجره صنعت بسته و صنعت ناچاره از بازیکنان امید وجوانش استفاده بکنه تصور کرد یک پیروزی آسون پرگل وراحت داره که البته ماهم قدری نگران بودیم اما وقتی درنیمه دوم طالب نبض بازی را در دست گرفت همه چیز تغییر کرد امروز ریکانی یک سوپر ستاره بود وبقیه جوانان تیم هم بسیارعالی بی ترس تلاش کردند و خداروشکر با یک معجزه باخت به پیروزی مبل شد. بی هیچ تردیدی این شکست یکی از تلخترین شکستهای دوران مربی گری تاتار است چراکه تیم صنعت با یک سوم توانش پیکان رو به زیبایی زمین گیر کرد وباعث شد که آقای تاتار دیگر هرگز هوس فوتبال غیردفاعی نکند اماواما علی رغم این پیروزی که بشکل امداد غیبی صورت گرفت برای دیداربعدی حتمن وحتمن بایستی مشکل پنجره بسته تیم حل شود انشالله که باتمام توان باتمام قدرت تیم پرسپولیس رو درتهران زمین گیر بکنیم اینکار ازتیم باروحیه صنعت ساخته است به امید سرفرازی مردم شریف ونجیب شهرم و تیم بزرگ بزرگ صنعت نفت آبادان که همیشه همیشه برزیلته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
0
0
گزارشگر بازی آقای عرب زاده چندبارگفت من دربرنامه صفحه ورزش سیمای آبادان گفتم که پنجره تیم بسته است اماکسی کمک نکرد ایشان نگفت مقصر این افتضاح کیه؟ وچه کسی درانجام وظیفه اش کوتاهی کرده؟ هواداران گرامی ب نظرشما آیا ماحق نداریم ازمدیرعامل وهیئت مدیره صنعت نفت ناراضی وگله مند باشیم؟ وظیفه چه کسی است که پنجره بسته را بازکند ومقصرین واقعی چه کسانی اند؟ وچرا تمام عوامل باشگاه صنعت نفت تالحظه آخر ب مردم و هوادار دروغ گفتند؟
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
0
0
با این همه نامردی وخیانت و خدعه اما آبادان زنده ست همین جوانان بی ادعا نشان دادند آبادان هنوز زنده است آهای تمام آنانی که بااین شهر ونمادهایش دشمن هستید به کوری چشمتان آبادان زنده است و وای بر مسئولین که سکوت کردند تا به اصطلاح سر آبادان درمظلومیت وتنهایی بریده شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
0
0
تعغیر سیستم بازی تاتار بعد از مطمئن شدن از بسته بودن پنجره صنعت از دفاعی به هجومی که باعث ثبت اولین شکست لیگ بیستم در کارنامه او شد تاتار اگر اشتباه نمیکرد و همان تاکتیک دفاعی همیشگی خودش را دنبال میکرد الان هم میتوانست مثل اکثر نتایج کسب کرده خود در لیگهای گذشته با یک امتیاز اهواز را ترک کند اما با دیدن این جوانان گمنام پند داشت میتواند پیروز میدان باشد اما خدا شکر با همت و غیرت همین جوانان گمنام و در کنار دیگر بازیکنان با تجربه بخصوص اسطوره فوتبال جنوب طالب آقا او را در تفکرات خود ناکام کردن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
0
0
دوست عزیز فرق است بین یک صحبت رفهثع تکلیفی و یک صحبت دلسوزانه و متعصبانه و دلشکسته. اینکه یک گزارشگر در طول ۹۰ دقیقه بصورت گذرا و به سردی تمام و بدون شدت لازم به مشکلات صنعت نفت بپردازد با اون گزارشگری که در طول ۹۰ دقیقه از شدت ناراحتی و بغض و دلشکستگی و تعصب و از همه مهمتر بخاطر بی عدالتی حاکم بر فوتبال مافیایی بیاد و بگونه ای مشکلات را مطرح کند که شنونده عام و مسئولین واقعا با تمام وجود مظلومیت و درد و رنج مشکلات را درک کند و بنوعی حداقل در وجودشون با این تیم و هوادارا اظهار همدردی کنند تا شاید کاری صورت بگیرد . به هرحال آقای عرب زاده مثل گزارش فصول قبلش هم گزارشهای سرد و بی روحی دارد و هم اینکه بندرت به مشکلات صنعت ورود دلسوزانه و قاطعانه و موثر میکند . بخدا وقتی گزارشهای گزارشگران بومی تبریز و یا همین اصفهان و همین اهواز خودمان را گوش کرده و میکنم که چگونه بموقع ولی با شدت و مکرر دلسوزان به حاشیه های تیم شهرشان می پردازن و مکرر از مسئولین میخوان تا کاری کنن به عمق فاجعه گزارشگر بازیهای صنعت نفت پی میبرم که صنعت و هواداراش مثل همیشه قربانی خیانتها و بی مهریها و بی وفاییها و ضدییتها و خیانتها و نامردیه و سو مدیریتها و ..... از طرف همه دست اندرکاران حاکم بر آبادان و بخصوص نمایندگانشان بوده و هستن و بعد از جنگ هرکاری کرده و میکنن تا این شهر دوباره روی پای خود نایستد
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
0
0
صنعت عالی بود
فقط دروازبان خیلی ضعیف بود خدا رحم کرد با این خروجهاش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
0
0
آبادان حتی با پنجره بسته هم برزیلته آبادان درهر حالی برزیلته
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
0
0
کاربر ناشناس گرامی منم باشما موافقم آقای عرب زاده بسیار محافظه کارانه صحبت میکنه که مبادا مدیرعامل صنعت ناراحت بشه مبادا مسئولین وزارت ورزش وفدراسیون ناراحت بشن یه جوری صحبت کرد انگار تقصیر هواداران باشگاه صنعت است که پنجره باشگاه بسته ایشان سالهاست یار غار مدیرعامل صنعت است مردم سیخی چند؟ مظلومیت شهرآبادان کیلویی چند؟ فقط دوستان روی آنتن زنده ناراحت نشن آفرین برای دوستانتان سنگ تمام گذاشتی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
0
0
اقای احمدپورموسوی بعدازسالهافوتبال خوزستانی پیاده کرد.اماامثال شمابجای دستت دردنکنه میگی دروغگو..
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
0
0
کاربر محترم ناشناس، ما درمورد بعد فنی ایراد نگرفتیم به لحاظ حرفها و پشتیبانی از مدیرعامل که تا یک ساعت قبل بازی به مردم دروغ گفت که پنجره باشگاه باز است اگر دروغ نبود پس اسم اینکار چیه؟ لطفا دقت کنید هیچ چیز بهتر شفافیت و رو راستی نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
0
0
درمورد بازیکنان جوان صنعت در برابر پیکان عرض شود همه اونا بازیکنان خود باشگاه وآکادمی صنعت بودن وهستند یعنی فصل قبل هم بودند کسی جدیدا او کشف نکرده تازه نیمدن ودرخصوص ترکیب تیم غیراونا بازیکنی موجود نداشتیم که بازی بدیم پس آقایون کادرفنی شما از داشته های قبلی آبادان وتیم استفاده نمودید و ب دلیل بسته بودن پنجره مجبور مجبور بودید این عزیزان رو بازی بدید پس اینکار انتخاب واختیاری نبوده هرچند جوانان غیدتمندمان باکمک طالب وبقیه بچه ها سربلندمون کردند (این از توضیح بعد فنی بازی) کادرفنی هنوز اول راه است وبعد بازیهای مهم وسنگین عیارفنی اونا معلوم مشود۰ آبادان برزیلته بوده و هست وخواهد بود
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
0
0
اگر هزاران بار از طالب و جوانان باغیرت صنعت تشکربکنیم کم است آفرین به فرزندان خلف آبادان دستتون دردنکنه به ویژه آر۰پی۰جی زن چپ پای خوش استیل آبادان کاپیتان طالب ریکانی۰
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها