به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۳۰۹۹
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۸
تعداد نظرات: ۸ نظر

بختیاری: بازیکنان گفتند ویسی باید بماند

بختیاری: با ویسی پیمان اخوت نبسته ایم

خوزستان اسپورت- مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان اعتقاد دارد با سرمربی این تیم عهد اخوت نبسته است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ورزش 3 فاضل بختیاری در خصوص بازی مقابل تراکتورسازی گفت: متاسفانه بازی خوبی را نداشتیم و می‌ توانم بگویم در 4 سال اخیر این بدترین بازی تیم ما بود. به هر حال تراکتور در صدرجدول است و ما در قعر جدول قرار داریم. آنها برای قهرمانی می‌ جنگند و ما برای سقوط نکردن. طبیعی است که بین ما و آنها اختلاف زیادی است.

وی در ادامه گفت: باید قبول کنیم که فوتبال هم روز خوب دارد، هم روز بد. حتما مربیان و بازیکنان ما نیز از نتیجه به دست آمده ناراحتند اما من می‌ دانم که اگر 5، 6 نفر از بازیکنان ما هم سرحال بودند، حداقل مساوی می‌ گرفتیم. متاسفانه در بازی دیروز همه بازیکنان بد بودند. چند محروم و مصدوم داشتیم اما تیم وابسته به چند بازیکن نباید باشد پس انگیزه بازیکنان جایگزین چه می‌ شود. منتظرم تیم برگردد تا جلسه بگذاریم و ببینیم چطور می‌ شود که در یک روز همه بازیکنان از فرم خود دور هستند.

مدیرعامل استقلال‌ خوزستان ادامه داد: ما همیشه جلسات پیاپی داریم و در جلسه جدیدمان باید ببینیم علت اصلی این موضوع چه بوده چراکه اگر ما فقط 50درصد خودمان بودیم حداقل 3 گل نمی‌خوردیم.

وی درباره ادامه همکاری با ویسی گفت: ما با کسی پیمان اخوت نبسته ایم ام انتقاد داریم که باید ادامه دهیم. اگر من نسبت به کادرفنی بدبین باشم، حاشیه بیشتری به تیم وارد می‌ شود و راندمان پایین می‌ آید. من به این کار اعتقاد دارم اما صحبت هایی است که باید در جلساتی انجام دهیم تا علت های اصلی این باخت مشخص شود. من حتی بارها بدون حضور ویسی با بچه ها صحبت کردم. وقتی صددرصد می‌ گویند باید ویسی حضور داشته باشد، یعنی ارتباط عاطفی به وجود آمده و مطمئن باشید همین کار را در می‌ آورد.

بختیاری در پایان گفت: گریزی از اینکه دو تیم باید سقوط کنند نیست. باید از فرصت های باقیمانده به خوبی استفاده کرده نه اینکه منتظر نتایج دیگر تیم ها باشیم. با عوض کردن کادرفنی هم چیزی درست نمی‌ شود. صحبت هایی همچون شوک و از این دست حرف ها بیشتر بازی رسانه ای است تا اینکه بخواهد اثرگذار باشد.


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۸
حاج ایمن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۵
0
1
اقای بختیاری عزیز اگه ویسی این بازیکنا رو جذب نمیکرد چندتاشونو تیمای دیگه برمیداشت؟ خوب معلوم که اینا باید حمایت کنند. مدیریت شما کجای کار قرار داره اخوی.
عچرش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۵
0
1
آقای مدیر عزیز مدیریت شما کجاست؟
چاچا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۵
0
1
ماشاالله مدیریت
ناشناس
|
Seychelles
|
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۵
0
0
واقعا جای تاسف دارد که یک مدیرعامل بحواهد اینچنین صحبت کند .مگه بچه ها میتوانند به شما بگن مقصر ویسی است و عوضش کن از کجا معلوم شما فردا به ویسی نگویدکه فلان بازیکن علیه شما صحبت کرده است اصلان مگه بازیکن دیوانه است که برای خودش دردسر بتراشد آن هم با مربی که میتواند بطور کلی فوتبالش را نابود کند در ضمن شما فراموش کرده اید که شدیدن از ویسی حمایت میکردید و حتی تاکید هم میکردید که اگر تیم سقوط هم بکنه ما ویسی را برکنار نخواهیم کرد الان آمده اید بگوید که ما با ویسی عهد اخوت نبسته ایم .آقای بختیاری فقط ویسی هم مقصر نیست مقصر اصلی مسئولین باشگاه هستند که تیم را بحال خودش واگذار کرده اند مگر این تیم فولاد خودمان نیست که مسئولینش آقایان دهکردی و ابن قاسم لحظه ای نمیگذارند که تیم بدون برنامه و بدون اینکه همراه تیم باشند جای برود در ضمن چرا شما باید برای فرار از سقوط بجنگید مگر بازیکنان استقلال صنعتی کدمشان ضعیف است بهترین و خطرناکترین بازیکنان را در اختیار دارید .در نهایت میخواهم بگویم ما خوزستانیها که تنها دلخوشیمان همین فوتبال است اول از هر چیز برای موفقیت تمامی فوتبال خوزستان دعا میکنیم و از خداوند میخواهیم که هر کس باعث سقوط فوتبال این استان شود هیچ وقت خیر نبیند .انشاء الله .
خزايي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۶
0
0
بازيكناي گرامي چيزي ديگه نخواستن؟
خوزستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۶
0
0
سلام آقای بختیاری اگر تیم افتاد بازیکنان جواب میدهند یا شما و یا زمانیکه تیم در حال بسته شدن بود شما کجا بودید جون آقای ویسی گفته بر اساس سیاست باشگاه تیمو بسته پس شما هم در نتایج تیم مقصر هستید.
محمود ايمن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۶
0
0
من محمود ايمن هستم . اگر نظر يا پيشنهادي داريد شهامت داشته باشيد با نام واقعي خودتان نظرتان را مطرح كنيد و از نام و شخصيت ديگران ودوستان و همكاران اينجانب مايه نگذاريد و تا كنون هيچ نظري به هيچ سايتي ارسال ننموده ايم و نظرات مطرح شده در اين سايت از طرف اين جانب و دوستان در روزهاي قبل تكذيب ميگردد
سیاوش سالمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۶
0
0
واگربازیکنا بگن ویسی رو نمیخایم چه اتفاقی میفته.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها